7.Bölüm

2.2K 113 116
                                    

Bazı okuduğum fanficlere baktım.Herkes 5-6.bölümden sonra ilişkisine başlamış gibi :D benim Nico'm biraz daha soğuk olduğu için daha geç başlarlar herhalde :/ mesela bu bölüm :D ayrıca özelden bana fikir yollarsanız çok sevinirim :3 ayrıca baba tarafından yunan göçmeniyim muhahahahhah!

-Percy-
Kimin yazdığını umursamayıp yatağıma yattım.Gördüğüm rüya dünyanın en tuhaf rüyası olabilirmiydi?Rüyanın içinde uyanıyordum resmen.
Sabah olmuştu.Hala uyanmamıştım.Yanağımdaki soğuk ve yumuşak şeyle irkildim.Bir kaç saniye sonra dudaklarımdan boynuma kadar o garip soğuk ve yumuşak şeyi hissettim.Bir dudak olduğunu biliyordum.Biri ağzımdan başlayarak boynuma kadar öpüyordu beni.Nazik ve sanki incitmekten korkuyordu.Soğuk ve yumuşak mı?Annabeth'in dudakları soğuk değildi bile.Aynı soğukluktaki eller t-shirtümü çıkarıp kaslarıma dokunmaya başladı.Onları da öpmeye başladığını hissettiğimde o soğukla irkildim ve öpmelerin sertleşmeye başladığını anladım.Bir an durdu.Gözlerimi açtığımda bana bakan bir Nico ile karşılaştım.Bir yandan da kaslarımı elliyordu.Rüya da olsa Nico'yu en mutlu gördüğüm zamandı bu.
"Nico,sen ne yapıyorsun?"
"Garip fantazilerim var Jackson."

O Nico rüyasını asla unutmayacaktım.Rüya olduğunu biliyordum ama bu oldukça utanç vericiydi.

-Nico-
Kulübemde düşünüyordum.Rüyamda uyuyan bir Percy vardı.Bende gerçekte asla böyle bir fırsatı yakalayamayacağımı bildiğim için onun heryerini öptüm.Dokundum ve pek hoş olmayan şeyler yaptım.Percy sonunda uyanmıştı tabi rüyamda.Rüya falan da olsa bunları gerçekleştirmek çok iyi hissettiriyordu.Hazel odama girince irkildim.

Hemen bana sarıldı.Bende ona sarıldım.Sarılma olayından sonra Hazen altın gözlerini bana yöneltti.

"Sen Jüpiter Kampından ne zaman geldin Hazel?"
"Geldiğim anda kulübene koştum Nico!Çok merak ettim seni.Uğramıyorsun Jüpiter Kampı'na."
Hiç ciddi suratımı bozmadım."Ben evimi buldum Hazel.Jüpiter Kampı'na geleceğimi pek sanmam."
Yanlış kelimeleri seçmiştim.

Hazel'ın suratından belli oluyordu.

"Ne demek geleceğimi sanmam?Hiç ziyarete gelmeyecek misin?"
Geleceğimi biliyordu.Sadece alınmış gibi yapıyordu sanırım.Sonra konuyu değiştirdi hemen.

"Frank bir ara Mythomagic oynayalım diyor."
Alnıma vurdum."Hazel ben artık Mythomagic oynamıyorum!10 yaşından sonra bıraktım!"
Hazel pis pis kıkırdamaya başladı."Hala yatağının altında saklıyorsun kartları."

Kızarmıştım sanırım.Evet,hala saklıyordum.Oynamak eğlenceliydi ama çocukçaydı.
Kıkırdamaya devam etti."Hala oynadığını biliyorum Nico,herkese yalan söyleyebilirsin ama bana söyleyemezsin."

Frank'in kapıyı çaldığını gördüm."Hala işiniz bitmedi mi?Tatil için bekliyorlar."

"Neden geldiğin anlaşıldı Hazel."

Hazel gülümsedi."Tatile sen,ben,Frank,Jason,Piper,Annabeth ve elbette Percy ile gidiyoruz.Hak ettik o uğraştan sonra.Keşke Leo'da yaşasaydı ve bizimle gelseydi."
Gözlerimi devirdim."6lar ve ben desene şuna.Daha kolay olurdu."

Grubun olduğu yere kadar Hazel ve Frank ile gittim.Percy kıpkırmızıydı bugün.Bana doğru yaklaştı.

"Nico bir rüya gördüm.Rüyamda sende vardın!Ben uyuyordum ve-"

"Aynı rüyayı bende gördüm Jackson.Sana onun ben olmadığımın güvencesini vermek isterim.Ben sadece uzaktan kendimi ve seni izledim.Tuhaf sahnelerdi."
Percy'nin aynı rüyayı gördüğüne inanamıyordum.Ben sadece tek taraflı sandığım için biraz salmıştım kendimi.Eğer onunda gördüğünü bilseydim hiç yapmazdım.

Kıpkırmızı olan Percy devam etti."Gördüğüm en tuhaf rüyaydı."
Başımla onayladım."Gerçekten berbat sahnelerdi."

Jason ve Piper yanımıza geldiler.

"Neyden bahsediyordunuz?"

Percy'nin gözleri büyüdü."Görebileceğim en saçma rüyayı gördüm.Gerçeklikten çok uzaktı.Nico benle fantaziler gerçekleştiriyordu.Aynı rüyayı Nico da görmüş ama o sadece izlemiş.Kendi yapmamış."

Jason bana 'cidden bilmeden mi?' anlamını bulduğum bakışlar attı.Bende kafamı iki yana salladım ve yanlış anlaşılmasın diye devam ettim."Kesinlikle ben yapmadım.Size yemin ederim!Öyle isteklerim yok benim!"

Piper kafasını evet anlamında salladı."Nico'nun bu kadar tuhaf biri olduğunu sanmıyorum."
Percy onayladı."Nico'nun kaslarıma dokunup öpmesinin imkanı yok."

Jason cidden yapıp yapmadığımı sorar gibi baktı.Bende kafamı evet anlamında salladım.
"Nico kanka sen gelsene bi."

Kıpkırmızı suratıma baktı."Lütfen bunları yaptım deme."
"Hepsini ben y-yaptım." Jason ister istemez güldü.

Hayır,rüya bile olsa çok pis yakalanmıştım.Rol yapma becerilerim beni son anda kurtarmıştı.Gerçekten rüyada kendimi çok kaptırmıştım.Bunca zamandır olan aşkımın kopyasıydı o Percy benim için.Ama haaayır asla rüyalar bu tarz isteklerime yardımcı olmazdı o Percy illa gerçek olacaktı.
Afrodit'in kafamdaki sesini duydum.Aşkın bir destan yazacak ben şimdiden sana söyleyeyim.
O kadın kafamda istenmiyordu.Kadın diye bahsetmen kaba değil mi Nico di Angelo?Eğer konu sensen bana yaşattıkların için az kalır Afrodit.Beni bir kıza aşık edemedin değil mi?Cevap gelmedi.Bu benim Hazel'a bile anlatmadığım sadece Will,Annabeth ve Jason'ın bildiği oldukça büyük ve önemli bir sırdı.

-Percy-
Nico'ya çok üzülmüştüm.Kendini rüyasında böyle şeyler yaparken görmek onur kırıcı olmalıydı.Özellikle Nico'nun rüyasındaki yaramaz ama çok mutlu ifadesi oldukça ilginçti.Sanki daha beterini yapmak istiyordu ama nazik olmaya çalışıyordu.Ama o Nico gerçek değildi yani onunla ilgilenmeme gerek yoktu.

Artık o konuşmaları sadece gerekli bölümlerde yapmayı düşünüyorum.Her bölüm biraz zor oluyor.Ayrıca bu bölümdeki istekli Nico hakkında ne düşünüyorsunuz?Baya tuhaf oldu sanırım ama ben çok sevdim.Percy'ninde aslında "NOLUYO LAN?!" gibi bir ifadesi vardı ama onu koymak istemedim.Sanırım favorimi kayırıyorum :D bu bölümde Percico'nun ilk adımını attım sanırım.Evet herkes 3-4.bölümlerde atıyor ilk adımı ben 7 :3

Neyse bu bölüm kısa oldu sabahkine göre.
Amaa neyse.

King of the Ghosts -Percico Fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin