10. "Yours truly, Liam Payne "

595 56 29
                                    

Liam's P.O.V.

Pe drum spre casa lui Paige , ne-am continuat jocul cu intrebarile. De data asta , cu intrebari perverse.

- Care e jucaria ta sexuala preferata ?

- Nu folosesc draciile alea, ma amuz eu. Care e cel mai obraznic lucru pe care l-ai scris intr-un mesaj ?

Ea mediteaza .

- I-am spus unui fost iubit ce i-as face daca ar fii langa mine . Nu vrei sa stii cat de repede a fost la usa mea , ridica ea din sprancene. Eu ranjesc.

- Randul tau, spun eu.

- Hmmm...Pozitia preferata ? intreaba ea in timp ce parcam in fata blocului ei .

- Cea a misionarului. A ta?

- Pozitia fluturelui, ranjeste ea .

Eu ies din masina si trec prin spatele ei ca sa ii deschid portiera .

- Nu am auzit de ea pana acum , spun eu ajutand-o sa iasa. M-am asigurat ca masina e inchisa, apoi ea m-a tras spre scara blocului..

- Cine stie , poate o sa o incerci intr-o zi , imi face ea cu ochiul.

Eu o privesc uimit in timp ce ea ma tragea in bloc.

- Cu cine ? intreb eu ranjind si prefacandu-ma ca nu am inteles aluzia ei.

- Obama ? Pare genul tau .

Ranjetul mi-a disparut.

- Iti bati joc de mine ? spun eu in timp ce ea saluta portarul de la receptie .

- Nu , Obama ar trebui mandru sa te aiba o noapte, aproape ca izbucneste ea in ras si indrumandu-ma spre lift.

Mi-am mijit ochii la ea in timp ce apasa butonul care chema liftul.

- Esti o scorpie.

- Ti-am mai spus , prefer catitude. Si sunt asa doar cu tine, zambeste ea apropiindu-se de mine.

- Ce vrei sa spui ?

- Ca spun tot felul de prostii doar cand esti tu prin preajma .

M-am apropiat si eu de ea , si i-am ridicat cu delicatete barbia.

- Nu spui prostii, esti amuzanta.

Ea m-a privit timida in ochi si mi-a zambit . I-am sarutat usor fruntea si i-am zambit si eu . Realitatea era dureroasa : ea era doar indeajuns de altruista incat sa ajute un prieten , deveneam doar prieteni . Nu era indragostita de mine. Dar ceea ce nu intelegeam era impresia care mi-o lasa , cea ca ma place si ea. De ce atunci cand ma priveste ma simt mai bine decat m-am simtit cu Sophia in ultimele luni ?

Liftul se deschide incet , si din el iese o batranica simpatica , intr-un trening albastru . Paige ma privea inca in ochi.

- Multumesc, adauga ea , apoi se intoarce inca zambind spre batranica .

- Doamne Johnson ! Ce mai faceti ?

- Oh, buna draga ! Am decis sa cobor , sa ma vad cu Alana, dar... nu imi amintesc pentru ce ...

Eu m-am incruntat confuz . Paige chicoti .

- Cred ca ati vrut sa alergati impreuna !

- Oh...oh ! Asa e ! Multumesc draga ! si o imbratiseaza scurt pe Paige , care o urmeaza .

- Tu ce mai faci ? Si cine e frumuselul ? imi zambeste batranica vioaie .

- Merg pana sus dupa o carte . El e Liam Payne, un prieten bun . Payne, ea e doamna Johnson , vecina mea.

Yours Truly ( Liam Payne Fanfiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum