לאחר רבע שעה של חיפושים, היא מצאה לבסוף את הסרט המושלם. 'המתנה', היא לחצה על הפעל והביטה בשעה; שבע בדיוק.
הסרט התחיל, טריס מפזרת את הסוכריות על הגלידה שלה, כל פעם אוכלת יותר ויותר לאט כאשר המתח של הסרט מתגבר.
היא הייתה כל כך עסוקה בסרט ובעלילה, שכל הצרות שלה בחייה נשכחו. היא שחכה שחתמה היום על חוזה שמכריז עליה בתור חברה של קאלום, שהולכת לצאת לסיבוב הופעות בתור הופעת חימום לפייבסוס יחד עם קייסי, וכיצד מנעה מטיילור לקחת את ליבה.
לפתע, היא שמעה דפיקה בדלת, היא עצרה את הסרט במהירות והרגישה כיצד ליבה דופק במהירות. מרגישה מטומטמת שהחליטה לראות סרט דרמה ולא רומנטי.
"קאלום." היא נאנחה, לא יודעת אם זה בהקלה או באכזבה שזה הוא. לפחות זה לא גורדון. (מי שראתה תסרט תבין, זה איזה בחור שתמיד השאיר לדמויות הראשיות מתנות בכניסה לבית.)
"תכנס." הדלת נפתחה, חושפת את הבחור השזוף והמקועקע, שכיום כבר אמור להיות החבר שלה.
"אני מצטער על הכל." הצטער – שוב – מה שהתחיל לעצבן את ביאטריס. "קאלום, תפסיק להתנצל, אתה לא נמושה. בסך הכל איבדתי את האהבה שלי, כלום." נפנפה את ידה, לא מסתירה את הכעס שלה.
"אני חושב שאנחנו צריכים להתחיל מחדש." התיישב לידה מיטתה, מביט בכל המתוקים. "את במחזור?"
"הו, לא. אני פשוט אחרי פרידה כואבת."
קאלום התעלם מקולה העוקץ והרים את ראשו לסרט המוקרן. "המתנה?" חייך חצי חיוך והיא הנהנה. "כן, ואתה מפריע לי לראות." הורידה את הגלידה לרצפה, מביטה בקאלום נשכב על הכריות.
"אני חושב שאוכל להתרגל לזה בייב." חייך, גורם לטריס ללחוץ על שיניה.
"אל תקרא לי ככה."
"אני חבר שלך, זה מותר לי בייב." טריס נשמה בחדות, יודעת שקאלום הגיע לכאן רק בשביל לעצבן אותה.
"אולי תעיף את הישבן שלך מהבית שלי?" הסתכלה על הבחור עם השיער השחור שרק משך בכתפיו. "החברה שלי מעיפה אותה מהבית שלה? חצופה." קאלום התיישב, לוקח את כף ידו ומעביר אותו על סנטרה. ביאטריס הרגישה צמרמורת קלה על גופה ולחייה, אך התעלמה מהעובדה הזאת – קאלום לא.
"את כבר מסמיקה ממני? אנחנו מתקדים מהר." גיחך, עיניו מביטות בשל טריס בשעשוע.
"לך תזדיין."
הוא צחק והוציא את ארנקו, מושיט לה משם קונדום בעטיפה ירוקה והשחרחרה. ביאטריס הביטה בעטיפת הקונדום, נחנקת.
"מה לעזאזל!" טריס כמעט צעקה, זוכה לצחוק של קאלום.
למרות שקאלום ראה את הסרט מהאמצע, הוא הצליח להבין את העלילה בקלות (כמובן לאחר הסבר קצת של העלילה מטריס.) הם הביטו בסקרנות בהמשך הסרט, הלב של השניים פועם כאשר ראו את ריבן מתקלחת, ורואה אדם מחוץ לביתה. (ריבן, אחת מהדמויות הראשיות - הערת הכותבת)
YOU ARE READING
Famous - Calum Hood Fanfic
Fanfiction"אני מתנצלת מפורסם יקר אם פגעתי באגו שלך. אנא תסלח לי, כי חיי תלויים בך." השנאה של ביאטריס למפורסמים ברורה לכולם, אך מה קורה כשהיא פוגשת אחד כזה בעצמה? דירוגים: (ספרות חובבים): #8 CALUMHOOD: #2 #1 (CALUMHOOD - (1\10\2018