Chapter 5

1.5K 116 13
                                    

כשכבר היו קרובים לסוף שעות העבודה, טיילור ביקש מטריס להישאר איתו בפארק מספר דקות. שכמובן נמשכו לשעה.

לאחר שבירר שהיא לא כועסת עליו לאחר המקרה של הבוקר, הם החלו לדבר על שטויות שמצאו בפארק. אם זה היה העובדה שהדשא ירוק, או שמסטיק מהמגלשה נדבק למכנסו של טיילור.

"זה הג'ינס האהוב עליי!" יילל וטריס המשיכה לצחוק, מתקשה לנשום מכמות התלונות של טיי.

"אתה כזאת בחורה מפונקת." הנידה בראשה ודחפה אותו בכתפו, הוא הביט בה בשעשוע, נראים כיאלו נהלו משחק מילים בראשם.

הם המשיכו לבלות יחדיו, הימים עוברים וחולפים. וסוף השבוע הגיע. ואיתו, המשכורת של ביאטריס.

"אני שמח לבשר לכם חברים, על עובדת חדשה באופן רישמי!" כוסות שמפניה הורמו באוויר, שון, אוסטין, סטיב, טיילור וביאטריס מחברים את הכוסות שלהם יחדיו. מברכים את טריס ושותים מהשמפניה.

"הינה תלוש המשכורת שלך, נראה אותך ביום ראשון באותם שעות, כמו תמיד."


"זה כל כך מרגש! לתינוקת שלי יש עבודה." קרלוס קראה בשמחה, מניף את תלוש המשכורת. "קדימה, בואו נחגוג את זה עם איזו פיצה." ג'ו חייכה וקרלוס וביאטריס הביטו בה בהפתעה.

"מה?" כמעט צחקו, מופתעים לשמוע את סבתא ג'ו מדברת כל כך בקלילות. "פיצה? קולה? קדימה, זה יעשה לכם טוב!" לחצה, הם נכנעים במהירות ויוצאים למכונית בחיפזון, במקרה שתתחרט.

הם נסעו לפיצרייה שסבתא אומרת שהיא נראת טעימה, לפי העלון כמובן. "סבתא, כל פיצה נראת לך טעימה." ביאטריס צחקה, בתגובה ג'ו משכה את כתפיה והמשיכה לקרוא את עלון הפיצרייה.

כשעמדו מול הפיצרייה הם יצאו מהמכונית, הולכים יחדיו לעבר הכניסה. ישר בפתיחת דלת המסעדה, ריח של פיצה הקיף את השלושה בכל עבר. ריח שרק עשה אותם רעבים יותר לבצק עם רוטב עגבניות וגבינה – פיצה.

קרלוס ביצע את ההזמנה שלהם בקופה, ובינתיים ג'ו וביאטריס התיישבו על אחד מהשולחנות הפנויים של הארבעה. הן חקרו בעיניהן את המקום, מביטות בקירות החומים ובפסלים של טבחי שף מחזיקים בפיצה מפלסטיק.

לפתע, ארבעה בחורים מוכרים תפסו לטריס את מבטה. היא לא יכלה להאמין, כי הרגישה בתוכנית קומדיה דפוקה.

איפה אתם צחוקים מוקלטים? שאלה את עצמה בראשה, וקמה לשירותים. מודיעה לסבתא.

היא שטפה את ידה כשיצאה מהשירותים, שופטת את ידה בכיור של הכניסה – השירותים התחלקו בכך שיש כניסה ובה כיור ונייר, ומשם בנים ובנות.

פתאום, בחור בעל שיער חום יצא משירותי הבנים. גופיה חומה על פלג גופו העליון, ומכנס סקיני שחור על רגליו הרזות. עורו היה שזוף ועיניו היו חומות.

Famous - Calum Hood FanficWhere stories live. Discover now