3. "Good luck ! "

589 85 12
                                    

Liam's P.O.V.


Voiam sa il intreb pe Harry ce a vrut sa spuna, cand Paige a ajuns langa noi.

- Baieti ! Ce mai faceti ? intreaba ea imbratisandu-l pe Harry. Cand au ajuns ei asa apropiati ?

- Suntem ok, spune Harry. Cum a fost zborul spre Londra ? Intreaba Harry cu un zambet ciudat .

Ea ii intoarce zambetul.

- A fost obositor, dar am ajuns cu bine, multumesc. Deci, mergem in cabina noastra ?

Harry ridica din sprancene intr-un mod jucaus . Eu imi dau ochii peste cap.

- Styyyleeees , ii lungeste ea numele  in semn de avertizare .

- Ok, ok, spune el razand si intrand in lift.

Ne indreptam spre cabina de la etajul doi, in timp ce Paige cauta cheile .

- Si , ce ai facut azi, Paige ? Sau sa iti spun ...

- E Paige, scuipa ea cuvintele pe un ton apasat si uitandu-se urat la Harry  . Si nu am facut nimic neobisnuit. Ranjetul lui disparuse, transformandu-se intr-un zambet intelegator . Ce ascund astia doi ?

Paige gaseste in cele din urma cheile, deschizand usa . In timp ce o facea eu ii studiam corpul, fiinf pozitionat chiar in fata mea, iar Harry era in dreapta mea . Avea par lung, pana la nivelul coatelor , drept, intr-o nuanta de saten inchis cu influente slabe de saten caramel . Ochii mei au coborat pe silueta ei in forma de para , coapsele iesindu-i in evidenta. Fundul ei avea o marime normala , dar parea ferm si tonifiat, semn ca mergea la sala . Picioarele ei erau subtiri si nu erau lungi, semn ca fara tocurile de 10 cm pe care le purta era foarte micuta, in jur de 1.60 m  la 20 de ani.  Nu parea sa aiba mai mult de 60 kg , semn ca a crescut frumos ca adolescenta , fara excese alimentare sau , deopotriva, anorexie .

Am avut doar cateva secunde sa o analizez , dar am aflat unele lucruri esentiale despre ea. Harry a ranjit observandu-ma dinou analizand-o . Acelasi ranjet ca in holul receptiei. Asta mi-a amintit sa il intreb de ce mi-a urat "bafta " .

Am intrat in camera de sunet a cabinei, unde John Ryan , unul dintre cei mai buni compozitori si sunetisti cu care am lucrat , statea la pupitru de sunet . S-a intors spre noi.

- Paige, Liam si Harry , zambeste el larg .

Am uitat de obiceiul lui prost de a ne spune numele de fiecare data cand ne vede. Ma simt ca si cum as vorbi cu un bolnav de Alzheimer care tocmai si-a amintit de mine. Paige zambeste fortat.

- Buna Ryan , ce mai faci ?

- Va asteptam !

- Ei bine, noi vom fii in camera de writing, te chemam cand avem nevoie de ajutor .

- Ok, zambeste el.

In timp ce intram in ca,era de writing, Harry ma opreste.

- Eu ma opresc sa vorbesc putin cu John, ok ? Spune el in timp ce Paige isi lasa geanta cu mobilul, cheile si portofelul  pe cuierul din camera de sunet, apoi intra in camera de writing  ca si cum nu l-ar fii auzit pe Harry . Amandoi am urmarit-o cu privirea pana a intrat la writing . M-am intors spre Harry , incercand sa ma distrag de la felul in care Paige isi unduia soldurile cand mergea.

- Harry, de ce mi-ai urat "bafta " la receptie ? Harry ranjeste iar. Ea treia oara cand o face in felul ala.

- O sa iti spun mai tarziu, in caz ca nu iti dai seama. Vin si eu imediat dincolo .

