Liam's P.O.V.
Mi-am simtit bataile inimii accelerandu-se si inca ma simteam ametit. Am coborat din masina incercand sa par neafectat, pentru ca imi ajunsese sa arat ca un prostanac cu limba scoasa afara dupa fata cu ochii verzi.
- Vino ! ma indeamna ea in timp ce intra. Inainte sa intru am apucat sa citesc pe usa de la intrare "London's Public Library ".
- M-ai adus la biblioteca ?! soptesc eu iritat si uimit.
Ea zambeste vinovata.
- Am vrut sa te scot din lumea ta plina de Sophii idioate care te inseala. Cel mai bun mod de a te debarasa de lumea ta este sa intri in lumea fictiunii.
- "Sophii idioate " ? intreb eu aproape izbucnind in ras .
Isi da ochii peste cap si ma prinde de mana.
- Eram sigura ca asta e tot ce o sa remarci, mormaie ea incercand sa ma treaca peste pragul de la intrare.
Cand sa intru si eu, aproape ca ma impiedic de prag , iar ea izbucneste in ras din cauza gafei mele.
- Shhh ! se aude din cealalta parte a incaperii.
Eu si Paige privim in acelasi timp spre o doamna carunta, care parea sa aiba in jur de 60 de ani si care deja se incrunta la noi . Paige i-a facut semn ca totul e in regula, apoi se intoarce catre mine chicotind .Inauntrul incaperii erau asezati la o masa trei baieti, cu ochelari, unul mai dintos ca celalalt . Tocilarii si bibliotecara tipica.
Incaperea era uriasa, in jur de 6 metri inaltime, si cu siguranta peste 20 de metri latime, cu peretii acoperiti de rafturi cu carti. La intrare scria pe o placuta "S. PT. A." . Eu ma incrunt la inscriptia ciudata. Paige ma observa si zambeste amuzata .
- Ce inseamna "S. PT. A." ?
- Oh, nu am idee, pare o hieroglifa greu de descifrat, raspunde ea ironica, iar eu imi incrucisez bratele, incruntandu-ma . Ea ranjeste.
- Sectia Pentru Adulti.
- Poftim?
- Sectia Pentru Adulti. Asta inseamna hieroglifa aia, se amuza ea aratand spre inscriptie.
- Oh.
- O sa am mult de lucru cu tine, scpune ea oftand si prinzandu-ma iar de mana si tragandu-ma efectiv dupa ea, printre rafturi. Zambesc si o intorc dintr-o miscare spre mine, privind-o dulce in ochi.
- Ce faci ?
S-a intors furioasa , dar cand m-a privit in ochi expresia ei s-a schimbat . Ochisorii ei verzi imi studiau chipul de parca era o comoara.
- Incerc ...uhm... sa caut un autor potrivit pentru tine, bolboroseste ea inca privindu-ma in ochi. Zambesc amuzat.
- Esti bine ?
Ea scutura usor din cap, ca si cum ar incerca sa se distraga.
- Da. Uhm... ai mai fost pana acum intr-o biblioteca, nu ?
- Doar cand mergeam la scoala.
- Payne, de cati ani nu ai mai fost intr-un loc ca asta ?
- Din liceu.
Ea ma priveste socata.
- Nu ai fost de 4 ani intr-o biblioteca ?
- Defapt, din primul an de liceu.
Gura ei se deschide in semn de soc. Ma simteam ca un incult acum.
- Ok, mediteaza ea. Ai mult de recuperat .
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
FanficEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...