23. Billie Jean

351 24 50
                                    

Liam's P.O.V.

-Da? Pur si simplu "da"? De ce naiba ai ramas prieten cu fosta mea iubita?!

-Asculta, Liam, nu se intampla nimic din ceea ce crezi tu, noi doar-

-Stii ceva? Nu conteaza. Vreau sa imi spui doar un singur lucru: De ce?

-Pentru ca, fie ca vrei sau nu, cineva trebuie sa o calmeze si sa colaboram in termeni profesionisti pe durata intregului turneu, care, trebuie sa iti reamintesc, va dura sapte luni.

Furia mea persista, dar i-am dat dreptate.

-De ce nu vrea sa stiu ca voi pastrati legatura?

-Probabil iti cunoaste reactiile si a anticipat si asta.

Am expirat lung si am inchis ochii pentru o secunda.

-Va veti vedea inainte de decernare? Deci asta inseamna ca ea urmeaza sa fie prezenta la eveniment?

Harry ezita, apoi aproba scurt. Baietii inca ne urmareau, asteptand sa treaca momentul tensionat.

-Ok. Imi iau jacheta si cheile, si ii salut scurt.

-Liam!

Ma intorc spre Harry.

-Esti furios?

-Furios? Nu,nu mai sunt. Dezamagit e cuvantul potrivit. Preferam sa aflu de la tine o informatie ca asta fara sa te preseze circumstantele.

Ramane putin uimit, si in acelasi timp eu ies fara sa mai astept raspunsul lui.

Restul zilei am ramas in sala, apoi am vizitat-o pe Sophia. Eram derutat de tot ceea ce se petrecuse in ultima vreme. Totul era neclar, plin de secrete si minciuni. Si cel mai rau e ca, pentru prima data de cand ne-am despartit eram fericit ca ea nu e aici, sa vada cum totul se darama in jurul meu, in lipsa ei. Am plecat devreme de la Sophia, cu o stare de spirit proasta, iar cand am ajuns acasa m-am pus sa dorm fara sa imi mai schimb hainele sau sa fac un dus. Dimineata urmatoare m-am trezit cu cinci apeluri nepreluate de la Niall.

-Ghici ce! Am vorbit cu Adelaida!

M-am incruntat scurt, stiam ca nu si-au mai vorbit de la despartirea mea de Athena. Se indepartasera brusc fara nici o explicatie.

-Wow, cum asa?

-A sunat sa vada ce mai fac, si ghici ce! Avem intalnire in seara asta!

Mi-am dat ochii peste cap. Parea sa o simpatizeze pe Dee, iar mentionarea numelui ei imi aduse un zambet scurt, in ciuda confuziei pe care mi-a creat-o ultima data cand a urcat in masina aia.

-Oh, suna bine, sper ca ai grija de ea, e o tipa speciala.

-Mie imi spui? Nu asta voiam sa iti spun totusi. Se pare ca ea si Athena nu isi vorbesc.

Gura mea s-a deschis incet, in semn de uimire.

-Cand s-a intamplat asta?

-Acum o luna. S-au certat atat de tare incat Athena s-a mutat din apartamentul lor.

Asta era cu adevarat o surpriza. Relatia lor de prietenie parea indestructibila. Am lasat farfuria cu orez preparata in graba pe masa si am iesit pe terasa din fata casei cu o tigara in mana.

-Ce s-a intamplat?

-Nu a vrut sa imi spuna. Pare asa trista cand vorbeste despre Athena ca aproape ca o aud plangand.

Oftez incet. Acum avea sens faptul ca nu parea sa simt conexiunea cu ea in seara in care am fost pana la blocul in care eram sigur ca locuieste. Unde locuieste acum totusi?

Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum