Akşam üzeri yorgunlukla odasına çıktı Heja. Son zamanlarda gerçekten yoruluyordu. Ama olsun. İki evladı için buna razıydı. Odasında pencereye bakarken bir anda sancı girmişti karnına. Ama pek umursamadı. Fakat sancılar artınca yatağa oturmak zorunda kaldı. Bekleyecekti. Eğer geçmezse Barlas'ı çağıracakti. Gerçi pek geçecek gibi değildi. Uzandı yatağa. Ardından derin nefesler alarak kendine gelmeye çalıştı. Geçen 15 dakikanın ardından Heja kesilmeyen aksine artan sancısı ile yerinden doğruldu. Ağzından acı dolu inlemeler dökülürken Barlas'ın onu duymasını diledi. Yoksa şuracıkta doğum yapacaktı.
''Barlas....'' kesilen nefesi arasından konuştu. Ama sesi o kadar kısık çıkmıştı ki içerde olan biri bile duyamazdı.
Barlas ise aşağıda oturmuş Heja'nın gelmesini bekliyordu. Lakin karısı gecen yarım saatin ardından hala aşağı gelmemişti. Telaşlandı. Ardından hızla kalkarak odasına doğru yürüdü. Kapıda duyduğu inleme sesi ile beraber Barlas hızla kapıyı açmış ve içeri girmişti. Gözleri kocaman olurken bağırdı.
''Heja..!''
İlk defa alıntı atıyorum oda şundan dolayı. Üzülerekten söylüyorum ki bir sonra ki bölüm final! Ve bu yüzden geç gelecektir. Çünkü aklımda toplamam gereken şeyler var. Ve finali güzel bir şekilde bitirmek istiyorum. Lütfen kırılmayın. Umarım kitabımız güzel bir şekilde biter. Neyse.
BERDUS- kullanıcı adında ki abimin kitabını okursanız gerçekten çok mutlu olacağım. Umarım beni kırmaz ve bir bakarsınız. Bu arada bana ulaşmak isteyen olursa sosyal hesaplarım var.
Ask.fm ~ FeyzanurBozkurt.
İnstagram ~ Purplebalon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL. (Düzenleniyor!) (Zor Evlilik Serisi 1)
Ficção GeralTüm seriler birbirinden bağımsız. :)) Yorum yapacaksanız da aklınızın varlığı ile yorum yapın. Gereksiz yorumlara gerek yok!