Hej... Känner att ni förtjänar att veta varför jag helt plötsligt försvann ännu en gång... Denna gång har jag en genuin orsak till det...
För jag har som nämt tidigare aldrig mått bra i mitt liv, men nu har jag äntligen kommit fram till saker som kommer hjälpa mig att må bättre i framtiden...
Jag blev väl mer eller mindre deprimerad igen och slutade bry mig om saker jag gillar bara för att jag skulle ha tid till att tänka... Och under de senaste veckorna har jag tänkt så att min hjärna har ont och är helt utmattad...
Några av er vet säkert att jag kom ut som Pansexuell för några månader sedan, men detta är inte helt sant...
Under de veckor jag har tänkt och drivit mig själv galen har jag kommit fram till något nytt...
Jag är Panromantisk, vilket betyder att jag kan tänka mig att ha ett förhållande med vem som helst...
Men jag kom även fram till att jag är Asexuell, vilket betyder att jag inte vill ha sex eller intima stunder med min partner... Utan bara ett förhållande...
Och jag berättade detta för min familj som accepterade detta efter att ha frågat mig hur jag kan veta detta när jag aldrig har haft sex... Men ja, det tog ett tag men de accepterade mig...
Har dock ännu mer hemligheter om mig, som bara fyra av mina absoluta närmsta vänner vet... Men ni borde få veta, då jag behöver få se reaktioner på det jag kommer berätta...Och jag är ingen kvinna...
Men jag är heller ingen man...
Jag är en hen, en ickebinär...
Och det betyder att jag inte vill bli kallad för "gumman, fröken, miss, herrn, gubben" eller liknande då det sätter ett kön på mig som jag inte är...
Och min familj som inte förstår sig på "hen:are" eller transsexuella kommer inte ta emot mig med öppna armar...
Så jag börjar med er... Erkänner för främlingar vem jag är... Och känn er inte dåliga om ni någon gång kallat mig för gumman eller liknande, ni skulle ju inte kunna veta.
Jag vill bara få er reaktion så jag kanske kan få lite blick över hur min familj kommer reagera...För om folk ser mig, så är jag nog en kvinna, då jag tyvärr har bröst och höfter... Men jag önskar mer än allt att jag ska få kunna ta bort dem... Att jag ska få vara platt är den största drömmen jag har... Men det är inget jag vågar berätta för min familj, då min mamma inte skulle kunna förstå hur jag som "kvinna" skulle vilja vara något annat än det... Hon skulle tro att jag väljer bort min "feminina" sida för att få samma rättigheter som män... Men så är inte fallet... Jag vill bara kunna berätta för henne att jag vill vara jag... Jag vill inte vara hennes dotter, jag vill inte heller vara hennes son (även om jag föredrar att bli kallad för manliga pronomen och ord över kvinnliga, så föredrar jag att inte vara något kön alls...), jag vill bara vara hennes barn... Hennes näst äldsta barn som är sig själv...
Detta är alltså varför jag försvann, för att jag kom på vem jag är... Vad jag vill med mitt liv och varför jag alltid har hatat mitt kropp... Jag är inte en kvinna som alla tror, jag är en hen.
Så hej, välkommen till mig, till ickebinära, Panromantiska och Asexuella Miragandis wattpad.
Jag är inte som alla andra, men jag är mig, och när jag kan berätta det för folk kan jag vara lycklig till 100%. Acceptera mig eller gå, jag vill ändå inte ha icke accepterande personer här. Jag är less på alla homofober och transfober, så dra om du är det. Jag kommer inte sakna dig.Men hej till mig, till Miragandi som äntligen vågar erkänna för folk. Jag hoppas att ni kan acceptera detta.
Kram.
YOU ARE READING
Något är fel [BoyXBoy]
Fanfiction0.0 You're just a small bump unborn, in four months you're brought to life. You might be left with my hair, but you'll have your father's eyes. I'll hold your body in my hands, be as gentle as I can. /BoyXBoy | Mpreg | fluff\