Athena's P.O.V.
6:10 A.M.
Deschid incet usa apartamentului, in speranta ca zgomotul cheilor nu a trezit-o pe Dee - desi nu sunt mari sanse sa se intample asta, fata asta nu doarme, ea hiberneaza - si inchid usa la fel de incet. M-am descaltat si am pus geanta pe masa de la intrare si jacheta pe cuier . Am tras usor aer in piept, simtind aroma parfumului sau in parul meu si in hanorac. Usa bucatariei se deschide brusc, iar inaintea mea se afiseaza o Adelaida adormita , intr-o rochie de noapte subtire. Am privit-o uimita.
- De ce nu dormi ?
- Pentru ca e 6 dimineata, e luni, iar Will ma ia la 7:30.
- Oh.
Ea mi-a zambit abia tinandu-si ochii deschisi, apoi ca si cand cineva ar fii plesnit-o peste fata, a facut ochi mari si a urlat :
- Fuck, am uitat ! Tu ti-ai petrecut noaptea cu Liam Fucking Sexy Payne !
- Rectifica , am petrecut noaptea LA el nu CU el . Nu in felul in care iti imaginezi tu.
- Ugh, acelasi rahat , povesteste-mi tot ! spune ea si ma trage cu toata forta in bucatarie. Cand intru si aprind lumina, se intoarce catre mine , privindu-ma uimita.
- Ce naiba ai pe tine ?
Eu izbucnesc in ras .
- E un hanorac. E a lui Liam., mi l-a dat cand am iesit de la el.
- Da-l jos.
- Huh?
- Hanoracul , proasto. Il vindem pe eBay.
Ma incrunt la ea, care imi studia reactia. Apoi am izbucnit amandoua in ras.
-Ok, deci, povesteste-mi tot. Stiu doar ca ai fost joi seara la American Music Awards, dar nu mi-ai spus ca i-ai intalnit pe One Direction !
- Si pe Beyonce.
Ea deschide gura in semn de soc.
- Si am stat langa Bruno Mars.
- I-ai dat numarul meu ? ma strange ea de mana. Ce ti-a spus ?
- I l-am dat , dar nu e interesat, stii ca e impreuna cu modelul ala de la Victoria's .
Ea ofta.
- Baietii loiali ma excita si ma enerveaza in acelasi timp.
Eu o aprob.
- Stiu, nu ? Adica sunt o binecuvantare si un blestem un acelasi timp , iar ea zambi intelegandu-ma perfect.
- Pe cine ai mai cunoscut?
- Kanye si Kim, Pharell , Gwen Steffani . Oh, si pe Demi .
Ea deschise gura asa de tare incat se putea observa cu usurinta cat de incordati erau .
- Sa mentionez ca m-am revazut cu Ed Sheeran si Zac Efron? Sau ca Taylor Lautner mi-a complimentat rochia.
- Sa mentionez ca sunt geloasa si imi vine sa plang ? rade ea iar eu o urmez. Ok, fa un rezumat . I-ai intalnit la AMA's...
- Apoi am facut rost de numarul lui Harry , si in seara aceea am iesit la cina, doar ca sa imi povesteasca de Liam.
- Ce ?! Ai numarul lui Harry Cret Orgasmic Styles ?
- Lasa-ma sa povestesc, ma incrunt eu.
- Ugh , tu esti la fel ca orgasmul , am uitat.
- ...Scuza-ma ?!
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
FanfictionEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...