Liam's P.O.V.
ORA 5:20 P.M.
Am iesit din garaj cu masina, avand grija sa nu trec peste florile pe care mama se hotarase sa le puna oarecum strategic la iesirea din garajul meu, in asa fel incat sa fac slalom printre ele. O iubesc pe mama , dar nu imi place cand face pe sefa la mine acasa .
Momentan, parintii mei sunt in Scotia, pentru a-si sarbatori cei 30 de ani de casatorie cum se cuvine. Urmeaza sa ajunga acasa in 4 zile.
Cand am ajuns langa poarta de la intrare , i-am facut semn lui Ralph sa nu deschida inca poarta. El s-a apropiat de geamul masinii mele.
- Buna Ralph, salut eu.
- Liam, zambeste el. S-a intamplat ceva ?
- Oh, da . Nimeni nu mai intra aici fara permisiunea mea, ok ? spun eu pe un ton mai impunator si ma rog sa nu puna intrebari.
- Nici pe Sophia ?
M-am rugat degeaba.
- Mai ales pe Sophia.
- Dar pe Karen si Geoff ?
- Ma suni daca vor sa intre .
La fel si cu Ruth si Nicola.
- Dar pe baieti ?
- La fel. Ma anunti cand vin,ok? Azi a intrat imbecila de Megan. Ai lasat-o tu ?
- Da, a spus ca Sophia si-a uitat ceva important aici , atunci cand a plecat azi dimineata .
- Doar demnitatea, pufnesc eu . Nu si-a uitat nimic, sa nu le mai lasi inauntru.
- Ok, imi raspunde el.
- Multumesc, Ralph.
- Oricand .
- Cum o mai duce Lisa ? intreb eu destinzand atmosfera. Lisa e sotia lui Ralph, iar ei doi sunt prieteni apropiati cu parintii mei . Cand Ralph a fost concediat de la o firma de paza , l-am ajutat sa isi ridice propria firma de paza. De atunci , eu si baietii ii folosim serviciile.
El incepe sa rada.
- Oh, a intrat deja in febra Craciunului, a si inceput cu betelele pentru braduletii din gradina . Chicotesc si eu. Sa vorbesc despre oamenii de acasa ma facea sa ma simt bine.
- Macar stim cine va avea cea mai frumos decorata casa din Wolverhampton, zambesc eu . El isi da ochii peste cap.
- Doar o stii , asa face mereu. Radem amandoi si ii fac semn sa imi deschida poarta. El tasteaza codul la interfonul de la intrare si poarta se deschide incet .
- Uite , Liam. Banuiesc ca te-ai despartit de Sophia . Chiar imi pare rau. Esti un copil bun, nu meriti sa suferi orice s-ar fii intamplat intre tine si ea. Stii ca nu am suportat-o niciodata , imi face el cu ochiul , iar eu rad .
- Oh, Ralph, tu si multi altii .
- Serios? ma intreaba el si eu aprob . Slava Domnului ca ai scapat de ea, spune el facandu-si cruci si privind spre cer. Uitasem cat de amuzant era Ralph.
La 5:35 mi-am luat "la revedere "de la Ralph, motivand ca sunt deja in intarziere , dar ca vorbim cand revin.
- Oh, sigur fiule. Sa aduci o fata frumoasa aici cat de curand, rade el.
I-am raspuns amuzat.
- Nu vreau sa mai fiu chinuit de femei, Sophia m-a incaruntit cat pentru 10 ani , si tu mai vrei sa aduc pe altcineva care sa imi manance zilele ? El izbucni in ras.
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
FanficEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...