Açılan ağzı büyüyen gözleri dağılmış suratı. Tek bir duyguyu içeriyordu. Şaşkınlık! Şuan tam hissettiği tek şey Şaşkınlık!
''Se....sen.... '' dedi karmakarışık bir halde.
Yanlış duydu herhalde! Çünkü Barlas 'seni seviyorum' demişti. Bir anda kahkaha attı. Daha neler!?
Saygı dan ibaret olmayacak dediği evlilik şimdi aşk evliliği mi olmuştu? Vallahi tuhaf!
Heja'ya şaşkınca baktı. Neden gülüyordu ki?
''Ne oldu?'' sesine yansıdı şaşkınlığı.
Heja ise ''Sen beni sevmezsin! '' dedi.
Kaşları çatılan Barlas hiddetle ''Ne demek sevemem lan!?? '' dedi.
Heja ise anında soğuk bir tavır takınarak ''Sen ki bebeğini öldürmüş kadına sevgi gösteri yapan adam.. Onu o halde sevdin. Beni ise sevmedin. Unuttun! Değerim bir Yüsra etmedi. İşte bu yüzden sen beni sevemezsin. !'' dedi.
Kırılan kalbin sesi kulaklarına doldu. Ve yıktığı adamın dağılışını izledi. Onunda kalbi acımadı değil.... Ama engel olamadı kendine. Ağzından çıkanlara.
Herşey iyiye giderken bir anda tekrar tepetaklak olmuştu.
~~~~
''Senden nefret ediyorum! '' diye bağırarak elinde ki bardağı duvara fırlattı.
Ardından tülbentini saçlarını yolarcasına indirdi. Süzülen gözyaşları yanakları beraberinde kalbini de yakarken bir kez daha inledi.
''Senden nefret ediyorum! ''
Odaya bir hışımla giren genç adam karısının halini görünce şaşkınlık geçirdi bir an. Daha sonra ise öfke ile baktı. Bu hal neydi?
''Bu halin ne!? ''
Duyduğu gür ses ile beraber aşkın nefretle harmanlanmış bakışlarını ona çevirdi.
''Sen... Sen nasıl birisin!? '' diye sordu.
Ne diyordu bu kadın? Anlamadı hiç birşey. Sert adımlar ile tam karşısında durdu.
''Ne saçmalıyorsun söyle bakalım? ''
Sakin olmaya çalışarak sordu. Fakat karşısında ki kadın durmuyordu.
Bir anda ayağa kalkmış ve göğsüne vurmaya başlamıştı.
''Madem onunla evlenmek istiyordun ne demeye bana umut verip dokundun. Kuma getirseydin üstüme gıkım çıkmazdı be adam. ''
Kustu acısını. Bir bir.
''Ne diyorsun lan? '' bir anda kolundan tutarak yatağa itmişti.
''Dilan diyorum. Aradı beni. Onu sormaya gitmişsin. Yetmemiş pişmanlığını anlatmışsın. Oda yetmemiş affet beni demişsin. Helal diyorum. Biliyor musun bu saatten sonra yokum ben. Babamın evine gönder beni. Kendine de yeniden evlen. Ama artık yokum ben.''
~~~~
Eline aldığı penye ile beraber ayağa kalktı. Dünden beri kocası ile tek kelime dahi etmemiş ve onu görünce yönünü değiştirmişti. Bunu neden yapıyor bilmiyordu fakat içinden bir ses kaçması için söyleniyordu. Ki o sesi dinliyordu. Ama mutluydu sonuçta öküz kocası sevdiğini söylemişti. Evet aşk değil ama sevgi. Belki bir gün aşık olurdu.
Üstüne geçirdiği penye ile beraber kapı zili anında çalmıştı. Kim olabilirdi ki bu saatte. Merakla odasından çıktı. Barlas evde değildi belki odur diyerek kapıya ilerledi. Kapı kulpuna elini götürerek açtı. Karşısında gördüğü sürat en fazla 3 ay önce gördüğü ve az çok tanıdığı adamdı. Şaşkınlıkla bakakaldı ardından adamın adı döküldü dudaklarından.
