Süpriz! Ay beğendiniz demi sürprizi. Neyse kısa da olsa bir bölüm yazayım. Hadi iyi okumalar Berdelistler :D
''Heja! '' diye bağırdı genç adam. Şirketten yeni gelmişti ve oldukça yorulmuştu. Nerede ise 40 yaşına gelecekti gerçi pek genç sayılmaz ama hala ilk günkü gibi yakışıklı bir adamdı. Yorgunluk ile kendini koltuğa atarken yanına gelen karısına baktı. Oda yorgundu belliydi. Bugün tartışacak kadar ikisi de iyi değildi. Zaten son zamanlarda artan kavgaları onları oldukça yormuştu.
''Yemekte ne var? '' diye sordu. Barlas'ın yorgun çıkan sesi ve bunu doğrulayan görüntüsü Heja'nın kalbini sızlatmaya yetse de belli etmeyerek ''Var işte birşeyler. Hadi sen çık yukarı güzel bir duş al ve yemeğe in. Birazdan Beritan ve Bahoz gelecektir. Diyar da uyuyor. '' dedi. 3 çocukları vardı. En son çocukları Diyar'dı. Oda daha 7 yaşındaydı.( Şimdi hiç hesap yapmadım. Birazcık sallamış olabilirim. Maruz görün :D)
Sadece kafasını sallayarak yerinden kalkmış ve odasına doğru ilerlemişti. Bu kadını çok seviyordu lakin olan bu kavgalar.. Kendilerine bir çeki düzen vermeleri gerekiyordu ve onu da bu akşam yapacaktı. Tekrar ilk günkü Heja ve Barlas olmak istemiyordu. Bu yüzden yemekten sonra güzel bir aile toplantısı yapacaktı. Üstünü çıkarıp banyoya doğru ilerledi.
Sofrayı hazırlaması bitmişti. Çalan kapıya doğru ilerlerken çocuklarının olduğunu biliyordu. Gülümseyen bir surat ile kapıya gitmiş ve açmıştı. Kızının soğuk ve durgun ifadesi kalbini acıyla kassada takılmadı. Sırıtan oğluna baktı.
''Hoşgeldiniz çocuklar.'' dedi.
Kızı solgun ifadesi ile cevapsız bırakıp salona geçerken oğlu ''Hoşbuldum Heja sultan. '' demiş ve yanağını öperek içeri doğru adım atmıştı. Fakat Heja anında koluna tutunup ''Neyi var? '' demişti.
Bahoz dolan gözlerini yere sabitlerken ''Biliyorsun Daye bir kaç ay öncesinde ki olaylar yüzünden. Kaan'ı da bugün hiç görmedi. '' dedi.
Annesinin dudakları titrerken Bahoz yüzünü avuçları arasına almış ve ''Sakın ağlama. Eğer sen ağlarsan o daha kötü olacak. Geçecek. Acısı elbet geçecek. Geçmeyen bir şey yok. Sadece geç geçecek. '' dedi annesinin alnını öperken. Heja hızla oğluna sarılmıştı. Elbet oda biliyordu geçeceğini. Fakat yara bırakarak geçecekti. Kızı hergün gözünün önünde ölüyordu. Onu o halde görmek oldukça acıydı.
Kollarını oğlundan çözüp onunla beraber salona girdi. Kızı elinde telefon ile oynayıp gülümserken oldukça şaşırmış bir şekilde ona baktı. Aylar sonra ilk defa gülüyordu çünkü. Oğluna hızla dönerken onunda aynı ifade ile Beritan'a baktığını gördü.
Elinde ki telefonu hızla cebine atıp ayağa kalktı ve kimseyi beklemeden masaya oturmuştu. Onu izleyen ailesinin bile farkında değildi.
