|1.9|

396 28 17
                                    

Oscars pov.

Mina händer öppnar dörren till vårt hus och trots att jag är trött efter ännu en dag på jobbet kan jag inte undgå att känna en glädje sprida sig genom min kropp. Dagarna i Stockholm var förvånansvärt jobbiga och trots att det bara skulle vara en mässa och kurs så är jag slutkörd.
Omar står inte som väntat och väntar på mig i hallen, utan jag möts av en tyst och tom hall. Snabbt kliver jag in och stänger dörren efter mig innan jag kliver ur mina skor och hänger av mig min jacka.

"Omar?" Trots min fråga och höga rop så får jag inget svar, men inser att han faktisk bara skulle kunna sova. Det är något han gjort mycket på sistone nämligen. Mina fötter leder mig in i vardagsrummet men ser ingen pojke sittandes på soffan, så jag traskar vidare in till vårt sovrum. Men även där är det tomt och jag kollar mig oroligt runt. Det är inte likt honom att bara försvinna utan att säga något.

"Omar!?" Oron speglar sig i min röst och jag går snabbt vidare ut i köket för att försöka hitta honom där. Ännu en gång är det tomt och jag suckar högt. På bordet ligger dock en lapp och jag plockar undrande upp den.

|hej älskling, jag är i poolen om jag inte ligger och sover i soffan, så du inte oroar dig för mig. Puss| en hög och trött suck lämnar mina läppar när jag läser det sista, för att vara oroad var det enda jag var. Mina steg styr jag in till ladan, där jag för något år sedan fixade ett mysigt rum med glas i taket och en jacuzzi i golvet. Som han skrev ligger han i vattnet i poolen och jag ler glatt över synen. Hans slutna ögon får hela honom att se lugn ut och den mysiga stämningen med dimmade ljus ger hela rummet en härlig känsla. Mörkret ute gör så att stjärnorna lyser igenom glaset och ett vackert spel av galaxer leker i taket. Tyst trär jag av mig mina kläder, och sätter försiktigt med en fot i det varma vattnet och suckar nöjt. Inte förens jag helt sitter i vattnet öppnar Omar sina ögon och jag ler glatt när han förvirrat möter min blick. Sedan går allt snabbt, för inom några få sekunder sitter han i mitt knä och kramar mig hårt.

"Jag saknade dig jätte mycket" säger han lågt och pressar sitt huvud mot min axel.

"Jag saknade er med" svarar jag med och han möter min blick med ett brett leende över läpparna.

"VI saknade dig jätte mycket" lägger han sedan till med extra betoning på just ordet vi och jag skrattar tyst åt honom. Mina händer hamnar om hans svank och mjukt pressar jag hans kropp tätare mot min, för att löst låta våra läppar borsta mot varandras. Det är sedan Omar som fördjupar det hela och pressar sina läppar hårt mot mina, och låter sin tunga leka med min. I samma sekund som bubblorna i poolen startar avslutar vi kyssen och ett fånigt leende lägger sig över mina läppar, av synen av min älskade som glatt sitter i mitt knä och ler för sig själv.

-------------------

Ledsen för dålig uppdatering, mycket i skolan och hemma just nu så är stressad som fan... Och min kärlek på det gör bara allt så sjukt mycket värre...

Något är fel [BoyXBoy]Where stories live. Discover now