9.Bölüm

1.7K 109 32
                                    

-Nico-

Tamam Nico,iyisin,korkmuyorsun.Zaten sen ölülerin tanrısının oğlusun hiçbir şeyden korkmazsın!D-değil mi?Afroditin sesini kafamda hissedince tuhafsadım.Ki bu Percy'e aşık olduğum yıllar boyunca kafamda duyduğum seslerdi.Nico,sen benim oğlum değilsin ama senle gurur duyuyorum.Eh tabi bu kılıkla oğlum olmanı istemezdim.Moda dergilerine biraz bakmanı öneririm.
Şey...Kafamdan çıkar mısın olmayan özgüvenimi düşürüyorsun.Kendinden emin ol Nico,yapacağın şey gittiğin görevlerden çok daha zor olabilir!İçimi rahatlatıyorsun Afrodit.Uyuyamazdım.Orada beni meraklı bir Percy bekliyordu.

Herzaman Percy'nin yaptığı ve benim hiç sevmediğim birşey yapmaya karar verdim.Odamdan siyah bir mayo aldım.Giydiğimde tişörtsüz görünmekten hiç hoşlanmadığımı fark ettim.Saçlarımı gözlerimden çektim ve hemen dışarı çıktım.Tabi her ihtimale karşı kılıcımı da yanıma aldım.Benimde kılıcım küçülebilseydi sanırım daha rahat olurdu.Ama bildiğim birşey varsa bu adanın canavarlara karşı korunduğuydu.Ama birkaç canavar geçmiş olabilirdi sanırım.Kılıcımı kumların üstüne bıraktım -içime hiç sinmedi- sonra ise suya doğru yürümeye başladım.Poseidon topraklarında olduğum için beni öldürür müydü?Muhtemelen.Ama herkesin suya girme hakkı vardır sanıyorum.Hazel ile daha önce gemiye binmiştik ya da Percy yeraltı topraklarına girmişti.Sanırım bı konuda tek hassas tanrı Zeus'tu.Yani emin değilim.Soğuk suya girince ister istemez titredim.Yanlış zaman olduğunu düşünmüyordum gayet güzel görünüyordu su.Poseidon'un oğlu olmak istemem desem yalan söylemiş olurum sanırım.Yani sadece ürkütücü,ölüm kokan emo çocuktum herkes için.Suya daldım.Gözlerim çok hassastı,suda yanıyordu,nefessiz kalmak rahatsız ediyordu ama aynı zamanda su rahatlayıcıydı.Eh bunları Hades'in oğlu olarak söylemem tuhaf gelmiştir size.Kendimi suyun üstüne bıraktım.Tamam yüzme yeteneğim pek parlak sayılmazdı ama en azından hayatta kalıp istediğim yere gidebilyordum.Hayaletler beynimi işgal etmeye başlamıştılar hissediyorum.Aman ne güzel,Hayaletlerin Kralı keyfine bakadursun biz burda ölü ölü duralım.Benden ne istediklerini bilmiyordum.Onları hayata döndürseydim denge bozulurdu.Elimde olsa bile yapmazdım.Simsiyah gökyüzünün içinde parlayan beyaz yıldızlara baktım.Güzel görünüyordu,ilk tanıştığım tanrıça olan Artemis cidden iyi iş yapıyordu.Hakkını vermek lazımdı.Denizde güzelce ıslandıktan ve keyfime baktıktan sonra duşa girdim.

-Annabeth-
Ne yapıyordu bu?İki saattir hem kendi kendine konuşuyordu hemde denizde yüzüyordu.Bazende gülümsüyordu.Haklıydım,Nico'nun en iyi arkadaşı kendisiydi.yalnız kalmayı seviyordu.Ama neden böyle yapıyordu?Az önce Piperla karşılaşmıştık.Piper Nico ile de mutfakta az da olsa konuştuklarından bahsetti.Nico Percy ile istemsiz rüya bağlantısı kuruyordu.Uyumaktan kaçıyormuş gibi göründüğünü de ekledi.Nico hem Percy ile rüya bağlantısı kuruyor,Percy'den hoşlanıyor ve uyumamaya çalışıyordu bunun tek bir anlamı olabilirdi;Nico dünkü olanları bilinçli olarak yapmıştı.Nico yandın sen.Bugün Percy,yazar uyarılana dek Leo yazma hatasını yaptı ;-; Frank,Hazel ve Jason dışında kimseye uyku tutmamıştı sanırım.Belki de Amerika ile buranın saat farkındandı.Ama Nico'nun uykusu var gibi görünüyordu.Sadece uyumamaya çalışıyordu.Kahve içmişti,denize girmişti ve şimdi duşa gidiyordu.Bana göre bunların hepsi bu anlama geliyordu.Nico büyük ihtimal dün bilinçliydi.Sadece duştan çıkmasını beklemem gerekiyordu.Sonra hesap soracaktım.Eski erkekarkadaşımı kimse kendisi istemeden taciz edemezdi.Bunun Nico di Angelo ve ya ben kendim olması fark etmezdi.Percy taciz edilmemeliydi.Nico neden gaydi ki?!Neden benim Percy'me yavşıyordu?!Kim oluyordu o?!Sinirlenmeyi kestim.Duygularımızı kontrol edemeyiz ama ne yapacağımızı edebiliriz.Nico taciz etmek zorunda değildi,Percy'e aşık olabilirdi ama bunu yapmak zorunda değildi.
Bir an kendime geldim.Yapmamış olma ihtimalini unutuyordum.
Neden Nico'ya karşı bu kadar öfke dolmuştum bilmiyorum.Daha 2-3 gün önce onun sorunlarına yardım etmeye çalışıyordum.Sanırım o rüyanın onun gerçek yüzünü ortaya çıkardığını düşünüyordum.Başından beri bilerek yaptığını düşünüyordum zaten.Sanırım hala Percy'i kıskanıyordum?Ondan ayrılan bendim.Kimin ona aşık olduğu kimin ona taciz ettiği kimin ona ne yaptığı beni ilgilendirmezdi.Ama hala kızgın hissediyordum?
Onuncu bölümde itiraf olmasının daha sağlıklı olduğuna karar verdim.Buna geçiş bölümü deniyor sanırım.Hiç kullandığım bir söz değilde.Heyecanlı kısma geçmek için böyle araya sıkıştırmak için bir bölüm lazım.

King of the Ghosts -Percico Fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin