Chapter 23

995 98 11
                                    

הימים חלפו להם, ביאטריס מרגישה יותר נבוכה בחברתו של קאלום לאחר אותה תקרית שבה היא בכתה אל כתפו.
הם היו צריכים להיות זוג למצלמות, ולכן מידי פעם היו מקבלים הודעות ממאט שהגיע הזמן לצאת לדייט, או לכתוב ציוץ זה על זה. דבר זה הוביל לעוקבים רבים לטריס. אותו דבר לקייסי, שמייקל תייג אותה בציוץ.

היא גררה את מזוודה בתוך ההיכל הומה האנשים, כמה דקות לפני כן מחבקת בחוזקה את סבתא ואביה. בימים האחרונים ביאטריס הבינה כי ג'ו תשאר לבד בבית, ותחושת אשמה הציפה אותה.

"ביאטריס, אל תוותרי על החלום שלך. ויתרת כבר על מספיק דברים. המועדון יבדר את זמני." מילותיה של ג'ו לא סיפקו את השקט הנפשי שלה, אבל עזרו.

היא סרקה שוב את הנייד שלה ואז שוב את היכל התעופה. הטלפון שלה זוהר כשמבחינה בהודעה מאשטון.

"תסתובבי(:" היא הרימה את גבתה, מסובבת את ראשה, מבחינה בתלתלים המוקפצים. "אש!" היא קראה בחיוך, הוא חיבק אותה כשהתקרב, טריס הולכת לצידו.

"מה קורה איתך?" חייך, החיוך של טריס גרם לו לחייך. היו לה את החיוכים האלו שיכולה להדביק בן אדם.

"אני מעולה, מה איתך?" משכה בכתפייה וסרקה את פניו, הוא נאנח קלות וידו עלתה לעורפו. "רבתי עם מישהי שאני יוצא איתה.."

"הו, אשטון! אני מצטערת!" היא פקחה את עיניה, מתנשפת.

"אם יש משהו שאני יכולה לעשות, רק תבקש."

"את גדולה."

"זה מסת שרירים." הרימה את ידה הפנויה, מצביעה על בטנה. אשטון צחק והניד בראשו.

"גם זה." קרץ, מושיט את ידו ומכווץ אותו לשריר. "זה לא משפיע עלי, תשכח מזה." צחקה קלות. "וקאלום?" הרים את גבתו, טריס מסמיקה קלות לאור משמע הבחור.

"תפסתי אותך!" דחף אותה בשובבות, הגיחוכים יוצאים משפתי השניים.

"אתם זוג?"

"אני לא יודעת." משכה בכתפייה, היא העדיפה לחכות לאישור של קאלום ממאט כמובן, על פי קאלום הם בגדר היציאות – עדיין.

"את רוצה אותו בתור בן זוג?" קולו של אשטון הפך להיות יותר רציני, וגם יותר עדין; יודע באיזו נקודה הוא נוגע.

ביאטריס לקחה נשימה עמוקה מאפה הקטן, שפתייה נפשקות. "אני.." הביטה לרגליה הצועדות.

"את אוהבת אותו?" היא הרימה את ראשה, מביטה בלוק, מייקל וקאלום לצד מטוס לבן ומספר שומרי ראש. ומערצים, המון מעריצים.

היא הריצה מספר סיטואציות שלה עם קאלום, היא שנאה אותו בהתחלה, והיא עכשיו לא שונאת אותו. טוב, היא לא בטוחה.

מזה שנאה בכלל?
או שצריך לשאול
מזה האהבה בכלל?

הם אוהבים להיות אחד בחברת השני, לספר בדיחות ולצחוק אחד על השני כשהם רואים סרטים או קונים דברים. היא אהבה כיצד זרועו נחה בעדינות על מותניה, או כיצד היה מחבק אותה והיא הייתה צריכה לעלות מעט על קצות אצבעותיה.

Famous - Calum Hood FanficWhere stories live. Discover now