Liam's P.O.V.
In acea seara am dormit intr-un hotel din New York, cazat in aceeasi camera cu Sophia. In timp ce ea se demachia in baie, eu m-am prefacut ca dorm, asa ca atunci cand a intrat in camera a oftat si s-a asezat in pat, stingand lampa.
Uneori, imi imaginam ca langa mine se afla o femeie pe care ajung sa o iubesc, dar nu se intampla niciodata. In primele luni de la despartirea de Danielle, mi-o imaginam pe ea in locul Sophiei. Dar cu timpul, durerea s-a ameliorat, nu o mai vad pe Danielle in patul meu, dar nici nu as mai vrea ca Sophia sa fie ultima careia ii spun "Noapte buna!". M-am gandit la ceea ce a spus Louis, si pentru doar o secunda mi-am imaginat-o pe Paige in locul Sophiei. Asta m-a facut sa ranjesc fara sa vreau, si ma certam mental pentru tot ceea ce gandeam. Chiar daca nu o iubesc pe Sophia, nu am inselat-o niciodata si nici nu o voi face.
Dimineata urmatoare am luat cu totii avionul spre Londra, ne-am imbratisat si am luat-o fiecare spre masina lui. Urmatoarea data cand trebuia sa ne revedem in formula de patri era in 2 saptamani. Eu am urcat in masina mea, alaturi de sora mea, Ruth -care adusese masina- Nick, iubitul ei si Sophia. Am lasat-o pe Sophia la ea acasa, nu inainte de a ma privi cu prudenta si de a-mi spune ca vorbim in seara asta la telefon. Dupa ce a iesit din masina, Ruth m-a intrebat daca m-am certat cu ea.
- Nu, e doar...obosita, si la fel si eu.
Nu m-a crezut, dovada fiind felul in care s-a incruntat. Asta mi-a amintit de copilaria noastra.
***
- Liam, ce crezi ca faci? Nu vezi cat e ceasul? ma intreaba Ruth.
Era 2 dimineata. Aveam 15 ani si tocmai iesisem din masina Jessicai, prietena mea de atunci, care era cu 2 ani mai mare.
- Nu te preface ca nu ma auzi! Unde ai fost?
- Cu Jessica.
- Unde?
- La ea acasa.
- E doua dimineata, mama o sa te ucida.
Mama lucra in schimb de noapte la magazinul familiei Wallace, iar dimineata la sapte iesea din tura, ca la noua sa fie la gradinita unde lucra pana la doua. De obicei ajungea acasa la doua si jumatate, ca sa gateasca cina pe ora sase. De obicei pranzul il serveam la scoala, iar vara eram aproape mereu in tabere, si cand eram acasa, Ruth era cea care gatea. Mama reusea sa doarma cel mult sase ore pe zi, pentru ca la unsprezece se intorcea la magazin. Tata era sofer de autobuz de la opt dimineata pana la trei, iar de la patru la zece era bucatar la Brook's.
Am oftat.
- Liam, fii sincer cu mine. Ati facut sex?
- Nu, am mintit eu. Ea se incrunta, semn ca nu ma crede.
- Ati folosit protectie?
- Am spus ca nu am facut nimic! ridic eu tonul la ea.
- Atunci de ce ridici tonul?
A fost prima si ultima data cand Ruth m-a redus la tacere.
***
Am parcat in fata casei mele dupa ce i-am lasat pe Nick si pe Ruth la ei acasa. Seara am vorbit cu Sophia la telefon certandu-ne timp de o ora si discutia incheindu-se cu ea urland ca nu ma mai suporta, apoi cu apelul incheiat de catre ea. Am oftat si am aprins televizorul. Asa face mereu. O sa o sun maine, dupa ce se linisteste.
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
FanfictionEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...