"הגעתי לפה!" קולה של ביאטריס נשמע ברחבי האולם, המבטים של ארבעת הבנים הופנו לעברה. עיניהם נפקחים בהפתעה, הלסתות שלהם כמעט נופלות על הרצפה.
"ביאטריס?" לוק גמגם, טריס צחקה. "הוא הכריח אותי לשים עקב!" ייללה בעצב, מותחת קלות את חולצתה.
"לעזאזל את לוהטת." קאלום פלט, גורם לברונטית להסמיק מעבר לסומק. "קאלום!" אשטון נזף בו.
"אני יכולה להשאיל גיטרה?" היא שאלה, נבוכה. מייקל גלגל את עיניו. "את באמת שאלת את זה הרגע?"
"כן." מתחה את ידיה, מרגישה כל כך חסרת ביטחון במראה החדש שלה. "ודרך אגב, קייסי כמעט מוכנה." מייקל חייך לעברה כששמע את דבריה. לפני שלקחה את הגיטרה מגופו, היא הביטה במערכת התופים ובאשטון בעיניים מופתעות, "אלוהים, תופים!" היא הצביעה על המערכת ואשטון, גורמת לכולם לצחוק. "את חדה היום." קאלום גיחך, טריס גלגלה את עיניה.
"תודה לך, הוד." חייכה בשובבות לעברו, וצעדה לעבר אשטון.
"אפשר אפשר אפשר אפשר?" ייללה בשילוב ידה, נזהרת בשיווי המשקל שלה בעקבות העקבים.
"את מבקשת כל כך יפה." אשטון קם ממקומו, עוזר לה לעבור במעבר הצר ולהתיישב, קאלום מביט מהצד ונושך את שפתו, חזהו שורף קלות.
"מקלות?" הושיטה את ידה, אשטון מניח את שתי המקלות לתוך ידיה. היא חייכה ברצון, אך לפני שעמדה להתחיל את התיפוף; דבר שהתגעגעה אליו כל כך. היא נעצרה על ידי צעקה.
"לא!!"
"מה קרה?" היא כמעט צרחה בחזרה, לפני שקולה יוצא מגרונה היא שולטת בו. "את תהרסי את האיפור והשיער שלך!" פיט צרח לה, ביאטריס גנחה בתסכול, תחושת פספוס מכה בה. "אני שונאת להיות אישה." הניחה בכוח את המקלות בידיו של אשטון, יורדת במספר מדרגות לעבר הבמה. (החלק של אשטון יותר גבוה. – הערת הכותבת.)
"אני מבין אותך יקירה." פיט חייך, מניח את ידו על כתפה. היא צחקה קלות, משועשעת מדבריו.
"אל תדאגי, לא יחסרו לך הפעמים." פיט נעלם מאחורי הבמה, קאל מתקרב לעברה. הוא עמד לחבק אותה, אך נעצר במהירות. "האיפור!" הרימה את ידה באזהרה, קאלום גלגל את עיניו.
"אבל כל מה שנשאר לי זה לנשק אותך." הנמיך את קולו, רק שניהם שומעים את דבריו. הוא לוקח את מותניה ומקרב אותה לגופו, קצב ליבה מאיץ בעקבות מילותיו ומגעו. עקצוצים זרים בגופה מציקים לה מתוך ומחוץ לבטנה.
"יש לי אודם." לחשה, מחייכת חיוך מנצח. "זה לא מפריע לי אהובה." רכן לעבר פניה, וטריס הבינה כי לא צחק.
הוא באמת הולך לנשק אותי עכשיו? אין מצב, הוא לא יכו-
המחשבות שלה נקטעו כשפגשה שפתיים על שלה. ליבה פועם בחוזקה, עקצוצים נעימים עוטפים את כל גופה, בטנה מתהפכת עם עצמה שוב ושוב.
אנחנו מתנשקים עכשיו?
מה אני עושה
שיט, מה.
-
מה את עושה????? מההה??? תנשקי אותו בחזרה מטומטמתתת
היה שווה לחכות?
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfiction"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018