|2.2| (julspecial)

407 28 6
                                    

Ericas pov.

"Oh fuck, Feelix!" Hans stora händer tog ett fast tag om mina och lät dem landa på kudden över mitt huvud. Försiktigt lät han sina läppar pressas mot mina och den behagliga känslan av Felix läppar mot mina fick ett ljust stön att lämna mina läppar.

"Jag äskar dig Erica" de betydelsefulla orden han tyst yttrade fick mig att le stort och i samband med de djupa stötarna flämtade jag till strax efter.

"Jag älskar dig mer Felix" fick jag ur mig och lät mina händer hamna om hans nacke. Masserande lät jag mina händer leka med håret i hans nacke. Ett stolt och vackert leende lade sig fint över Felix läppar och han kysste mig snabbt igen.

"Uuh, så nära babe" avbryter han kyssen med att säga och den kärleksfulla känslan är som försvunnen. Men den erotiska och sensuella stämningen stiger. Precis som jag för tillfället vill. En mysig jul är inget för mig. Jag vill bara ha Felix i julklapp, precis så här.

(GOD JUL I EFTERSKOTT FINIS! HOPPAS DET DÖG..?)
-

Omars pov.

Glatt river jag av pappret från paketet jag fått av Oscar och får ur mig något som liknar ett skrik av glädje. En mörklila pandadräkt för vår bebis.

"Den är jätte söt Oscar!" Tjuter jag glatt men när jag tittar upp står inte min älskade pojkvän där. Förvirrat tittar jag mig om i vardagsrummet men finner honom inte någon stans. Plötsligt släcks alla lampor och ett ljust pip flyr mina läppar av den oväntade händelsen. Oscar syns dock fortfarande inte till och jag sitter skrämt kvar framför granen och försöker urskilja något i mörkret.

"Blunda" Oscars röst hörs plötsligt och jag hoppar skrämt till men blundar och gör som han bett.

"Bra, vänta här nu" säger han och lämnar en kyss mot min kind innan hans tysta steg försvinner iväg en bit. Sedan är det tyst ett tag, hur länge kan jag inte urskilja men det är längre än en minut.

"Öppna ögonen" hör jag efter ett tag och öppnar mina ögon till smala strimmor. Det tar ett tag innan jag vänjer mig vid ljuset från stearinljusen han tänt men när jag gjort det kan jag se hur Oscar står strax bakom mig. Mjukt tar han tag om mina höfter och hjälper mig upp från golvet. Sakta går han runt mig och tar mina händer i sina.

"Omar, jag älskar dig. Mer än allt annat på detta jordklot. Mer än allt i detta universum. Mer än allt i alla universum. Du är mitt universum, mitt jordklot, mitt allt. Och jag vet att du bara är 16 år, men du är allt jag vill ha. Allt jag någonsin vill ha, och det finns ingen annan jag skulle vilja spendera en evighet ihop med förutom dig. Så Omar Rudberg, min älskade och enda, vill du göra mig den äran att bli min i evigheters evighet? Att bli min man, min Omar Molander?" Tårarna jag kämpat med att hålla inne tappar sitt fäste och snabbt har jag tårar i hela ansiktet. Medan han pratade lät han släppa mina händer för att greppa tag i en ask han haft i fickan. Skakigt gick han ned på knä och nu står han så, på ett knä med en ring i en ask riktad till mig.

"Ja, jajaja!" Får jag fram mellan hulkningarna och ler så brett att jag nästan får kramp i kinderna. Snabbt står han rakt igen och tar fram den vackra ringen och trär den på mitt finger. Så fort han fått på den kastar jag mina armar om hans nacke och pressar min kropp mot hans.

"Jag älskar dig" hör jag honom viska tyst i mitt öra och en rysning far genom min kropp.

"Jag älskar dig också Oscar" mumlar jag tillbaka innan jag låter mina läppar kollidera med Oscars. Kyssen är inte alls som den brukar, den är speciell, den är så laddad med kärlek att jag nästan tappar syret i mina lungor.

"När du är arton är det vi för evigt älskling! Du och jag!" Säger han högt och lyfter upp mig i sin famn för att snurra oss båda i en lugn piruett.

----------------------------

God jul till er som firar det och god dag till er som bara är! (Detta skulle ha kommit igår... Men hann inte skriva klart allt pga firade jul med släkten och att jag bara var allmänt depp...) Hoppas ni tyckte om detta kapitel, bc det gjorde jag för första gången på länge:')
Och jag hoppas du blev nöjd med Erlix sexet Finis? Om inte så skriver jag mer i framtiden;) (och jag vet att du gillar julen egentligen men Erica här i fanficen är inte ett lika stort fan av det;|.) och till alla som läser, HA ETT GÖTT LIV OCH LOV OM DU HAR LOV OCH HA ETT GÖTT LIV OM DU INTE HAR LOV!

Något är fel [BoyXBoy]Where stories live. Discover now