Ochii mei s-au marit brusc, uimita de gestul sau. Sarutul lui incepu timid, parca speriat de refuzul meu. Mainile sale urcara pe gatul meu, trimitandu-mi fiori in tot corpul . Desi eram socata de gestul sau , mi-am intredeschis usor buzele, si le-am miscat lent peste ale sale, lipindu-ma de corpul sau .
El ma trase in bratele sale, atingandu-mi buza inferioara cu varful limbii. L-am sarutat mai apasat si l-am lasat sa isi impleteasca limba cu a mea. Mi-am asezat delicat mainile pe ceafa sa, simtind emotiile si fluturii care se zbateau in stomacul meu, dar si inima sa care pulsa mai puternic ca niciodata. M-am simtit completa, dupa atata timp. Ne-am desprins usor unul de buzele celuilalt, privindu-ne in ochi.
- Nu m-am asteptat la asta , soptesc eu lipindu-mi fruntea de a sa .
- Nici eu. Nu imi vine sa cred ca te-am sarutat.
- Nu ti-a placut ?
- Glumesti? se apropie el iar de mine . Atat de mult , incat as mai vrea.
M-am apropiat si eu de el.
- Si ce mai astepti ?
El zambi si ma saruta iar, de data asta fara sa fie timid. M-am lipit iar de corpul sau , simtind caldura ce o emana, fiorul care mi-a traversat sira spinarii si mainile care imi tremurau de emotie pe ceafa sa. Nu mai simteam frigul de afara, sau socul produs de buzele lui , doar placerea din sarutul nostru lung si caldura mainilor sale care urcau pe obrajii mei.
La finalul sarutului, mi-am frecat usor nasul de al sau.
- Nu m-am simtit de mult timp asa .
- Ce vrei sa spui ? ma intreaba el suflandu-mi aer cald in crestetul capului.
- Atar de linistita . De completa. De implinita.
- Cred ca simtim la fel .
- Serios ?
- Da . Nu am sarutat de mult o fata .
- Ce zici de-
- Nu. Pe Sophia nu o sarutam pe bune.
Am zambit, intelegand ce vrea sa spuna.
- Un sarut adevarat transmite sentimente.
- Exact. Si face mai mult decat o mie de cuvinte. Defapt, spune niste cuvinte.
- Ce cuvinte ai vrut sa imi transmiti ?
- Iti spun doar daca imi spui ce sentimente ai vrut sa transmiti prin sarutul nostru.
Ma incrunt la el amuzata, apoi raspund :
- Provocare .
- Provocarea nu e un sentiment.
- Va deveni.
- Ce vrei sa spui ?
- Ca te provoc sa ma faci sa ma indragostesc de tine.
- Esti deja indragostita, imi face el cu ochiul si se intoarce catre privelistea oferita de bolta cereasca.
- Nu-i adevarat ! zambesc eu amuzata.
- Ai vreo dovada ca nu te-ai indragostit de mine ?
Eu meditez.
- Ei bine, nici tu nu poti dovedi ca m-am indragostit de tine !
- Defapt, pot.
- Cum ?
- Asa ! zambeste el si ma saruta iar, de data asta doar apasandu-si buzele peste ale mele. Eu chicotesc in timpul sarutului, apoi il imping usor .
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
FanficEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...