~~~~
Kendini sapık gibi hissetti. Bu yaptığı doğru olmasa da kendine engel olamayacak bir şekilde buraya gelmişti. Yanında ki kuzenine dönerek ''Biri gelirse haber et!'' dedi. Ardından bahçe kapısına çıkmış kıza döndü. Mükemmel güzeldi. Kalbinde oluşan heyecanı yok sayarak kapıdan içeri girdi ve kızın adını fısıldadı.
''Bahar. ''
Küçük kız adını duymasıyla arkasına baktı. Bu adamı tanıyordu. Karşı köyün agasinin oğluydu. Fakat burada ne işi vardı. Ayrıca neden durduk yere onu çağırdı ki. Şaşkınlıkla cevap verdi.
''Efendim. ''
Kendisi henüz 17 yaşındaydı. Ve bu adamla böyle görünmesi yanlış anlaşılabilirdi. Bu yüzden biraz geri durarak konuştu.
Görkan ise heyecanla sustu. Ne diyecekti ki. Neden gelmiş ti ki.
Yavaş adımlar ile biraz daha yaklaştı ve sordu ''Baban evde mi? ''
Gülümseyerek başını salladı ve içeriyi gösterdi.
~~~~
Ağlayarak arabadan indi. Çıkan karnı ona biraz engel olsa da zorla yürüdü. Kapıyı çaldığı zaman çok geçmeden kapı açılmıştı. Karşısında kızını gören Dilber hanım şaşkınlıkla baktı. Bu dağılmış halde neydi.
''Sevda..'' diye fısıldadı.
Annesinin fısıldaması ile daha çok ağlamaya başlayan Sevda hızla annesine sarılmıştı. Şimdi ne diyecekti ki. Neden geldiğini nasıl açıklayacak ne yapacaktı.
Kızını alarak içeriye doğru ilerledi.
Sevda ise bitmiş bir şekilde yürüdü. Bir eli şişmiş karnında bir eli ise annesinin kolunda. Zaten kırgın sinirli acılı olan kadın merdivenlerden gülerek inen Yüsra yi görünce daha bir sinirlenmiş ve bağırarak konuşmuştu.
''Bu katilin bu evde ne işi var Daye! ''
Bu kadını görmeye tahammülü yoktu. Sinirle bir kez daha bağırdı. ''Yine mi öldürmek için geldi bu eve Daye! ''
Kızının kolunu tutarak silkeledi. Fakat kendinden geçmiş gibiydi.
Yüsra ise korku ile ona baktı. Ne yapacaktı şimdi. Ne diyecekti. Pişmanlık ile hamile kadına baktı.
Sevda ise acıyla inledi.
''Daye.''
Ne olduğunu anlamayan yaşlı kadın kızının çığlığı ile beraber hızla onu tutmuş ve düşmesini engellemişti. Sevda ise gözlerini kapatmadan önce fısıldadı.
''Bebeğim.''
Sonunda bölüm geldi. Öncelikle şunu söyleyeyim. Bölümler düzeldi. Eğer sizde düzelmedi ise silin ve tekrar ekleyin. 2 konu ise şu oy neden az.? Bir bölümü bazen 2 bin kişi okuyor ama oy 110 geçmiyor. Anlamıyorum hikaye çok mu berbat? Hatam varsa düzeltin. Beni uyarın. Olmadı bölüm de ne istiyorsunuz söyleyin. Neyse. Bir diğer konu ise hikayeye girmesi gereken kisi ise girdi.
Sizce gelen kimdi?
@nurcanaltinay
Bu bölüm uzun yorumları ile beni mutlu eden okuyucuma gelsin. Artık ithaf yapacağım. Diğer bölüm için ithaf isteyen buraya yazsın. İlk beş kişiye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL. (Düzenleniyor!) (Zor Evlilik Serisi 1)
Fiksi UmumTüm seriler birbirinden bağımsız. :)) Yorum yapacaksanız da aklınızın varlığı ile yorum yapın. Gereksiz yorumlara gerek yok!