Chapter 21

987 96 10
                                    

לאחר כארבעים וחמש דקות ולפחות שישים רעיונות כושלים לשמות, קייסי וביאטריס החליטו לסגור פשוט על השמות שלהן. אולי בעתיד כבר יהיה להן רעיון לשם, אבל עד אז הספיק להן: Beatrice Kasey &

הן נכנסו לתוך הבניין הגדול שכבר היה מוכר לעיניה של ביאטריס והבנים, אך חדש לקייסי. טריס התנהגה כיאלו לא הכירה את המקום, היה אסור לבנים לדעת שמשהו מסריח קורה מתחת לאפם.

לוק לחץ על הזמנת המעלית, לאחר מספר שניות הדלתות נפתחות, חושפות כמספר בחורים בחליפות יוצאים עם תיקיות ללובי, השישייה נכנסת לתוך המעלית.

"איזה קומה?" קייסי שאלה, אצבעה מתנופפת באקראיות על קומה מספר '3'.

"תני לי." מייקל חייך ולחץ על הקומה של מאט, קייסי מרימה את עיניה כלפי על.

כתגובה, הוא כרך את אחת מזרועתיו סביב מותניה. בשונה מקאלום וביאטריס שהיו מרוחקים אחד מהשני. לוק מפריד בניהם.

הם יצאו בקומתם, קאלום וביאטריס האחרונים לצאת. ידו השתלשלה במהירות סביב מותניה של טריס, הגבהים שלי מסתדרים במהירות. היא הרימה את עיניה הירוקות, מביטה בו בתהייה למעשיו. עיניו התכווצו מעט, מנסות להזכיר לה כי בעיני מאט והסביבה הם זוג, למרות ששוכחים מכך כל הזמן.

אשטון ולוק הגיעו ראשונים לדלת, דופקים עליה ומודיעים שזה הם. "תכנסו." מאט קרא, אשטון פותח את הדלת הגבוה, חושף את הבחור בעל העיניים הירוקות שטריס כבר פגשה.

"אז אתן הבחורות המסרטון." מאט אמר, חיוכו מתרחב כשהבחין בידיו של קאלום סביב מותניה של טריס.

"כן, אדוני." טריס חייכה חצי חיוך, קאלום ושאר הבנים מניחים להם לנפשם ומתיישבים על הספה שמודבקת לקיר. אך שניה לפני זה, קאלום שותל נשיקה מהירה על מצחה של טריס, מאחל לה בהצלחה. וכמובן לא שוכח את הכינוי – בייב.

קייסי וביאטריס התיישבו בשני הכיסאות המרופדים והשחורים מעבר לשולחנו של מאט. אותו כיסא שטריס ישבה עליו לא ממזמן.

"אנחנו נשיר לך וננגן את השיר 'מי יודע' של פינק." קייסי הסבירה בביישנות קלה, עיניה חוזרות לגיטרה – שלה – במהירות, מסדרת את אצבעותיה על המיתרים.

קייס התחילה לנגן, שרה לאחר מספר שניות של גיטרה בלבד, לאחר מכן ביאטריס מתחילה לשיר, וקייסי עוצרת. הפזמון הגיעה והן חיברו את הקולות שלהן יחדיו, חיוכו של מאט משמח את ארבעת הבנים. קייסי שוב עצרה לקראת הטון הגבוה והחזק, נותנת לטריס 'להפיל' את מאט.

השיר נגמר וקייסי וטריס הביטו במאט המחייך, הוא שילב את ידיו והניד בראשו. "אתן, חוזה, סיבוב הופעות, עכשיו."

"הו, כן!" הן קראו בשמחה, קמות ומחבקות זו את זאת. הבנים קמו במהירות, ולפני שלוק הספיק לגשת לטריס, קאלום הקדים אותו. מרים אותה על זרועתיו ומסובב אותה באוויר. "ק-קאלום תוריד אותי!" צחקה, ידיה מחפשות מקום לאחוז, ונחות על כתפיו של קאלום לאחר שהוריד אותה בחזרה לקרקע.

Famous - Calum Hood FanficWhere stories live. Discover now