|2.0|

405 26 21
                                    

Leendet på mina läppar sjunker inte där jag sitter placerad i passagerarsätet med Oscars hand i min, på väg hem från vårt besök till doktorn. Allt gick som det skulle och vi fick bekräftat att vårt barn är friskt och att jag inte har något problem i kroppen. Fyra månader. Han är nu fyra månader, vår lilla prins. Min mage är synlig för omvärlden och knappt en sju storlekar för stor tröja kan dölja den. Det är dock inget jag bryr mig om, eftersom jag till 95% av min tid är hemma och gör inget, istället för att vara på stan och göra något.

"Fem månader kvar älskling" mumlar Oscar mjukt när han lägger sin lediga hand över min mage och jag suckar nöjt. Ett stolt leende ligger placerat över hans läppar och jag ler glatt av synen. Oscar vrider snabbt sin blick mot mig för att kunna ge mig en kyss på läpparna innan han återgår till att kolla på vägen.

"Dina ögon är så vackra när de är röda" säger han lugnt och jag sänker generat min blick mot knät.

"Lila med för den delen" skrattar han mjukt när jag generat mumlar fram ett tack och han låter sin hand stryka mig över kinden.

"Nu är de lila och röda" mumlar han kärleksfullt och jag skrattar tyst. Att mina ögon skiftar färg kan ibland vara underhållande. Röd för all den kärlek jag känner till Oscar och lila för att Oscar gör mig generad när han visar mig kärlek.

"Vad ska vi döpa honom till?" Frågar jag tyst och ger Oscar en frågande blick.

"Det får vi se när han kommer till verkligheten" mumlar han mjukt och kysser baksidan av min hand. Jag nickar svagt och lutar mig tillbaka i sätet.
Efter några tysta men bekväma minuter svänger vi in på uppfarten till vårt hem och jag knäpper loss mitt bälte. Tillsammans går vi in i huset och ett lågt fnitter lämnar mig när Oscar pressar upp mig mot hallväggen, löst men förföriskt.

----------------------

(Hihi, dirty i nästa kapitel, lovar!>;).)

Jag har alltså efter två år äntligen fått färga mitt hår blått, så jag är sjukt jävla glad och nöjd!
MEN TILL DET JAG TYP GRÄT ÖVER IDAG..!
Min crush sa att jag var fett snygg i min nya hårfärg och sedan lite efter det sa hon typ att hon tycker att hela jag är snygg... Låt mig få dö lycklig på mitt golv:')<3

Något är fel [BoyXBoy]Where stories live. Discover now