Pana si Liam parea uimit. Casa, sau vila, se inalta la zece metri distanta de poarta. Drumul catre ea era pavat, iar pe margine erau la cate un metru distanta unul de altul, felinare negre, cu o structura clasica. In fata casei se intindea o piscina de patru sau cinci metri latime si cel putin patru lungime, inconjurata de un gazon bine ingrijit. Simon tasta un cod pentru securitate, iar poarta se deschide in cateva secunde, cu miscari lente. Proprietatea era inconjurata de un zid de beton care avea peste trei metri inaltime, iar langa poarta se afla garajul. Am intrat pe poarta, fascinata de casa, de aerul simplu si totusi sofisticat pe care il are. Simon ne vazu reactia si rase usor.
- Stati sa vedeti interiorul!
Am inaintat, studiind cu atentie imprejurimile. Gazonul era mare ca intindere pe partea dreapta, pe stanga era mai mic pentru ca o parte era ocupata de piscina care ocupa spatiul. Casa era indreptata spre stanga, si avea gazon si in spate. M-am intors iar catre gazonul din partea dreapta, si am observat ca Liam il studia cu atentie. L-am prins de mana ca sa ii atrag atentia, apoi i-am soptit la ureche:
- Nu ca aici ar arata bine un teren de fotbal?
Mari ochii incantat.
- Da! La naiba, la asta ma gandeam si eu! Ti-ar placea asa ceva?
- As fi incantata de asta.
Zambi uimit.
- Daca imi spui ca iti place fotbalul te iau de nevasta.
- Ok, nu iti spun, nu vreau sa ma ceri chiar acum, chicotesc eu.
Isi musca buza inferioara entuziasmat.
- Serios? La naiba, te ador, femeie!
Chicotesc iar in timp ce ma imbratiseaza. Simon ne deschise usa in acelasi mod in care deschise poarta. Usa de sticla era acoperita de intunericul jaluzelelor din interior.Geamurile aveau margini gri, la fel si cele de la etaj. Casa parea mica pe dinafara, iar etajul era acoperit de o suprafata de lemn. Acoperisul avea avea aceeasi nuanta de gri ca a marginilor geamurilor, iar partea de jos a casei era vopsita in alb. Avea o mansarda mare, iar asta se observa cu usurinta.
Am intrat direct in sufragerie. Aceasta era decorata in trei culori: alb,negru si crem. Nu ma gandisem pana acum la combinatia asta, dar la vederea ei am ramas blocata la usa de la intrare, analizand incaperea ca un copil. Era spatioasa, cu pereti albi. Pe de o parte se intindea o masa lunga, de culoarea abanosului, cu scaune albe; iar pe de o alta parte era mobilierul de aceeasi culoare ca masa. Canapelele erau de un negru mat, iar televizorul iesea in evidenta datorita culorii sale. Era de un crem spre caramel, aceeasi nuanta ca a covorului. Parchetul era alb, iar "peretele " dinspre piscina era format din geamurile acoperite de jaluzelele crem. Canapelele asezate in forma de L dadeau un aspect deosebit camerei, toate indreptate spre televizorul care avea pe ambele parti amplasate cate doua boxe de marime medie. Peretii erau decorati cu cate un tablou alb-negru, cu peisaje simple sau flori batute de vant.
- Mai sunt camere la parter? intreaba Liam care se indrepta spre o usa ca cea de la intrare, doar ca mai mica.
- Da. Pe usa aceea vom iesi pe hol,iar de acolo avem scara care duce spre etaj, o bucatarie, o baie si doua dormitoare.
Am aprobat si am trecut prin usa. In stanga mea era un perete cu o forma de L, iar dupa el se ascundea bucataria. Holul mic avea patru usi: doua de aceeasi culoare - un visiniu placut - si o usa neagra, probabil baia. Cealalta era de sticla, in cealalta parte a holului si ducea afara. Bucataria era in aceleasi culori ca sufrageria, la fel si baia. Am verificat dormitoarele care aveau un design diferit una fata de cealalta. Singurul lucru pe care il aveau in comun era culoarea crem de pe pereti. Una dintre camere avea un pat din lemn alb, covor de aceeasi culoare, multe tablouri si o mini-biblioteca deasupra patului . Cealalta avea un pat din lemn de mahon, care avea incorporat doua scaune pe de o parte si de alta a acestuia. Deasupra patului se aflau doua geamuri care semanau cu doua drepte paralele, orizontale. Prin geamurile cu margini aurii se vedea orasul. Scara care ducea spre oras avea forma de spirala, iar marginile erau din marmura. Am urcat sus, si am intrat pe un hol ingust. Vis-a-vis de scari era o bucatarie, iar in dreapta mea era un balcon care avea vedere la gazon. In celalalt capat al holului era alta balcon. Mi-am abtinut instinctul de a ma repezi la el, sa vad privelistea din spatele casei. Bucataria era identica cu cea de jos, la fel si baile. De asemenea, dormitoarele erau diferite ca arhitectura , dar cea care mi-a atras atentia a fost ultima camera de pe stanga.
CITEȘTI
Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )
FanfictionEl,un superstar cu picioarele pe pamant, dorit de toate tinerele, matur, si macinat de propiile ganduri si sentimente, marcat de responsabilitati, un suflet pierdut care inca spera la o viata normala. Ea, o newcomer-ita care isi incepe cariera in fo...