"אתה כל כך פוסי, אני נשבע." לוק דחף קלות את חברו, מייקל צוחק קלות.
"אני לא!" התנגד, אשטון גלגל את עיניו. "היי בי." קאלום חייך למראה של ביאטריס, קייסי עומדת לצידה בחיוך המופנה למייקל.
"בי?" הרימה את גבתה, קאלום בולע את רוקו בכבדות כשמרגיש את תפיחתו של אשטון על גבו. "קרה משהו?" מבטה השתנה לדואג, קייסי התרחקה יחדיו עם שאר הבנים. בחזרה למאחורי הקלעים ולחדר האיפור.
"לא, זה בסדר." חמק ממבטה, לאחר שהודה ברגשותיו מול חבריו הוא הרגיש יותר נבוך בקרבתה.
"קאלום, אתה כועס עלי?" שאלה בעדינות, מניחה את כפות ידיה על לחיו. קאלום עצם את עיניו והניח את ידיו על שלה. "הכל בסדר." פקח את עיניו, מחליט לעשות את צעדו לאחר ההופעה.
"בהצלחה בהופעה." נשק לראשה, משאיר אותה לבד על הבמה הגדולה.
"בהצלחה!"
"תהרגו את זה!"
השתיים עלו לבמה, הגיטרה האקוסטית אחוזה בידיה של קייסי. האורגן מול הכיסא של ביאטריס. הן התיישבו, מסדרות את הכלים שלהן על עצמן.
"אז היי! השם שלי הוא ביאטריס וזאת קייסי. אם יש שירים שאתם מזהים או מכירים, נשמח אם תשירו איתנו." צחקקה למיקרופון, קייסי מתחילה לנגן את השיר הראשון. אחריו את השני, ואז מגיע השלישי.
"אז בעצם זה שיר שאני דיי אוהבת." קייסי דיברה, מפנה את מבטה לעבר טריס שכבר סידרה את אצבעותיה על הקלידים. השתיים מתחילות לנגן מנגינה שהייתה מוכרה לפחות לרוב המעריצים בקהל.
"I keep going to the river to pray"
'Cause I need something that can wash all the pain"
"And at most
I'm sleeping all these demons away"
" But your ghost, the ghost of you" It keeps me awake "
הן שרו יחדיו, מידי פעם אחת מהשתיים מגניבות מבטים לעבר ארבעת הבנים שמנערים את גופם לפי הקצב וקולן.
השיר הרביעי, השיר החמישי, השיר השישי ומילות פרידה.
"תודה רבה! אתם מדהימים!" ביאטריס וקייסי צרחו יחדיו לקהל שהחל לאהוב אותן יותר ויותר לאחר כל שיר. כמובן שלא דילגו על מעט צחוקים או בדיחות באמצע ההופעה.
"תורכם." ביאטריס התנשפה בחיוך מרוצה, זרועותיו של קאלום נפתחות במטרה לחיבוק. "איו, לא." הזיזה את ראשה ורצה לזרועותיו של לוק.
"אני מרגיש פגוע."
לפתע לפני שהספיקה לחבק את החבר הכי טוב שלה, היא הרגישה זרועות מוכרות תופסות בפרקי ידיה. "לא! לוק! תציל אותי!" צעקה בהתחננות. ידיה נשלחות קדימה, אך נאספות על ידי ידיו של קאלום. זרועותיו מאחסנות גם את גופה וגם את ידיה.
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfic"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018