16. Twenty-six minutes

582 43 31
                                    



Liam era langa mine, pe saltea. M-am intors, catre el in timp ce dormea. Respira usor pe gura, muschii ii erau detensionati si dormea intr-o pozitie interesanta. Mana dreapta ii era deasupra capului, cea stanga asezata peste talia mea, cu picioarele pe langa saltea si acoperit doar de la mijloc in jos. Am tras patura ce era pe jos, acoperindu-l mai bine, si din neatentie i-am lasat picioarele la vedere pana la genunchi. Mi-am adus brusc aminte ca atunci cand am adormit s-a ridicat din pat cateva secunde, si se pare ca se ridicase ca sa se dezbrace. Am ranjit and mi-am dat seama de asta, gandindu-ma ca tipul care ma facea sa gem doar prin niste atingeri putea fi chiar acum dezbracat. Oscilam intre a-i trage patura de pe portiunea care abia era acoperita oricum si de a sta cuminte, fara sa ma distrez cu corpul sau. Desi ma inebunea ideea de a-l vedea dezbracat si de a ma satisface in timp ce nici macar el nu stie - da, cred ca sunt putin necrofila - am oftat invinsa de femeia care se respecta din mine. Nenorocita aia castiga mereu in favoarea tarfulitei care si-l imagina deja pe Liam in interiorul meu. Totusi, am sfarsit prin a-i saruta gatul, innebunindu-ma singura. Nu a durat mult pana sa apara si reactia lui, care s-a manifestat printr-un geamat de placere si un zambet sexy care se afisa pe chipul sau angelic. A deschis usor ochii care ucidea toata "rezistenta "mea. M-am repezit asupra sa, sarutandu-l pofticioasa. El zambi in sarutul nostru, ridicandu-se deodata cu mine si adancindu-se in sarut.

Ii iubeam sarutarile. Buzele lui erau asa moi, dandu-mi uneori prin profunzimea pe care putea sa o transmita o simpla gura, sau momentele in care aproape isi pierdea controlul in cel mai senzual mod, si incerca sa ascunda asta, dar felul isi impletea limba cu a mea si imi strangea coapsele in maini arata cat de mult se abtine. In dimineata asta era linistit, si asta se observa cu usurinta in sarutul sau usor umed si in miscarile lente, nelipsite totusi de pasiunea tipica lui.

- Ce mod placut de a-ti incepe ziua! zambesc eu.

- Total de accord. Nimeni nu m-a trezit pana acum asa.

- Serios? Nici o fosta iubita nu te-a trezit prin sarutari?

- Nici macar una.

- Cate prietene ai avut pana acum ?

- Chiar vrei sa stii ?

Ma gandesc serios daca vreau sa aud cate femei l-au avut pana acum. Raspunsul a venit imediat, insotit de o grimasa.

- Mai bine nu.

- Buna alegere, rade el.

Eu rad si ma ridic din bratele sale. Ma urmari uimit. Unde pleci?

- Pe balcon, sa iau niste aer curat. Vii si tu ?

Imi zambi.

- Sigur. Asteapta-ma acolo.

Cobor din mansarda in liniste, deschizand usa de sticlaa balconului, si intru, iar Liam apare la cateva secunde in urma mea. La cateva secunde, aud o usa deschizandu-se in urma mea. Ma uit dupa Liam, dar nici urma de el. Am oftat amuzata, stiind unde e. Nu am avut timp sa tremur de frig, ca Liam aparu cu jacheta de vineri seara, pe cea care o pertasem in timpul primului nostru sarut. Il privesc cu profunzime, in timp ce isi scoate un pachet de tigari din buzunar, si o bricheta, introducandu-si tigara intre buze. A aprins-o la capatul opus, ingustandu-si ochii intr-un gest sexy. Nu cred ca era constient de ceea ce putea sa faca doar aprinzandu-si tigara, pe care o tinea relaxat intre buzele alea moi. Ma simteam ca si cum nu aprindea o tigara, ca defapt ma aprindea pe mine. Am inghitit in sec, amintindu-mi de schimbarea lui brusca de comportament. De la baiatul dragut si usor timid de vineri dimineata, la tipul care putea sa iti trezeasca fantezii doar cu o tigara intre buze de duminica dimineata. E clar, eu innebuneam oricat incercam sa ascund asta. Totusi, l-am intrebat:

Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum