הם ירדו יחדיו לארוחת הערב, טריס מסדרת שוב את שיערה ויורדת יחדיו עם קאלום ומפתח לחדר האוכל.
הם התיישבו בשולחן המלבני, קייסי ומייקל כמו תמיד אחד לצד השני. "לפעמים אני חושבת שאת מזניחה אותי." ביאטריס שילבה את ידיה והביטה בקייסי ומייקל. "הוא סתם מעצבן! תצילי אותי!" קייסי נעמדה ורצה לטריס, מחבקת אותה חזק. "ככה? אוקי." מייקל חיבק את הבן אדם הראשון שראה, וזה היה לוק.
"אמרתי לך שמוק אמיתי!" ביאטריס הצביעה על זוג הגברים המחובקים. "מוק זה לנצח." מייקל לחש בתאווה, לוק כיווץ את פניו.
"תחזרי למייקל וזהו." טריס נאנחה ומייקל עזב את לוק, מסמן לה עם שפתיו תודה.
לאחר שכל אחד לקח לעצמו אוכל מהבופה העשיר, הם התיישבו בשולחן. בלית ברירה, קאלום לצד טריס.
לקאלום לא היה אכפת לשבת לידה, הוא אהב לעצבן אותה. ולפעמים זה לא היה יום ללא 'לעצבן את טריס.' ביאטריס לעומתו, כמעט נעמדה והחליפה מקום. אך נעצרה כשהביטה במאט מתקרב לעבר השולחן.
"בתאבון חברים, אני מזכיר לכם שמחר יש חזרה אחרונה, והופעה."
"זוכרים מאט." אשטון מלמל וסובב את צלחתו. "מעולה, תהנו." חייך, עיניו נצצו לעבר קאלום וטריס. ממשיך לדרכו.
לאחר כשעה, במסדרון של בית המלון.
"לוק, אני מתחננת, בשם כל הטוב שבעולם." הבחור הבלונדיני חייך למראה הבחורה המתחננת, אוחזת במותניו בחוזקה. "בייב?" קולו של קאלום צץ מאחוריהם, השניים הסתובבו.
"אמרתי משהו לא?" חיוכו של קאלום היה מרושע, מתקרב לביאטריס בריצה קלה, אוחז מאחורי ברכיה ומרים אותה על כתפו. "קאלום!" היא צווחה בהפתעה, שלושת הבנים וקייסי צוחקים על הזוג השונא-אוהב.
"חתיכת סיני אני נשבעת שאם אתה לא מוריד אותי עכשיו אני חותכת לך את הזין!" טריס איימה, גורמת לחמישה לצחוק בחוזקה. "אלוהים, מה זה הפה המלוכלך הזה?" אשטון צחק בחוזקה, קייסי מוציאה את מפתח הדלת, מנופפת להם להתראות.
"בקרוב הוא יהיה מלוכלך יותר." קאלום צחק, גורם לטריס להוציא קול נגעל ולתפוח שוב לגבו. המנורה הקטנה מהבהבת בירוק, והדלת ניתנת לפתיחה.
"תוריד אותי כבר חתיכת סיני מזוקן!" טריס תפחה בפעם העשירית על גבו, מה שלא הזיז לו. קאלום צחק, נועל את הדלת אחריו ומניח אותה על המיטה.
"חתיכת זין!" היא קיללה, הגוף שלה מתחיל לקום מהמיטה, אך נעצר על ידי גופו של קאלום שהתיישב מעל אגנה.
"איך קראת לי?" הרים את גבתו, גופו רוכן לגופה השוכב. ידיו אוחזות בכתפיה ומפיל אותה בעדינות בחזרה לשכיבה. הנשימות המהירות שלה הופכות לאיטיות, מצחו של קאלום כמעט נוגע בשלה.
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfiction"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018