"Ska vi lägga oss och mysa lite gubben? Jag struntar i jobbet imorgon och så stannar vi en extra dag" Oscar ger mig ett tryggt leende och jag nickar glatt. Helgen är officiellt över om någon timme och det känns tråkigt, för då kommer Oscar gå tillbaka till sitt jobb och jag får tillbringa mina dagar ensam hemma. Klockan på väggen i köket tickar högt och jag ger den en sur blick. Ljudet är fruktansvärt störande men ändå kan min blick inte få den att sluta låta. Efter några sekunder ger jag upp och kollar tiden istället, halv nio. Oscar tar försiktigt min hand och leder mig in i sovrummet där vi båda lägger oss på sängen. Min blick hamnar i Oscars och ett svagt leende lägger sig över mina läppar. Han lutar sig försiktigt fram och kysser mig långsamt och passionerat på mina svullna läppar. Allt känns så där underbart, precis så som det alltid är när man får umgås med Oscar. Mina försiktiga händer hamnar på hans höfter och ett svagt leende från honom får oss att bryta kyssen. Han ler glatt, så att hans ögon tindrar och tänderna syns och jag besvarar det med ett minst lika stort.
"Jag älskar dig sjukis" mumlar han fram och pussar min panna löst.
"Älskar dig med frisker" han skrattar tyst åt mig men jag ignorerar det och kysser honom på läpparna igen.
-----------------------------
Förlåt... Har ingen ursäkt till min sega uppdatering... Jag är bara trött och less på allt, så det har blivit lite wattpad för mig på sistone...
Men hur är det med er? Något som hänt i livet medan jag vart borta? Saknar era fina kommentarer och roliga ord:') ni är verkligen dem som får mig att fortsätta med det jag älskar, att skiva, så tack❤️
YOU ARE READING
Något är fel [BoyXBoy]
Fanfiction0.0 You're just a small bump unborn, in four months you're brought to life. You might be left with my hair, but you'll have your father's eyes. I'll hold your body in my hands, be as gentle as I can. /BoyXBoy | Mpreg | fluff\