"שלום, הבנתי מהשלט על כניסת החנות שאתם זקוקים לעובדים?" היא עמדה בגב זקוף, שואלת את השאלה בקול רגוע. מספר צעדים מהדלפק שמאחוריו אדם מבוגר עומד, מנקה אותו.
"כן." הרים את מבטו לעברה, מניח את הסמרטוט בצד. "מה שמך יקירה?" חייך, שקע בצד ימין צץ בלחי.
"ביאטריס מילר אדוני. אבל תקרא לי טריס בבקשה." ביקשה בחיוך חם, העובד המבוגר נשען על הדלפק ומיישר את גבו.
"ספרי לי על עצמך, בת כמה ומה הניסיונות שלך?" שאל, מביט סביב לראות אם אחד מהסועדים זקוק למשהו נוסף.
"עבדתי דירות תקופות רבות וזאת הפעם הראשונה שלי באוסטרליה - סידני. כשהייתי גרה במדינות אחרות נהגתי לעבוד בבתי קפה בתור מלצרית ומאחורי הקופה. אני בת 18, סיימתי את הלימודים בגיל 17."
"מעניין, אני אתן לך שבוע. אם תתפקדי כמו שצריך את בפנים, אם לא את בחוץ." סימן עם ידו לייק ובוז, עושה פרצוף חמוץ ומאוכזב ל'בוז'.
"אתה לא תתחרט על זה, תוכל לכתוב לי את השעות שלי?" קפצה בהתלהבות, מתרגשת כבר לעבוד.
"אני אוהב את האש הזאת בעינייך." צחק והצביע עם העט שלקח מצד הדלפק על עיניה, מוציא דף מיותר מדף הקבלות הריקות, כותב את שעות העבודה שלי.
בוקר - צהריים.
"הו, כמעט נזכרתי. ביום שלישי תוכלי לעבוד ערב?" הצביע על יום שלישי בדף הנייר, מוחק את בוקר - צהריים. "זה לא בנוסף, זה במקום." אמר לפני שהספיקה לשאול.
"אין לי בעיה." חייכה, לוקחת את דף הנייר ומכניסה אותו לתיקה. "המשמרת שלך תתחיל מחר, אל תאחרי." חיוכו ירד באופן אוטומטי וביאטריס הנהנה בהסכמה.
"מה כל כך מיוחד ביום שלישי אם אפשר לשאול?" הבחור המבוגר התיישר ולקח שוב את הסמרטוט, מחליף את צדדיו וחוזר לנקות את הדלפק.
"להקה מגיעה לחגוג אירוע קבוע שלה במסעדה הזאת." הסביר בקצרה, ואז הרים את ראשו שוב לעברה, משתחרר מהסמרטוט הירוק.
"כמעט שחכתי, אעדיף אם תבואי עם נעלי ספורט או לא סנדלים שמורכבים מחוטים. זה כמעט בלתי אפשרי למלצר ככה."
"כן, כמובן! אז אראה אותך מחר בוס?" חייכה בביישנות, עדיין לא מודעת לשמו.
"סטיב, נעים להכיר." הגיש את כך ידו הנקייה - שלא נגעה בסמרטוט. טריס לחצה את ידו בחיוך, יוצאת מהמסעדה מספר דקות קצרות לאחר מכן. תיקה הקטן והשחור קופץ בדילוגיה, אנשים מביטים בה, אבל לא אכפת לה.
"אבא! סבתא! אני בבית!" קראה, שומרת על קולה בשביל לא לצעוק יותר מידי - במקרה אם סבתא או אביה ישנים.
היא נעלה אחריה את הדלת, תולה את המפתח ומדליקה את האור בכניסה לבית, מביטה סביב. היא ראתה שוב את אביה ישן על הספה, היא ידעה מה הייתה עבודתו, ושמחה שסוף סוף זכה למנוחה.
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfiction"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018