השפתיים שלהם נעו באיטיות, ידיה מונחות על כפתיו הרחבות, עם הנשיקה ידיה עוברות לעטוף את צווארו ונאחזות בעורפו. ידיו אחזו במותניה, מקרבות אותה יותר לגופו, ראשה הוטה הצידה עם הזמן.
לוק, אשטון ומייקל היו חסרי תגובה, מביטים בשניים מתנשקים. "אני הוזה?" קולה של קייסי נשמע, מצביעה על קאלום וטריס.
הם התנתקו זה מזה, ראשם עדיין צמוד אחד לשני. פרפרים ששכבו בקרקעית הבטן התחילו לפרפר בתוכם, מגדלים יחדיו איתם רגשות סוערים וחדשים לשניים.
ליבם פעם במהירות, עיניו החומות של קאלום נוצצות לעבר העיניים הירוקות של טריס. ההתרגשות בעיניו שמחה את טריס.
היא נשכה את שפתה בחיוך, שוכחת מכול העולם סביבה. קאלום הבריש את אפו לשלה, גורם לה לצחקק קלות.
"אני חושבת שאני אוהבת את ביאלום יותר מאשר לאשטון." קייסי אמרה בגמגום קל, עדיין בשוק מהמחזה שעמד מולה.
"מה זה היה עכשיו?" ביאטריס לחשה לעברו בעיניים נוצצות ושפתיים נפוחות, החיוך שלה תואם לשלו.
"זה." רכן בפעם השנייה לשפתיה, נושק לה קלות ומתנתק משפתיה האדמדמות.
"אני שונאת אותכם." קייסי שלבה את ידיה, טריס צחקקה והביטה במתרחש סביבה.
עיניה נפלו על קייסי, החיוך שלה התרחב יותר ממה שהיה. היא לבשה חצאית שחורה, עם חולצה של נירוונה, שיערה הבלונדיני סודר בצורה שהחמיא לה ולאיפור שלה. שרשרת ארוכה תלויה על צווארה.
"קייסי?"
"היי מייקל."
"קייסי." מבטו היה מופתע, אבל שמח.
"כל כך רומנטי." אשטון צחק, טריס הנידה בראשה מגחכת.
"תשתוק!" מייקל נזף בחברו המתולתל.
"אחי, אנחנו צריכים חברה." לוק אמר לאשטון, באופן אוטומטי קייסי וטריס ענו יחדיו: "לאשטון!!"
"חוץ מזה, אנחנו לא ביחד." ביאטריס המשיכה את דבריה, לוק הרים את גבתו. "והנשיקה עכשיו?"
"נכון קאלום. מה זה היה?" החזירה את מבטה לבחור הגבוה שעמד מולה, החיוך שלו ירד וגבותיו הורמו.
"את נישקת אותי בחזרה, אל תשחקי אותה!" התגונן.
"תתחפף הוד."
"אבל אחרי זה לא יהיה לך מי לנשק."
היא הציגה לו אצבע שלישית, מחייכת בברכה.
קאלום ליקק את אצבעה, גורם לה להחזיר את ידה לצד גופה וליילל בגועל. "אתה כל כך מגעיל!"
"תסתמי מילר."
"אני שונאת אותך כל כך!" נאנחה בתסכול, מתקדמת לעבר אחת מהגיטרות שהונחו בצד הבמה.
"זה הדדי."
"ולחשוב שהם התנשקו לפני כמה דקות." קייסי נאנחה, משלבת את ידיה. מייקל מחייך, נושק לראשה.
"זה הקטע שלנו." ביאטריס הניחה את הגיטרה על גופה, מתקרבת בחזרה לקאלום ומחייכת. קאל מחזיר לה חיוך, עוזר לה לחבר את הגיטרה והיא מתחילה לשחזר את המנגינות בראשה.
היא עברה על מספר אקורדים, בודקת אם היא זוכרת משהו מלפני מספר שנים. הבנים יורדים מהבמה בהוראת פיט, לפני כן טריס מחבקת את שאר הבנים.
"נתחיל לעשות חזרה?" חייכה לקייסי, מתיישבות על שתי כיסאות שאנשים מההפקה אירגנו להן.
בזמן שהן עובדות על השירים, ובודקות שוב את חלוקת הסולאים, מספר אנשים מסדרים את הבמה, לאחר זמן קצר הן מבחינות במאט.
"בנות! איזה יפהפיות!" קרא בחיבה, עיניו הירוקות תואמות לחיוכו הרחב.
"תודה לך." קייסי הודבקה בחיוכו.
"יש לי שאלה לכן." התקרב לעברן והנמיך את קולו, "אני רוצה לעשות הפתעה לבנים ולקהל, במקרה אתן יודעות שיר של פייבסוס?"
"רוב הסיכויים שקייסי מכירה." הצביעה על חברתה.
"אוקי, אני רוצה שתבחרו שיר ותשירו אותו. תגידו שיש לכן הפתעה. הולך בנות?"
"הולך." אמרו יחדיו.
"אוקי, סומך עליכן." עודד אותן, יורד לעבר הבנים.
"את מכירה שיר שלהם?" פנתה לבחורה הבלונדינית שאחזה בגיטרה. אורגן שחור מונח מול ביאטריס.
"יש שיר שלהם, 'סגורים כמו זרים' שמעת עליו?" קייסי פרטה את המנגינה על הגיטרה, לאחר מספר דקות טריס חייכה בהבנה.
"שמעתי אותו פעם, הייתי מסוגלת לשמוע אותה כל כך הרבה." הנידה בראשה וצחקקה.
"נלך עליו?"
"אוקי," טריס הוציאה את ניידה, מחפשת את המילים לשיר. היא נכנסה לאחד מהאתרים, לוחצת עליו. אתר סגול, מציג לה את המילים ואת הסולואים של הבנים.
"אני אשיר את של מייקל, את של קאלום. בחלק של לוק, הראשון זה אני ואז את?"
"כל כך צפוי." טריס צחקה לחלוקה של קייסי, הבלונדינית מושכת בכתפיה.
היא התחילה לנגן את המנגינה, אינה זקוקה למילים. טריס הביטה ברחבה הריקה מאנשים, יודעת שהולכת להתמלא בקרוב.
טריס שרה את הפזמון יחדיו עם קייסי, כשהוא נגמר ממשיכה לקרוא את המילים מהנייד, מתפללת שתזכור אותם להופעה.
הן סיימו את השיר בתחושה טובה, ממשיכות לעבוד מהיכן שעצרו לפני שמאט הטיל עליהן משימה חדשה.
ובדיוק כשקייסי פרטה את התו האחרון, ארבעה בנים מוכרים וקופצים הופיעו מולן. "אתן באות למטה?" לוק הצביע על הירידה מהבמה.
"אני צריכה לדבר עם טריס, מצטערת חבר'ה. אל תשכחו לעשות קייק!" קראה בחיוך, מורידה את הגיטרה ולוקחת את ידה של חברתה.
"קדימה, תספרי."
"לספר מה?"
"הנשיקה."
-
אזזז פרק 30!!! אני כלכך גאה.
אוהבת ומצטערת על האיחור המטורף, מקווה שזה היה שווה אתזה
נ.ב החלטתי להציב לכן מטרות; 40 הצבעות, קדימה, אתן מסוגלת(;
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfiction"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018