"מזה השמות המוזרים האלו?" ביאטריס התיישבה על הספה בגסות, מתעלמת מהצליל שיצרה הספה.
"החיבור שלכם." אשטון גלגל את עיניו – כיאלו זה היה מובן מאליו.
"אני אהבתי קאטריס." קאלום חייך, קורץ לטריס. "לגמרי." נפנפה בידה, מחייכת. "מי היה מאמין שאלו ששונאים זה את זה יהיו ביחד." לוק גיחך, ידיו על מותניו.
"אנחנו לא ביחד." טריס קפצה מהספה, בעקבות מהירות הקפיצה, היא נופלת קדימה על פניה. "לעזאזל." גנחה, גורמת לשאר האנשים בחדר להביט בה. "אלוהים אומר לך שזאת טעות." מייקל אמר וקייסי עזרה לחברתה לקום.
"עכשיו, בקשר לסיבוב הופעות," לוק התחיל לומר, מתיישב על אחד מהספות, טריס מחכה אותו. קאלום מתיישב לידה.
"סיבוב ההופעות מתחיל שבוע הבא, אנחנו נישן בבתי מלון, ובסוף הטור יהיה לנו מספר הופעות באוסטרליה, ושם נישן באטובוס." המשיך, אשטון אחריו:
"הסיבוב נמשך בערך חודש וחצי, ואתן תהיו החימום שלנו בכולו. מאט, המנהל שלנו, רוצה לשמוע אותכן שרות מולו מחר. לכן הזמנו אותכן היום שתעבדו על משהו." ביאטריס הנהנה לדבריו של אשטון ולוק, קייסי נושכת את שפתה.
"על איזה כלים את מנגנת?" קייסי שאלה, מישרת את מבטה לביאטריס. "ניגנתי פעם כמעט על כל כלי אפשרי. אני יודעת תופים, חליל, חצוצרה, גיטרה חשמלית ואקוסטית, ואורגן."
"הכל חוץ מבס." היא שמעה את קאלום מגחך, והרימה את גבתה לעברו. "את זוכרת משהו?" ביאטריס הנידה בראשה בביישנות, מוציאה ממנה צחקוק.
"אני יודעת גיטרה, נראה לי זה יהיה בסדר."
"יש מצב שיש לכם פה אורגן?" טריס הפנתה את מבטה ללוק, הבחור הבלונדיני חייך והתקדם לעבר דלת חומה ועגולה. הוא נכנס לפנים, לאחר כמה שניות הם שמעו קול רועם. נעמדים.
"לוק אתה בסדר?" טריס קראה בדאגה, מתקדמת לדלת החומה. קאלום כיווץ את גבותיו, חזהו בוער קלות. (קנאייייייי - הערת הכותבת)
"אני בסדר." הדלת נפתחה, חושפת בחור בלונדיני מאובק ומחייך, אוחז באורגן אפור שכמעט בגובהו.
ביאטריס לקחה את האורן מזרועתיו, מניחה אותו על השולחן שהיה בין שתי ספות, היא סקרה את הקיר במהירות, מוצאת שקע ומחברת אותו לכבל האורגן.
"אני מקווה שאני זוכרת משהו.." מלמלה, מניחה את כף ידה בעדינות על האורגן, אצבעותיה מסדרות באופן אוטומטי על הקלידים לבנים והשחורים. לוחצת בעדינות ומפיקה צלילים נעימים.
לאחר מספר דקות שבהם שחזרה מספר אקורדים ותווים, היא חייכה בניצחון והסתובבה, קאלום היה הראשון שפגשה בעיניה. חיוכו נתן לה תחושת ביטחון, היא לא איבדה את זה.
"יש לך רעיון לשיר? אבל משהו שאת יודעת, כי זה עדיין מוזר." ביאטריס חייכה נבוכה, מייקל מושיט לקייסי גיטרה אקוסטית.
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfiction"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018