Zayn Malik.
Imi zambi inapoi imediat ce ochii nostri se intalnira. Mainile noastre s-au atins imediat intr-o strangere puternica, si simtind amandoi ca gestul acesta nu este de ajuns pentru a ne exprima bucuria de a ne revedea, ne-am imbratisat strans, frateste. Obisnuiam sa spunem ca suntem gemeni, faceam, spuneam si gandeam lucruri in acelasi timp adesea si nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ca asta nu s-a schimbat in anul ce a trecut.
-Ce faci aici?
-Doar nu credeai ca o sa vin aici fara sa te vad, nu?
-Vesnic frati?
-Vesnic frati, aproba el cu tarie.
Am tras aer adanc in piept si i-am facut semn sa ne asezam. Seara nu putea sa inceapa mai bine.
-Cum sunt baietii?
-Le e dor de tine in aceeasi masura in care imi e si mie.
Era imbracat intr-o camasa neagra si pantaloni de stofa gri asortati cu o cravata.
-Si mie imi lipsesc. Mult. Doar ca stii cel mai bine ca nu am simtit vreodata ca ma potrivesc in toata chestia cu formatia. Nu puteam sa suport faptul ca fanii nu ma cunosteau asa cum sunt de fapt.
-Cum te simti acum ca esti solo?
-Eliberat. Aleg singur ce e bun pentru mine, fanii ma stiu acum pentru ce sunt: un romantic fara speranta cu o minte bolnav de perversa, nu baiatul timid cu o personalitate misterioasa. Totusi, cel mai rau lucru din tot ce fac acum este faptul ca voi nu mai sunteti acolo la sfarsitul zilei sa povestim despre nebunia asta. Voi va aveti unul pe celalalt. Eu ma am doar pe mine.
Ochii lui se intristara si cazura pe pantofii care sigur valorau peste 3000$. Au fost cele mai triste cuvinte auzite din gura lui Zayn.
-Suntem mereu aici pentru tine. Suntem mai mult decat o formatie si tu ai fost mai mult decat un membru din ea.
Zambi si schimba subiectul.
-Acum, spune-mi, ce te supara pe tine?
-Nu sunt trist, ma bucur sa te vad!
-Payno, te-am vazut cand am intrat. Pareai atat de desprins de tot ce e in jurul tau. De cine te-ai indragostit?
Am oftat inca o data si i-am relatat pe scurt ultimele luni din viata mea: despre Sophia, sarcina si despre Athena, fara sa ii mentionez numele insa. Zayn asculta cu atentie si aproba din cand in cand.
La final, intreaba:
-Payno, cine e fata asta?
-Athena Paige, spun cu tragere de inima.
Ma privi ca si cum banuiala i-a fost confirmata, apoi spuse intr-un suras:
-Puteam sa jur ca vorbim despre ea. Vazandu-ma confuz, continua: Am cunoscut-o acum o luna la o prezentare de moda. E prietena cu iubita mea. Cand Gigi mi-a prezentat-o, parea la fel de desprinsa de lumea noastra ca tine. Am incercat sa fiu sociabil si sa vorbesc cu ea in ciuda firii dificile, si chiar ne intelegem bine.
Am tacut cateva secunde, apoi i-am spus ca va trebui sa imi spuna tot despre asta, dar imi taie elanul razand:
-Alta data, nu prea avem timp acum. Iti dau un sfat totusi. Sub nici o forma nu o lasa sa iti scape. Tipa asta are sentimente pentru tine la fel de puternice ca ale tale pentru ea.
-Ati vorbit despre mine?
-Da, dar nu mi-a spus niciodata numele tau. Asa ca iti spun: nu o lasa pana iti devine sotie. Cred ca tocmai ti-ai gasit iubirea pentru viata asta.
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
Fiksi PenggemarEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...