16.Bölüm.

117K 3.8K 1K
                                    

Ellerini göğsüne koyan Heja sinirle itmiş ve kendini geri çekmişti o dudaklardan. Bu adam iki laf söyledi diye hemen yelkenleri indirmeyecekti. Bu kadın daha yeni bebeğini düşürmüş, daha yeni kendine gelmeye başlamıştı.

''Sakın, sakın bir daha bana dokunma!'' diye bağırdı.

Gözyaşları akmaya başlamışken eliyle dudaklarını sildi. Yaşlı gözlerini kocasına çeviren küçük kadın ''Senden nefret ediyorum!'' dedi.

Saçlarını çekiştiren genç kız kriz geçiriyordu. Kocası ise endişe içinde izliyordu sadece.

''O bebeğimin katili Yüsradan da nefret ediyorum!''

Katil! Evet Barlas bunu duyduğunda ürperti içinde titredi. O kız bebeğini öldürmüştü.

Yere diz çöken Heja çığlıklar arasından en içten sözlerini söylüyordu.

''Sevmedin, sevmediniz beni. Bir bebeğim olacaktı babası gibi nefretle gözümün içine bakan değil aşkla sevgiyle bakan. Belki bir kız, belki bir erkek. Bebeğim olacaktı. Sadece bana ait, beni seven. Ama, ama öldürdü onu o katil. Kocam için bebeğime kıydı. Peki kimden bu cesareti aldı? Senden aldı. Allah'ın belası adam. Senin yüzünden. Kaybettim onu. Ve sen şimdi utanmadan beni öpüyormusun ? Seni görmek istemiyorum!''

Her bir sözünde Barlasın pişmanlığı daha fazla artıyor daha fazla sinirleniyordu.

Oda Hejanın yanına diz çöktü. Yüzünü elleri arasına alan genç adam ''Bana bak!'' dedi.

''Bak bana Heja!''

Kendisine bakan küçük kadına ''Özür dilerim.. Seni kırdığım incittiğim için!''

Bir can bir özür ile telafi edilirmiydi ?

Heja onu affetmeyecek hatta yüzüne bile bakmayacakti. Ama şuan sıcak kollara ihtiyacı vardı. O yüzden ilk defa o sarıldı kocasına. Daha doğrusu ilk sarılmaları oldu.

Barlas şefkatle sardı kollarıni. Ardından saçlarının üstünü öpüp küçük kadına güzel şeyler söylüyordu.

''Yine olacak. '' dedi Hejayı kendine daha çok çekerken.

''Bir kızım olacak sen kadar güzel, bir oğlum olacak ben kadar yakışıklı!''

Heja gülümsedi.

''Kızımın adı Beritan oğlumun adı Bahoz olacak.!''

Saçlarının arasına parmaklarını daldırıp burnuna getirip kokladı.

''Seni benden çok sevecekler.''

''Sen daha çok sev istiyorum!''

Diyen Heja bir anda söylemişti bunu.

Gülen Barlas ''Seni Mardin kadar seveceğim Heja!'' dedi.

Ardından ayağa kalkan Barlas duşa gideceğini söyleyerek Hejayı yatağa bıraktı.

Heja boş gözlerle etrafı izlerken odada bir telefon sesi yankılandı.

Yavaşça doğrulup komidinin üstündeki telefonu eline aldı. Ekranda Agit Derman yazısını görünce heyecanla açtı telefonu.

''Alo.''

''Abi'' dedi ağlamaklı çıkan sesi ile.

"Heja'm " dedi ses.

''Gulamın''

''Nasılsın abi?'' diye sordu.

''İyiyim ğuşkamın sen?''

''Bende iyiyim abi. Annem babam Sevda nasıl?''

Ailesi Hejanın düşük Yaptığından bile habersizdi.

''Hepsi iyiler.'' dedi.

''Sevdaya nasıl davranıyorsun?''

Abisinin iç çekiş sesini duydu.

''İyi'' dedi sadece.

''Onu sev ''

''Biliyorsun gulamın hala Dilanı unutmadım. Ama seveceğim zamanla'' dedi.

Derin bir iç çeken Heja ''Seni bu yüzden seviyorum'' dedi.

''Kocanı sev!'' diyerek takıldı abisi.

''Seni kocamdan daha çok seviyorum ben!''

''Neyse görüşürüz işim var sonra ben tekrar ararım'' diyerek kapattı.

Barlas Hejanın son sözünü duymuştu ve bariz bir şekilde yanlış anlamıştı.

Hızla yanına gelip kolunu tuttu.

''Kim di o benden daha çok sevdiğin!''

Heja şaşkınlık ve öfke ile baktı. Aptal adam.

''Seni sevdiğimi kim söyledi!''

Bir an sadece bir an Barlasın kalbinde bir sızı oluştu.

''Sen kimle konuştun öyle!'' diye bağırdı.

Sıkıca tuttuğu kol mor olmaya yüz tutmuştu.

''Bırak acıyor!''

''Kimdi o!''

''Kolumu bırak!''

Heja yere fırlatan adam telefonu eline almış ve son aramaya bakmıştı. Pişmanlık kendini ortaya koyarken Barlas ''Özür dilerim'' diye fısıldadı.

''Dileme.!'' dedi kadın.

''Sen sadece dua et! Kırdığın kalpler için.''


~~~~

2 gün sonra.

''Hadi dışarı çıkıyoruz.'' dedi içeri giren Barlas.

Heja sessizce durdu ve dinledi.

''Seni bir yere götüreceğim!''

Ayağa kalkan Heja yavaş bir şekilde odaya çıkmış ve hazırlanmıştı.

Evden çıkıp atların olduğu yere geldiklerinde Heja şaşkındı.

''Bunlar ne!?''

''At!''

''Neden buraya geldik?''

''Gel!'' diyerek elini Hejaya uzatan adamın eline baktı.

''Hadi!''

İtirazlarına rağmen zorla Hejayı ata bindiren Barlas Hejanın arkasına binmişti. Beraber çiftlikte tur atarken Hejanın içinde birşey gelip gidiyordu. Sonunda elini içine atan Heja çığlık atarak ''Dur. Dur! '' diye bağırdı.

Ne olduğunu anlamayan Barlas hemen durarak önündeki kadına baktı. ''Ne oldu?'' demesiyle kendini attan attı Heja.

Barlas da inerken Heja elini kazağının içine atmıştı.

''Birşey var Barlas içimde!'' diye bağırdı.

Barlas sinirle bakıp ona ''Soyun!''

''Ne!''

''Soyunmak için 4 saniyen var! '' diyerek küçük kadına doğru baktı.


Kızlar kızlar. Hastayım iki gündür. İnanın bu bölümü iki defa oluyor yazıyorum.

BERDEL. (Düzenleniyor!) (Zor Evlilik Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin