1. Catitude

1.3K 109 106
                                    

Liam's P.O.V.

Backstage-ul era bine amenajat la American Music Awards. Holul era mare, vopsit in alb si cu multe usi pe ambele parti ale acestuia. Cautam cu atentie usa pe care scria "ONE DIRECTION " .

Tocmai am lansat primul nostru single de pe noul album -care a castigat deja doua premii- si am cantat live in seara aceasta pentru publicul din Nokia Theatre .

- Dupa pauza va canta noua senzatie pop, se maimutareste Louis imitandu-l pe crainicul de la AMA in timp ce eu intram in incapere .

Noua senzatie pop era o diva de 20 de ani care a devenit cunoscuta cu single-ul ei de debut si despre care se zvonea ca o sa ne fure toate nominalizarile de la British Awards din februarie, anul urmator .

- Deci, voi ce credeti despre zvonuri? intreaba Niall.

- Cred ca tipa are parte de cele cateva minute de faima. Dupa asta, Hollywood-ul o va trimite acasa, ii raspunde Louis razand .

- Harry? continua Niall.

- Am vazut clipuri cu ea in studio, baieti . E talentata, nu e de gluma .

Toti am tacut pentru o secunda.

- Haideti, baieti! E o pustioaica de 15 ani, cu ce ne poate afecta pe noi?

- Are 20, ma corecteaza Harry.

Cred ca a vrut sa mai adauge ceva, dar a tacut cand mi-a vazut incruntatura.

- Suntem mai talentati ca ea, continui eu. Noi avem o armata de fani. Ea ce are?

- 200.000.000 de views pe youtube in mai putin de patru luni, imi raspunde Niall.

Asta m-a lasat pana si pe mine fara replica.

- Ok, sa o ascultam, adaug in timp ce Shailene Woodley se retragea ca Paige sa apara pe ecran. Eric, managerul nostru de la Modest intra si el in camera.

Show-ul ei era bun. Nu voiam sa recunosc asta in fata baietilor, dar avea o coregrafie geniala. Noi abia ne invartim la 360 de grade in acelasi timp. Si asta e cea mai tare miscare de dans pe care o stim. Paige si-a terminat show-ul cu un zambet inocent si multumind tuturor.

- Priviti zambetul acela, spune Louis . Zambetul ala de "Da , One Direction, o sa va fur premiile in februarie , iar voi o sa ramaneti cu buzele umflate ".

Se pare ca nu toti avem aceeasi parere despre zambetul ei.

- Ei bine, Tomlinson, intr-un minut, cand o vei cunoaste ii vei spune ca are un zambet superb, interveni Eric.

- O voi ce?

- O veti cunoaste pe Paige.

Pentru o secunda, toti patru am ramas intepeniti.

- Mai repede! striga Eric in timp ce batea din palme pentru a ne grabi.

Abia ce iesisem pe hol, ca aud o voce de femeie urland:

- Apa plata, idioato! Nu minerala!

Ne-am intors in directia zgomotelor pentru a o vedea pe Paige desfacand o sticla de apa si golind-o pe asistenta ei. Toata lumea le privea.

- Esti concediata! zbiara aceasta spre asistenta care s-a facut mica, si a trecut in viteza pe langa noi. Pot sa jur ca am vazut lacrimi in ochii ei.

- Ce scorpie, ii soptesc lui Eric, care asemenea mie, privea dupa tanara uda pana la piele.

- Prefer catitude, imi raspunde o voce feminina pe un ton arogant. M-am intors, iar Paige era la un metru distanta de noi, cu un ranjet superficial, si niste ochi cu o aura diabolica.

Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum