Veckorna går snabbt, och jag tror vi befinner oss i i vecka åtta nu, vilket betyder att bulan syns, tydligt. Mitt problem med mat och illamåendet har som tur var sjunkit undan under de senaste veckorna och nu kan jag leva nästintill helt vanligt, om vi bortser fostret. Felix och Erica hjälper mig mycket, vilket jag är enormt tacksam över, för jag hade nog aldrig klarat att vara ensam under hela denna tiden. Jag har ju Oscar, men han jobbar under veckorna, och kan mestadels bara hjälpa mig på helgerna.
När dörren in till badrummet öppnas avbryts mina tankar och min blick hamnar på konturerna av personen som befinner sig utanför duschen. Oscar, om jag inte misstror mig själv, eller honom. När han drar upp den halvt genomskinliga dörren och kliver in i värmen skrattar jag tyst. Det var länge sedan vi faktist var så här nära, på detta vis, och det känns skönt att han vill vara nära mig trots allt som händer.
"Hej babe" mumlar han tyst i mitt öra när han virar sina armar om min midja och jag lutar mitt blöta bakhuvud mot hans axel. Försiktigt snurrar han oss runt så han hamnar under vattenstrålen och ett ljust pip lämnar hans läppar när han känner hur kallt jag har valt att ha det. Snabbt släpper han mig för att vrida upp värmen på vattnet och jag himlar glatt med ögonen åt honom, för han vet att jag alltid har kallt vatten när jag duschar. Snabbt tar han tag i mig igen och kramar om mig hårt, så att jag kan luta mitt huvud mot hans bröst. Hans händer glider ned för min rygg, och när han låter dem landa på min rumpa kan jag inte undgå att stöna tyst.
"Fan Omar, jag älskar dig så sjukt mycket" mumlar han mjukt och kysser mina läppar hårt, och jag suckar nöjt, för hans läppar mot mina lagar allt som någonsin känts fel. Mjukt pressar han sin kropp tätare mot min och tillslut står vi båda under vattenstrålen och delar det varma vattnet. Mina händer hamnar i hans hår och jag låter dem dras igenom hans blöta frisyr. Vår intensiva kyss bryter han efter några minuter och jag ger honom en sad-lip.
"Vi ska duscha, du vet, göra sig ren" säger han retsamt och plockar upp schampoflaskan som står på golvet i duschen. När han lagt en klick i handen ställer han tillbaka flaskan och låter sina händer massera min hårbotten. Mina armar lägger jag om hans midja och lämnar lösa kyssar mot hans bröst.
"Omaar, sluta med det där" gnäller han när jag löst biter tag i huden över hans nyckelben. Men att sluta tänker jag inte, för sugmärken klär honom och det är alltid kul att retas lite. Hans händer dras hårdare genom mitt hår och jag ler svagt för mig själv. Schampot har snabbt sköljts ur mitt hår, eftersom vi står under vattenstrålen, och jag kliver retsamt ur hans grepp och ger honom en oskyldig blick. Upphetsad det är han, men ändå försöker han gömma det genom att leka obrydd. Så jag använder samma spel, och vänder mig bort från honom och öppnar duschdörren för att kunna lämna det böta och fuktiga området. Snabbt reagerar han och tar tag om mina höfter och pressar min rygg mot hans mage.
"Babe, inte ska vi väl redan gå? Det är ju så mysigt här" när han pratar lutar han sig ned en bit och biter tag i min örsnibb, vilket resulterar i att jag stönar svagt. Hans hårdnad känns svagt mot min bakdel och ett flämtande läte lämnar hans läppar när jag pressar mig bakåt.
"Oscar, snälla" det låter som om jag skulle vara desperat, vilket jag inte är, eller kanske inte är. Det var bara så länge sedan vi gjorde något intimt med varandra.
"Snälla vad, älskling?" Mumlar han mjukt och låter sina händer glida ned för mina höfter och med smekande rörelser masserar mina ljumskar.
----------------------------
Och DÄR bryter vi:) haha. Mitt i det roliga.
Till något annat...
Kan någon av er snälla berätta hur man slutar vara kär? För att älska dig är det jobbigaste jag vart med om...
YOU ARE READING
Något är fel [BoyXBoy]
Fanfiction0.0 You're just a small bump unborn, in four months you're brought to life. You might be left with my hair, but you'll have your father's eyes. I'll hold your body in my hands, be as gentle as I can. /BoyXBoy | Mpreg | fluff\