"לא, לוק בבקשה. אל תעשה לי את זה." התחננה, עיניה הירוקות גדלות. האדם הצעיר שלקח את עגלת המזוודות שלהם הציג להם שלושה כרטיסים, מצביע על החדרים. הם הודו לו ונתנו לו מספר מטבעות כסופות כטיפ.
"אין ברירה אהובה."
"אתה מעצבן." גנחה בתסכול ואשטון עמד לצידה. "לאשטון?" לפתע קולה של קייסי נשמע, צחוק הדהד ברחבי המסדרון.
"מוק יותר שווה." טריס שילבה את ידיה, קייסי הרימה את גבותיה. "חיה בסרט, מייקל שלי." שילבה את אצבעותיה עם הבחור שעמד לצידה, מעט סמוק. "אתם רוצים לספר לנו משהו?" אשטון שאל בשובבות, מביט בזוג שמולו. טוב, אולי עוד לא זוג, אבל משהו.
"המ.. לא." חייכו ונכנסנו לחדר. "אל תשכחו מניעה!" קאלום וטריס צעקו יחדיו, הם הביטו זה בזה מבט חטוף וקאלום נכנס לחדרו, לוקח את המזוודה שלו ומתעלם ממבטה.
"אני צריכה לבלות שבוע בכיף עם קאלום בחדר, אני מקווה שאשאר חיה." נאנחה מחבקת את לוק ואשטון, לוקחת את המזוודה שלה ודופקת על הדלת.
"סגור." קולו של קאלום נשמע דרך הדלת. "נו קאלום."
"אני לא פותח לך."
"אבל רגליים אתה תמיד פותח." היא החזירה, שומעת את צחוקו הציני של קאלום, הדלת הבהירה נפתחה.
"תודה." חייכה ברצון, החדר נראו כמו כל חדר מלון רגיל; ניו יורק לא הייתה שונה.
מיטה זוגית, שתי שידות בכל צד, שולחן בכניסה, אמבטיה וארון. וכמובן, שני כיסאות עם שולחן קטנטן לצד החלון.
"אני נכנסת למקלחת." פתחה את מזוודה, מוציאה משם מספר בגדים. כמה שניות לאחר מכן דלת האמבטיה נסגרה. "לא, את לא." קולו של קאלום אמר מבעד לדלת. היא נאנחה, והבינה.
זה הולך להיות ארוך.
לאחר שארגנה את בגדיה, היא חיפשה את השלט של הטלוויזיה. טריס בדקה מתחת לכריות הלבנות, מתחת לשמיכות העבות והכבדות, בארון הגדול, בשידה הצרה, בשולחן הארוך, בכל פינה בחדר. היא קיללה את השלט והתיישבה על המיטה.
דלת האמבטיה נפתחה, חושפת את קאלום עם מכנס ספורט עד ברכיו, חסר חולצה. טריס הביטה בגופו למספר שניות. עולה בחזרה לעיניו. "אוהבת מה שאת רואה בייב?" קרץ, מתקדם לעברה.
"אל תקרא לי בייב." סיננה, לקחה את בגדייה והתקדמה לעבר האמבטיה. "לא, את לא." חיוכו התרחב, קולו היה מלא בביטחון וגופו עמד מולה. היא זזה לצדדים, אך קאלום איתה - מונע ממנה את המעבר.
"למה נרדמת על לוק?" הניח את ידיו על מותניה וחיבק אותה בכך שקירב אותה לעברו, היא נאנחה וגלגלה את עיניה. "זה פשוט קרה!" הרימה את קולה, קאלום כיווץ את גבותיו. "אל תצעקי עלי."
"אני אעשה מה שאני רוצה, ביקשתי כבר סליחה אבל החלטתי לשחק אותה שותק. מפורסם מזדיין." כעס ברור נשמע בקולה, היא דחפה את קאלום וטרקה את חדר האמבטיה.
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfiction"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018