ATENTIE!
Urmeaza scene cu caracter sexual. Cititi pe propria raspundere!
Liam's P.O.V.
*dupa cateva zile*
- Liaaaam!
- Ce e,Ruth? strig eu inapoi catre sora mea inainte sa ies din casa si sa pornesc spre apartamentul Athenei.
Ea aparu de după colt,zambind.
-Ti-ai luat tot?
-Da,bagajul e deja la aeroport. Le-am explicat situatia. Ghiozdanul e in mașina.
- Si pleci fara sa ma imbratisezi?
Imi dau ochii peste cap si ma aplec sa o imbratisez.
- Ai grija de tine. Oh,Doamne,as da orice sa vad fata Athenei! Nici nu stie ce o asteapta!
- Asta e ceva ce ar face in iubit romantic,banuiesc.
- Sau unul ciudat.
- Sau ambele.
Chicotim si o pup pe obraz.
- Ne vedem in cateva zile, ai grija si de casa mea,te rog. L-am rugat pe Ralph sa te lase sa intri.
- Voi avea. Sa ai grija de Athena!
-Mereu am! strig eu intrand in masina,pornind spre apartamentul ei. Parintii ei zburasera spre Bournemouth, iar acum cateva ore s-a decis sa treaca pe la apartament. L-am promised ca o iau la sase,dar era doar ora trei. Sper sa mearga totul bine...
Doar nu credea ca vom sta acasa de Revelion,nu?
Cand am ajuns in fata blocului ei,am sunat-o.
- Da?
- Deschide usa,vin sus,comand eu in timp ce iau ghiozdanul si urc in bloc.
- Iubitule,e doar trei.
- Trebuie sa plecam.
- Ce s-a intamplat?
- Harry.
- Harry?
- Da. Stii ca a plecat acasa,in Holmes Chapel?
- Da,ne-a spus de Craciun.
- Ei bine,a avut un accident.
- Poftim?
- Azi dimineata.
Chiar sunt psihopat.
- Ce? Cum?
- Nu am idee,mama lui m-a sunat acum o jumatate de ora sa imi spuna ca e in spital, spun eu parand obosit. Nu am alte detalii. Sunt la etajul cinci,ia un rucsac si pregateste niste haine.
Inchid si astept ca liftul sa se deschida la etajul ei,ca apoi sa o iau la stanga. Drumul spre apartamentul ei imi e deja familiar. Am gasit usa de la intrare deschisa si am intrat serios. Stiam ca deja impacheteaza hainele in camera ei,asa ca m-am dus direct acolo. Si iat-o aici,cu fata intre hainele din dulap.
- Te ajut?
S-a intors spre mine,m-a imbratisat apoi s-a grabit iar spre dulap fara sa scoata un cuvant.
- E grav?
- Nu cred, mama lui nu parea panicata.
-Cand avem zborul?
- In 45 de minute.
- Rahat! Tu esti gata?
Ii arat rucsacul,si se enerveaza imediat.
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
Fiksi PenggemarEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...