5.Bölüm

2.2K 129 79
                                    

Birden bire yorumlar falan arttı çok teşekkür ederim :3 ayrıca fikir aldığım (kopya çektiğim) yazarlardan özür dilerim bazen tıkanıyorum.İyi okumalar :P
-Percy-
N-nasıl olurdu?Arkadaş olma çalışmalarımın zaman kaybı olduğunu söyleyen sevgilim gözümün önünde nasıl Nico'yu öperdi?Tamam belki öpüşmemişlerdi ama ileride öpüşebilirlerdi!Hemde görünüşe göre ilk hamleyide Annabeth yapmıştı.

"P-Percy göründüğü gibi değil!Ben sadece ona tavsiye vermeye çalışıyordum!"
Kaşlarımı çattım."Neyin hakkında?"
Nico Annabeth'e lütfen yalvarırım der gibi baktı.Bakışlar nasıl konuşuyor bilmiyorum sormayın.
Annabeth kafasını iki yana salladı."Söyleyemem."

Nico bana doğru yaklaştı."Percy ben Thalia'dan hoşlanıyorum!O Artemis Avcılarından olduğu için Annabeth'e ne kadar acı çektiğimi anlattım!O da benim için üzülüp bana sarıldı!"
Herşey mantıklıydı.Sanırım doğruydu.Thalia ve Nico giyim açındanda benziyorlardı zaten.

Annabeth kaşlarını çattı."Nico itiraf etmene gerek yoktu.Ben Percy'nin benim böyle birşey yapacağım düşüncesine inanmasını bile bana yeter.Bana güvenmiyorsun.Bitti."
"Ne bitti?"
"İlişkimiz Yosun Kafa.Bitti."
Annabeth ve ben hemen kulübeden çıktım.Onları hemen ayırmak istedim sjsjsjsj.
-Nico-
Bu bana iyi mi hissettirmeliydi?Çünkü berbat hissettiriyordu.Hoşlandığım çocuğu kızgın ve üzgün görmek yani.Ayrıca Thalia'dan hoşlandığımı sanıyordu.Sanırım bu benim kötü hissetmem için yeterince iyi bir nedendi.Annabeth'e üzülmüş müydüm?Hayır.Annabeth'e kızmış mıydım?Hayır.Annabeth'i kıskanıyordum ama söylemediği için minettardım.Percy'nin yanına şimdi gitmek pek iyi sayılmazdı herhalde.
Bende Apollon kulübesine gittim.Kapının deliğinden kim olduğuma baktıktan sonra Apollon'un çocukları kapıyı bir süre hangisinin açacağını tartıştılar.Bu kadar mı dışlanıyordum?
Sonunda kapıyı Will açtı.
"Kardeşlerimin kapıyı açmamalarından dolayı özür dilerim Nico.Benim kapım sana herzaman açık."
Bana sıkıca sarılmasından rahatsız olmuştum ama diğer Apollon çocuklarının beni gördüklerinde yüzlerinde oluşan ürperti oldukça ilginçti.
"Annabeth ve Percy ayrıldı."
Will gülümsedi."Bunu özel ve KABA kardeşlerimin olmadığı bir yerde konuşalım lütfen."
Will hemen kolumdan tuttu ve beni güneşin altında çiçek kokan bir yere götürdü.Koku ile yüzümü buruşturdum.Böyle yerler hiç benlik değildi.

Will yüzümün şeklini görmüş olacak ki "Seni sevmediğin bir yere mi getirdim?"
"Hiç sorun değil Will.İdare edebilirim sanırım."
Çiçekleri bir kere Persephone gibi koktukları için sevmiyordum başka bir önemi yoktu.
Will cebinden küçük bir kutu çıkardı.
"Nico sana önemli birşey söylemem lazım."
Will'in bana bakış şekline ve minik kutuya baktım.Bana evlenme teklifi etmeyecekti...Değil mi?

"Söyle lütfen."
"Nicolas di Angelo,benim sana-"
"Hayır Will biz daha çok genciz!"
Will bana anlamsızca baktı.
"Sana birşey almak için çok mu gencim?"
Hemen kutuyu bana verdi.Kutu satendi ve siyahtı.Aynı yüzük kutusu gibiydi.Kapağı açtım.

Rozet?
Rozet.
Üçinde küçük 2 kaliteli bir rozet vardı.Rozet siyatı ve üstünde bir kurukafa vardı.İkinci rozet ise bembeyazdı.Siyah gölge gibi bir insan sülüeti vardı üstünde.
"Beğendin mi?"
Rozetleri hemen siyah t-shirtüme takınca cevabım belli olmuş olmalı.
"Teşekkür ederim ama o saten kutuya ne gerek vardı?"
Will güldü."Amaç seni biraz korkutmaktı."
Bugün olanları hatırlayınca mutluluğumdan eder kalmadı.
"Percy ve Annabeth ayrıldılar."
Will sırıttı."Bana hep Annabeth'e aşıksın gibi gelmiştir.Bu senin için iyi haber olmadı."
Kaşlarımı çattım."Ben Annabeth'e değil Percy'e aşığım Solace."
Bir kaşını kaldırdı."Gay olduğunu bilmiyordum Nico."
"Gay may başlatma şimdi Solace!Kötü yani Percy ilk önce Annabeth'in kendisini benle aldattığını sanıp tepki verdi aşırı güvensizliğinden dolayı Annabeth ondan ayrıldı."
Will bana baktı ve şeytani bir şekilde gülümsedi."Sevinmen gerekir di Angelo.Percy artık senin kimse onu senden alamayacak."
Will'e baktım."O gay falan değil Will.Benden asla hoşlanmaz ve biz sevgili olana kadar Percy benim falan olamaz."
Will bana sarıldı."Seni anlıyorum dıstım."İvet dıstım seni anlıyorum.
Will gülümsedi."Eğer senin gibi birini istemiyorsa benim olabilirsin."
Will anında dudaklarıma hayvan gibi daldı ama ben karşılık falan vermedim.
Percy:Neden yazar?Nedeeeeennnn?!?!
Çünkü canım istedi.
Nico:Bunu yapmak zorunda değildin.
Dedim ya canım istedi.
Poseidon:Oha napıyorsun sen amcacım?!
Canım istiyor dedim dedim ya.
Hades:Oğluma taciz ediliyor polis çağırın!
Jason:Yazar-chan...
Lan susun!Canım istedi mq!Ekşın olsun istedim!
Nico:Şey...Percy ile birleşirsek herşeye katlanırım sorun yok.
Percy:Tabi ki birleşeceğiz.Yoksa kitabın adı Percico olmazdı.
Ya tamam susun please burda bölüm bitirmeye çalışıyorum.
Okuyucu-chan:Bitirme!1000 kelime olana kadar!
Daha 623 kelime oldu 1000 kelime nasıl yapayım?!
Okuyucu-chan:Sen yaparsın!
Ya yeter artık!Başım ağrıdı hepiniz şu lanet çenelerinizi kapayın!

King of the Ghosts -Percico Fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin