"MOOOT STUGAAAN!" Glatt springer jag runt i huset och letar efter de sista klädesplagg jag ska ta med mig ut till Oscars lilla stuga. Med en axelväska över höger axel och en tygkasse i vänster hand sprang jag runt som tokig.
"Bilen avgår om två minuter Omar!" Oscar som vart klar i över en kvart står otålig i hallen och väntar på att jag ska bli klar med mitt springande.
"Jag måste bara hitta min vita keps!" Kepsen som verkar vara spårlöst försvunnen går ej att hitta och jag suckar trött.
"Du menar den som du bestämde att jag skulle ha på mig idag älskling?" Trött suckar jag när jag inser att det han frågat stämmer. Jag bad honom hela morgonen ha den på sig så jag inte skulle glömma den, och för att han är väldigt fin i den, men ändå glömmer jag den och letar som en tok. Med slappa steg går jag ut i hallen och möter Oscars glada leende. Glädjen jag känt för en minut sedan är som bortblåst, nu känner jag mig trött och illamående.
"Du, gubben, dina ögon är blåa, är allt okej?" Blå, att jag är trött eller mår dåligt, en färg som är rätt ovanlig faktist, jag brukar bara ha den sent på kvällar som nyår eller julafton när man måste vara vaken. Eller som sagt när jag är sjuk och mår dåligt.
"Jag mår lite illa bara, och så kändes det bara som att jag är så dryg när jag letat efter kepsen i tio minuter och så vet vi båda att jag bad dig ta den tidigare" trött suckar jag och kramar om Oscars midja. Mitt huvud hamnar mot hans bröst och jag känner tydligt hur han stryker mig lugnande över ryggen.
"Du är inte dryg älskling, bara lite glömsk" löst kysser han min panna och ler snett mot mig. Svagt besvarar jag leendet och flätar samman våra händer. Oscar tar upp sin enda väska och drar med mig ut genom dörren. Snabbt har han stängt och låst dörren efter oss medan jag skuttar fram till bussen. I baksätet hamnar våra väskor tillsammans med den mat vi valt att ta med och jag suckar nöjt. En Folkvagnsbuss och en helg i stugan med Oscar, det kan inte bli bättre än så.
"Redo?" Oscar lutar sin haka mot min axel och viskar lågt i mitt öra. Jag nickar bara som svar och hoppar in i den vackra skapelsen framför oss. Oscar sätter sig i förarsätet och ger mig ett leende innan han startar motorn. Bilen låter som en dröm, inte för hackig och inte för svag. Ljudet bildar som en bas i öronen och jag kan inte göra annat än att njuta av det. När vi börjar rulla och motorns ljud ökar ler jag glatt, för Oscar gör verkligen detta. Han har gett mig en buss som inte är annat än perfekt, och han tar mig till ett av mina favoritställen i Sverige.
"Sov lite gubben, du kommer må bra av det" trött nickar jag och lutar mitt huvud mot rutans kyliga yta. Ändå kan jag inte sova, magen gör ont igen och illamåendet växer sig större. När jag känner Oscars mjuka handrörelser mot min svullna mage lägger sig lite av den obehagliga känslan och jag får lättare att somna.
Många timmar senare vaknar jag upp i en mjuk säng med ett fluffigt täcke över mig. Oscar ligger bredvid mig och knappar lite på sin mobil och märker knappt av att jag vaknat.
"Vad är klockan?" Ute är det mörkt och månen syns skarpt på himmeln.
"Strax efter tolv" Oscar svarar obrytt på min fråga och fortsätter skrolla igenom sin mobil. Jag har alltså sovit i ungefär tolv timmar.
"Vad gör du för något?" Snabbt kollar han över på mig och ler snett. Sedan visar han mig sin mobil, där ett antal bilder på mig syns, alla när jag sover.
"Du var så söt att jag inte kunde låta bli" oskyldigt ler han mot mig och lämnar en puss mot min kind. Den bild som dock fångar mitt intresse är när Oscar har tagit en bild av sig själv och enbart har på sig ett par slappa mjukisbyxor.
"Jag gillar den bilden jag" säger jag och trycker upp den på skärmen. Oscars ler generat och mumlar något ohörbart för sig själv.
"Men jag tycker denna är finare" han scrollar en kort stund men vinklar fram mobilen igen och visar ett foto på mig när jag sitter på vår säng i hans förstora sweatshirt och bara ler. Mina ögon är båda ljust bruna och hela jag utstrålar lycka. Oscar hade bestämt att han skulle fota mig när jag satt där på sängen men som den barnsliga tonåring jag är så satt jag inte still över huvud taget, och när jag väl gjorde det så gjorde jag bara fula miner. Sedan lyckades han fånga den bilden och han har aldrig ens funderat på att radera den.
"Jag är rätt söt där faktiskt" säger jag medhållande och Oscar nickar glatt.
"Får jag min mobil är du snäll? Jag har massa fina bilder på den också" säger jag och Oscar räcker mig den utan svårigheter och jag öppnar snabbt upp galleri. Resten av natten kollar vi bara på bilder, av varandra och på oss tillsammans.
"Det här var den jag letat efter hela kvällen Oscar!" Glatt vinklar jag mobilen mot honom och visar min favoritbild tagen på Oscar. Han sitter ute i gräset på vår tomt och ler över värmen som solen förmedlar. På sig har han som vanligt bara ett par tighta svarta jeans men det gör mig inget. I handen har han även en liten blomma, som jag bara någon sekund innan fotot togs givit honom. Glädjen och lyckan han speglar går inte att missa och hela bilden gör en glad.
"Jo, den gillar jag" säger han och ler stort. Vi fortsätter att gå igenom bild efter bild tills vi båda säger stopp vid en viss. Det är ett gemensamt foto av oss, när vi ligger i vår säng och halvt sover. Oscar har sin panna mot min och våra sammanflätade händer ligger tryggt på Oscars bröst. Leendena på våra läppar går inte att missa samtidigt som man lätt ser hur trötta vi båda är. Felix hade smugit in i vårt rum och tagit fotot när vi sagt att vi skulle gå och lägga oss, något jag är glad att han gjorde.
"Jag har en idé om vad vi kan göra med bilderna" säger Oscar efter ett tag och jag kollar nyfiket på honom.
"Vi kan köpa en sån där ram för tre foton och så har vi den över sängen?" Efter ett tags fundering över förslaget har jag kommit upp med ett eget och ler finurligt som svar.
"Bara om jag får ha bilden på dig vid min sida" han nickar glatt och kysser mig löst på kinden igen. Snabbt kollar jag klockan som nu tickat vidare och ser att den är långt efter två på natten.
"Ska vi sova min ängel?" Oscars mjuka röst gick över i en gäsp i slutet och jag nickar smått som svar. Även fast jag inte är trött och har sovit en massa timmar idag redan så vet jag att jag kommer somna ganska snabbt.
"Godnatt min älskade" Oscar släcker ner alla lampor och lägger sig till rätta med sitt huvud mot mitt bröst.
"Godnatt Älskling" min högra hand flätar jag samman med hans och ett svagt leende sprider sig på hans läppar. En lös kyss lämnar jag mot hans tinning och låter honom sedan sova, min fina sovande pojk.
-----------------------
Fick värsta feelingen idag och skrev 90% av detta i skolan när jag var som argast på min klass... Hela min klass lämnade mig ensam under ett 2timmar långt hål och jag blev inte mindre sur då än vad jag vart innan. Har haft en fruktansvärt dålig dag faktisk, men skrev detta så är rätt nöjd ändå:)
Är dessutom fortfarande sjuk och vill typ döda alla som kommer nära. Men det orkar jag inte prata om nu:|
Men hur har er dag vart?<3
YOU ARE READING
Något är fel [BoyXBoy]
Fanfiction0.0 You're just a small bump unborn, in four months you're brought to life. You might be left with my hair, but you'll have your father's eyes. I'll hold your body in my hands, be as gentle as I can. /BoyXBoy | Mpreg | fluff\