4. The Taming Of The Shrew

612 76 37
                                    



Liam's P.O.V.

Am recitit biletul de cel putin 10 ori. Paige a incercat sa mi-l ia din mana dar nu am lasat-o, asa ca l-a citit peste umarul meu . Mana ei stanga era asezata pe umarul meu si in timp ce citea, ii simteam unghiile intrandu-mi in piele. Era furioasa. Foarte furioasa.

Dupa cateva minute in care am ramas neclintiti, ea si-a luat mana de pe umarul meu. Eu nu imi mai simteam umarul. Asteptam sa izbucneasca.

- Haide Liam, avem un cantec de scris, spune ea calma luandu-si laptop-ul lasat langa pupitrul de sunet.

- Oh, da ,asa e ! raspund eu confuz.

S-a intors spre masa. Acolo mai era asezata o cutie cu pizza care era deschisa, dar pizza era neatinsa. Mi-am amintit ca John obisnuia sa manance pizza atunci cand compunea cu noi. Probabil ca urma sa faca asta si acum, dar Harry l-a convins sa plece. Am urmat-o pe Paige in camera de writing. Parea sa respire normal . Ne-am asezat.

- Deci, despre ce compunem ? intreb eu.

- Tradare, raspunde ea.

- Eram sigur ca o sa spui asta.

- Poftim ?

- Nimic.

- Ok.

- Ok.

-Ok.

- Ok.

- Termina, Liam .

- Ok.

- Liam ! zbiara ea la mine .

Am inceput sa rad la nervii ei. Ea m-a privit confuza, neintelegand ce e asa amuzant.

- Tradare, deci.

- Corect.

- Ok, scriem din perspectiva tradatorului sau al celui tradat .

- A celui tradat. Despre stadiul ala de furie prin care treci cand esti tras pe sfoara.

- Stiu sentimentul.

- Stii ?

- Da.

- Dar stadiul in care vrei sa il omori pe Harry Styles il stii?

"Subtil " , gandesc eu.

- La fel de bine ca tine.

Ea ofteaza usor. Pentru o secunda , ramanem amandoi tacuti.

- Cum sa faca asta ? izbucneste ea.

"Hmm, efect intarziat " notez eu .

- E Harry , el crede ca ne va face sa ne cuplam , probabil.

- Nu ii va merge, nu vreau un iubit enervant.

- Eu am deja prietena, spun eu. Stai, ce ? Enervant ? Eu ?

- M-ai auzit, esti enervant.

- Vorbeste nebuna care a sarit pe mine cand i-am zis sa nu caute in geanta pentru ca stiam ca nu va gasi nimic.

Daca o privire ar putea ucide , as fii mort deja.

- Oh, iarta-ma Domnule Perfect.

- Cu un minut in urma spuneai ca sunt enervant. Hotaraste-te , femeie !

- Eram ironica ,idiotule.

- Nu-ti iese prea bine, i-o intorc eu .

- Sau capacitatea ta de a sesiza ironia nu exista. Sau e la fel de prost dezvoltata ca barba ta.

Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum