Athena's P.O.V.
Bergamo, Italy, 1:40 p.m.
Am coborat amuzata scarile avionului , cu Alice in urma mea , care radea de iubitul ei Lawrence, care abia iesea cu geamantanul urias . Liam era in fata mea, iar cand ajunse cu picioarele pe pamant se intorse spre mine, prinzandu-ma de brat si studiind aeroportul.
Cand toata lumea a fost cu picioarele pe pamant si indeajuns de departe de avion, Will intreaba :
- Ok, cine e gata de distractie ?
Toti am strigat amuzati si cu mainile in aer un "eu"plin de entuziasm .
- Ok, gasca . Masina noastra e cea neagra de acolo, facu el semn catre o masina neagra cu 6 locuri in spate , care era la cativa metri distanta de noi. Ne oprim la un magazin mai tarziu, lasam bagajele la cabana , apoi ne decidem cine coboara sa faca cumparaturi, dupa ce ne instalam. S-a facut ?
Toti aprobam, apoi pornim spre masina . Pe primele trei locuri ne-am asezat noi, fetele, si in spate s-au asezat baietii , dupa ce au pus bagajele in portbagaj, vorbind imediat:
- Deci, ce facem in seara asta?
- Ne jucam "Adevar sau provocare? " propune Dee.
- Sau ne batem cu zapada , propune Lawrence .
- Ce ziceti de un film ? intreaba Alice .
- Will , tu ce spui ? intervine si Liam .
- Am un telescop la cabana, ce ar fii sa privim stelele ?
Apoi ne-am contrazis cu totii , ca niste plozi de gradinita, dar am fost intrerupti la scurt timp de soferul care ne-a anuntat ca am ajuns la pod. Will a spus sa ne uitam pe geam , adaugand ca de aici mai avem 50 de metri pentru a ajunge la un magazin unde putem face cumparaturi .
- Unde suntem acum, mai exact ? intreaba Dee .
- La poalele muntilor Bergamezi. Dupa ce trecem de podul asta vom urca in jur de 500 de metri pana sa ajungem la cabana.
Lawrence se albi la fata.
- Frate, spune-mi ca mergem cu masina pana acolo .
- Imi pare rau. Dupa podul asta intram in padure, nu avem o carare pe care sa mergem cu masina , defapr doar de pe la cota 200 vom tavea o carare mai larga , deschide el portiera si iese.
Lawrence se stramba, ca si cum ar fii gata sa planga.
- Oh, haide iubitule, geamantanul meu nu e asa de greu !
Se stramba si catre Alice , imitandu-i mimica fetei si cuvintele, Cu totii am inceput sa radem, inclusiv cei doi. Nu aveai impresia ca stai de vorba cu doi studenti, viitori medici chiar. Pareau un cuplu tipic de adolescenti .
Will deschise portbagajul si scoase ghiozdanul sau mic, apoi bagajul de mana a Adelaidei . Liam se grabi sa il ajute cu ele, in timp ce noi admiram peisajul care se intindea in fata noastra . Totul era de un alb orbitor, neatins de mana omului. Copacii se ridicau maestuosi si impunatori, dar cu crengile uscate, si cu zapada parca presarata pe ele . Iarba abia se zarea sub zapada care parea ca vrea sa ne puna piedici in urcarea dealului care era si asa dificil de urcat pentru bietul Lawrence. Am mers spre pod, privind spre apa care avea un strat de gheata , blocand vederea spre apa de dedesubt. Am simtit ca cineva ma priveste si m-am intors. Liam imi zambea de la un metru distanta. I-am privit pe ceilalti care isi luau bagajele si pe Will care vorbea cu soferul.
- Ti-e frig ? intreaba Liam venind langa mine. Am observat ca avea ghiozdanul meu in spate , iar la mana isi tinea propriul rucsac.
- Nu, sunt ok. Iti place peisajul ?
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
FanficEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...