Chapter 2

2.1K 136 12
                                    

השעות חלפו ושעת הלחץ הגיע, יותר ממחצית השולחנות בפנים ובחוץ היו תפוסים. סטיב עוזר לעובדיו לתפקד, ביאטריס וטיילור מתפצלים בשביל לחסות כמה שיותר שולחנות בכמה שפחות זמן.

ביאטריס הרגישה לחוצה ועם תחושת אחריות רבה. היא הרגישה שמבטים תקועים בגבה בתהייה למה הם מחכים 3 דקות ולא 2. אבל היא לא נתנה לזה להשפיע עליה, בזכות מוזיקת הפופ הנעימה לאוזן שהתנגנה ברקע המסעדה היא הרגישה הקלה. מה שעזר לה להמשיך לתפקד כמו שצריך.

"עשינו את זה!" טיילור קרא והרים את ידו לכיף. ביאטריס צחקה וענתה להצעה, הם מחברים את ידיהם ומורידים אותם לאחר צליל של כפות ידיהם נפגשו.

השעה הייתה חמישה לשלוש, שעת הלחץ הייתה מאחוריהם. "אני מודה לך על כל העזרה, זה לא מובן מאליו בשבילי." הם נכנסו לצד השמאלי מהדלפק. חדר העובדים. שניהם הורידו את הסינר, הולכים לכיור הקרוב בחדר ושוטפים אותו עם סבון לניקוי.

"בכיף טריס, היה לי כיף איתך." אמר בזמן ששפכה סבון על סינרה השחור. מסמיקה קלות.

"דרך אגב, איך היה באמריקה?" הרימה את ראשה מסינרה, פוגשת שוב בעיניו הכחולות.


"ואת רואה את הפינגווינים פשוט רודפים אחריו!" צחקו, טיילור מספר את אחת מהחוויות שחווה באמריקה, עניהם מלאות בדמעות של צחוק. ביאטריס מסמיקה מכמות הצחוק שצחקה.

טיילור פתח את פיו, מעוניין להגיד משהו נוסף. אבל לא מצליח להוציא אותו מפיו.

"הממ?" טריס הביטה בו בסקרנות, מנסה לחשוב איזה סיפור יספר עכשיו.

טיילור חיפה על כך בצחוק, מרגיש כל כך מטומטם ונבוך. הוא לעולם לא הרגיש כך ליד בחורה. היא הצליחה לסובב אותו על כלום. לאחר שקט שהצליח להביך את השניים הוא הוציא את הנייד מכיסו, ביאטריס עושה כמוהו.

הם היו בפארק, מחליטים לחצות יחדיו את הכביש ולהתקדם מעט לעבר הפארק הקרוב למסעדה, יושבים על הנדנדות.

"אני יכול את המספר שלך?" לבסוף הוציא את המילים מפיו, מרגיש הקלה.

"הו כן, בטח." הסמיקה, השנים מחליפים טלפונים. ולאחר מספר דקות נוספות כל אחד היה בדרך לביתו.


הם ישבו יחדיו לארוחת הערב, להפתעת ג'ו וביאטריס, קרלוס היה בארוחת הערב. עבודתו בדרך כלל דרשה ממנו להישאר יממות שלמות, ולישון בעבודה. קרלוס עבד למען הממשלה, וזה למה תמיד עבר דירות כל כך הרבה. הפעם הוא סיפר כי באוסטרליה הם הולכים להישאר הכי הרבה זמן. הוא לא סיפר להן מדוע, אבל הן לא היו זקוק לסיבה.

"מחר את עובדת ערב נכון מתוקה?" קרלוס שאל, אוכל את העוף שסבתא ג'ו הכינה, יחד עם האורז והסלט שטריס הכינה.

Famous - Calum Hood FanficWhere stories live. Discover now