Chapter 8

1.3K 116 11
                                    

טריס התקלחה במים קרירים ששטפו את גופה באופן מלא, מורחת על עצמה ערימות של סבון; מרגישה צורך להתנקות מלפני שתפגוש שוב את קאלום.

זה היה ברור לכולם שהם לא חיבבו אחד את השני, במיוחד אחרי המקרה בפיצרייה.

כשיצאה מחדר המקלחת, היא לבשה מכנס קצר שהגיע עד אמצע הירך שלה, כך שלא הרגישה חשופה מידי. לאחר מספר דקות של חיפושים ארוכים, היא מצאה גופיה לבנה חלקה ולבשה אותה על עצמה במהירות. היא נעלה את נעלי הספורט השחורות שלה, מסדרת את שיערה עם אותו קרם - מספר פעמים.

לאחר שסגרה על צווארה את השרשרת הזהובה שלה, טריס החליטה שהיא מוכנה, לוקחת רק את הטלפון שלה. שמאחורי המגן שלו נחו מספר דולרים למקרה ותזדקק למשהו.

"ביי סבתא, אני יוצאת לפארק. תשמרי על עצמך." נשקה ללחייה ונפרדה ממנה לאחר שבדקה במקרר שיש לה מספיק אוכל עד הערב - כי אתמול הם אכלו במסעדה.

ההליכה לפארק הייתה שקטה, שיר מקפיץ ששמעה באחת החנויות בקניון התנגן בראשה שוב ושוב, מרים את מצב רוחה במהירות, פיצוי שלא לקחה איתה את האוזניות.

ביאטריס הגיעה לשערי הפארק, מביטה במספר עצום של אנשים - ובעיקר נשים - נמצאים בכל פינה. אבל רוב האנשים התרכזו בנקודה אחת, היא הרימה את ראשה והבחינה בבמה גבוה. ועלייה ארבעה בחורים מוכרים.

אשטון ישב מאחורי התופים, המדרגה שלו מאחורי כולם והכי גבוהה. מייקל היה בצד השמאלי, אצבעותיו משחקות עם הגיטרה החשמלית. בצד השני עמד קאלום, שיערו היה צבוע חלקו בבלונד. גיטרת בס בעלת 4 מיתרים שעונה על גופו.

ולבסוף, לוק בין השניים, עומד עם גיטרה חשמלית, וקורא במיקרופון מילים שבעקבותיו הקהל משתולל. כשביאטריס הסתכלה לתוך עיניו, היא ראתה כי הוא מחפש משהו או מישהו. ועל פי מבטו נראה כי לא מצא אותו.

לאחר סריקה נוספת של עיניו של לוק, הוא מצא את מה שחיפש - ביאטריס. חיוך גדול עלה על שפתיו, וביאטריס הבחינה כי הביט בה; שמח על כך שבאה.

הם התחילו לנגן, הקול של לוק פותח את השיר הראשון, הם מתחברים ביחד לקול אחד, ואז הסולו עובר לקאלום, למייקל וכמה שורות לאשטון. ושוב כולם ביחד.

השירים המשיכו להתנגן, חלקם מוכרים לביאטריס ממקומות שונים ומקפיצים את הקהל.

הם קפצו באוויר, משתוללים על הבמה. פעמים קרובות נותנים לקהל לשיר יחד איתם, לאחר מכן משלימים אותם וממשיכים לשיר.

לאחר מספר שירים הם עצרו את הנגינה, כל אחד מודה על העובדה שכל הקהל הזה הגיע; חלקם באופן ספונטני ונשארו להופעה, וחלקם באו במכוון להופעה.

לבסוף, סיימו את ההופעה בקריאות תודה וקידה בשורה. יורדים מהבמה, חלק מהקהל מתחיל להתפזר, וחלקו נשאר באזור ההופעה.

Famous - Calum Hood FanficWhere stories live. Discover now