Merdivenlerden aşağı inerken herkesin çoktan sofrada yer aldığını görmüştü. Dudaklarına yorgun bir gülümseme gelirken masaya gelmiş ve oturmuştu. Masada gözlerini gezdirirken kızına takıldı gözleri. Nasılda solgundu. Kimseye bakmıyordu. Bu hali içini acıtsa da elinden çok şey gelmiyordu. Sadece Kaan kızına iyi geliyordu. Bunu hoş karşılamasa bile buna mecburdu. Kızının iyi olması için o çocuğa ihtiyacı vardı çünkü. Aklına gelen fikirle beraber daha çok gülümsemişti. Yemekten sonra bu kararını açıklayacaktı. Hem Heja'ya da iyi gelecekti Bu karar.
Sonunda biten yemek ile beraber Barlas tekrar eski yerine oturmuştu. Heja mutfağı toplarken çocuklar odalarına çıkmıştı. Bu yüzden Heja içeri girmeden seslendi.
''Heja çocukları çağır Diyar'ı da uyandır gel. '' demişti.
Heja buna şaşırsada ilk baş küçük oğlunu uyandırmaya gitti. Onu uyandırdıktan sonra ilk baş Beritan'ı ardından oğlunu çağırmış ve salona gelmişti. Tüm aile topladıktan sonra Barlas genişçe gülümseyerek ''Evet. '' demişti. Söze nasıl başlayacağını şaşırmıştı. Sanırım fazla heyecan yapmıştı.
''Hepimizin kendine gelmesi gerekiyor. Bu yüzden bir karar aldım. 15 tatili Mardin'de geçireceğiz. '' dedi.
Hepsi şaşkınlıkla ona bakarken Beritan herhangi bir tepki vermedi. Oysa Barlas en çok onun tepkisini merak etmişti. Hafif buğulu gözlerini onun gözlerine dikerek ''Beritan.. '' dedi.
Sadece ''Efendim. '' diye bildi. Çünkü belki babası haklıydı. Ve bu yüzden olumluca başını salladı.
''Gelmek istemiyor musun? '' diye sordu.
Zorla gülümsemeye çalıştı. ''Gelmek isterim baba. '' dedi.
Tatmin olmayan Barlas? 'Eğer istersen biz gittikten sonra Kaan'da gelir. '' dedi.
Kaan ismi geçince Beritan'ın gözleri de parlamıştı. ''Gelsin. '' dedi bakışlarını yere dilerken. Sesi kısık çıkmıştı fakat herkes duymuştu.
İlerleyen saatlerde tekrar herkes odasına geçerken Barlas ayağa kalkmış ve karısının elini tutarak balkona çıkarmıştı. Şaşkınca kendisini izleyen kadın ona keyif veriyordu.
Balkona geldiklerinde Heja'nın iki elini tutmuş ve ona bakmıştı. Hala ilk günkü gibi bakıyordu. Tıpkı onu odada gördüğü ilk an ki gibi. Mutluluk ile ona baktı.
''Benim güzel küçük karım. '' dedi.
Gülümseyen Heja ''Ah Barlas ne küçüğü. '' demişti.
''Sus kadın sen hala küçüksün. '' demiş ve gülmüştü. Ardından devam etmişti.
''Yeni bir yıla daha giriyoruz ha....Dilerim tüm yıllar bizimle olur. Seni seviyorum Heja'm.. '' demiş ve alnına dudaklarını bastırmıştı.
''Bende seni çok seviyorum. ''
''Kadın.... ''
''Adam....''
Ve ikisi aynı anda.
''Seni Çok Seviyorum.. ''
Ay Allah'ım nasıl özlemişim ya.. Şimdi bu bölüm Benim gizli Aşkım kitabının ilerleyen bölümlerin de de olacak. Beritan'ın ağzından. Ve Mardin macerasını orada okuyacağız. Sizi onu okumaya davet ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL. (Düzenleniyor!) (Zor Evlilik Serisi 1)
Fiksi UmumTüm seriler birbirinden bağımsız. :)) Yorum yapacaksanız da aklınızın varlığı ile yorum yapın. Gereksiz yorumlara gerek yok!