- Ok, spun eu confuz in timp ce intram in camera , lasand usa intredeschisa. M-am intors spre Paige, care cauta ceva intr-un sertar dintr-un birou.

- Ce cauti acolo ?

Camera avea in jur de 3 metri inaltime, si 4 latime. Era prost aerisita , cu peretii vopsiti in alb,  cu un aspect invechit al culorii, semn ca nu fusese renovata de vreo 5 ani. Niste ferestre se intindeau pe sub jaluzelele de culoarea caramelului., iar intr-un colt de camera se afla un birou cu trei sertare mici si un dulap sub acestea.

- O foaie si un pix, trebuie sa notam versurile.

Am oftat si am mers sa trag jaluzelele si sa deschid geamurile.

- Asta e cabina ta ? intreb eu .

- Da, mi-am rezervat-o pe tot anul asta.

- Mai avem doar o luna din anul acesta.

Ea se incrunta la mine, apoi ma ignora . Oftez dinou.

- Ia un loc , spune ea in timp ce lua o foaie care tocmai ii cazuse si oferindumi-o alaturi de un pix.

Ne-am asezat amandoi, apoi ea s-a ridicat brusc. M-am uitat la ea confuz.

- Am pe laptop niste sounduri create saptamana trecuta. Ma duc sa il caut in camera de sunete .

- Stai , ai laptop-ul aici ?

- Nu , intr-o jungla din Africa, trebuie sa il scoatem din stomacul unui leu, spune ea dandu-si ochii peste cap si pornind spre usa.

Nu a durat mai mult de 30 de secunde , ca am auzit-o tipand .

- Liaaaaaam !

M-am ridicat imediat si am fugit spre usa. Intru in camera de sunet ca sa o gasesc pe Paige singura.

- Au plecat ! Ne-au incuiat aici ! urla ea furioasa.

- Ce au facut ? Repet eu parca neintelegand parca ce spune.

Nu-mi raspunde la intrebare. Se intoarce spre cuier si isi infasca geanta ca sa isi caute cheile.

- Degeaba cauti, spun eu. Probabil au-

- TACI ! zbiara ea dinou.

Am oftat incercand sa ma calmez si sa gasesc o solutie.

- Nu sunt aici , se smiorcaie ea aruncandu-si geanta in celalalt colt al incaperii.

- Ti-am spus eu, zic incrucisandu-mi bratele.

Ea parea ca abia acum m-a auzit. Inainte sa imi dau seama , ea s-a napustit asupra mea , trantindu-ma la pamant cu ea deasupra. Vedeam furia in ochii ei cand incerca sa ma plesneasca si sa ma zgarie. Am prins-o de maini si am imobilizat-o pe loc, strigand la ea:

- CALMEAZA-TE !

Ea s-a oprit pentru o secunda, dar nu pentru ca ii cerusem eu , ci pentru ca vazuse ceva.  Mi-am indreptat privirea catre ceea ce se uita ea. Era masa pentru mancare din camera. Era dintr-un plastic transparent, asa ca desi eram la un metru distanta,am putut zari ceva pe ea. Ne-am privit reciproc, apoi ea s-a ridicat de pe mine. M-am ridicat si eu imediat si dintr-o saritura am ajuns la masa . Acolo am gasit un petic de foaie . L-am apucat inaintea lui Paige, care s-a napustit iar asupra mea, dar s-a calmat cand m-am incruntat furios spre ea M-am intors si am citit biletul doar pentru mine :

"Draga Liam si Paige,

Harry m-a fortat sa fac asta. Spune ca e pentru binele vostru . Paige, te rog nu ma ucide .

Cu drag, John Ryan. "

Dedesubt ,am recunoscut scrisul lui Harry :

"Stiu ca ma urati acum, dar imi veti multumi mai tarziu . Liam , sper ca intelegi de ce ti-am urat "bafta ". Paige, stai calma, Liam va avea grija de tine.

H. "


xox

Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum