Ben size dıst diyeceğim dıstlar.Çünkü çok iyi okuyucu dıstlarsınuz.Dıstlarla dıst olmak iyidir çünkü dıstlar dıstlarını asla bırakmazlar.Neyse tamam sustum.
-Percy-
Nico olduğu yerde titremeye başladı.Ben çıkmaması için küçük bir duvar yaptım.Ve sudan çıkmaya çalıştı."Jackson!"
"Ne oldu Nico?" dedi Leo.
Nico dudaklarıma odaklanmıştı.Anlamıştım.Nico gitmezse bana yapışacaktı.
"Anladım Nico.Gidebilirsin." Duvarı yok ettim ve Nico koşa koşa çıktı.
-Nico-
Sinir bozucu şeyler yaptığında bile ona aşık oluyordum.Lanet olsun.Öpmemek,ısırmamak için zorlanıyordum.Sanırım o gözlerini her gördüğümde daha çok aşık oluyordum.O dudaklarındaki yumuşak deniz tuzu tadını tekrar tekrar tatmak istiyordum.Hatta...Azdın mı Nico?Daha yaşın kaç başın kaç lütfen yani.Haklısın Afrodit bunu yapmak için oldukça erken.Ama en azından...Azmışsın.Sanırım azdım,evet.Şimdi çık zihnimden.Herneyse.Odama gelen Jason'ı görünce ona duygusuz bakışlar attım."İyi gidiyor mu?" diye sordu.
"Ne?"
"Bilmemezlikten gelme.Aranız." Aramız iyi gidiyor muydu...Eğer arkadaş olarak düşünürsek iyi gidiyordu ama aşık olan biri olarak düşünürsek yetersizdi.En azından açıklamıştım ve beni anlıyordu.Tabi bu benim için hala yetersizdi.Azgın Nico masum Percy'i coşturuyor.Afrodit ama..Afrodit canımsın :3
"Onun için gayet iyi gidiyor." diyiverdim sonunda.
Tek kaşını kaldırdı."Senin için nasıl gidiyor?"
Gözlerimi kaçırdım."Yetersiz.Afrodit gibi azgın olduğumu düşünüyorsun değil mi?"
"Nico sen zaten azgınsın.Seni böyle seviyoruz."
Sorgulamadım.Siz kimsiniz diye soracak gibi oldum ama sorgulamadım.
"Odamdan çık Jason.Bende çıkacağım zaten."
Jason sorgulamadan çıktı.Sonra neden bu çocuk senin arkadaşın?Destekçi,korumacı ve beni sorgulamıyor!Ayrıca Fanboy.
O odadan çıktıktan sonra Annabeth'in kapısını çaldım."Gir."
Odaya girenin ben olduğumu anladığında Annabeth bana ölümcül bakışlar yollamaya çalıştı.Beceremiyordu,ölümcül bakışı en iyi ben yapardım.
"Chase ben seninle sadece konuşmak istiyorum." O bana ne kadar sert bakarsa ben o kadar yumuşak bakıyordum ki yumuşak bakmazdım ben.
"Ben seninle konuşmak istemiyorum,Hades'in oğlu." Soyaddan bile uzaktı bu.İnsan di Angelo falan der dimi?Sanırım Percy'nin nasıl hissettiğini anladım.
"O zaman tek taraflı bir konuşma olacak.Sadece ben konuşacağım." dedim en ciddi ses tonumla.
Yutkundum."Percy'e yaptıklarım için özür dilerim.Ayrılmanıza neden olduğum için özür dilerim.Ona aşık olduğum,onu arzuladığım ve ona yapmak istediklerim için özür dilerim." Sonlara doğru biraz batmıştım galiba.
Annabeth yüzüme bile bakmadı.
Bende devam ettim."Duygularımı kontrol edemiyorum.Afroditte duygularımla bir güzel oynuyor.Bazen arzuluyorum bazen utanıyorum.Bizimle kukla gibi oynuyor."Suçu Afrodit'e yıktım,tanrıça beni öldürecek.Bu kadar aşkın etkisinde olmasaydın seni öldürürdüm Hades'in oğlu.Aşık olmanın ilk defa bir artısını görüyorum.Afrodit seni çok eğlendiriyoruz değil mi?Kim olsa eğlenir Hades'in oğlu.
"Nico seni anlamam sana kızgın olmadığım anlamına gelmiyor."
Gözlerimi devirdim."Söyleyeceklerim şimdilik bu kadardı Athena'nın kızı Annabeth Chase." Resmilikte önüme geçmesine izin vereceğimi sandınız değil mi?Asla.
Odadan çıktım.Siyah bir kağıdın üstüne beyaz bir not yazdım.Onu odama bırakıp hemen gölge yolculuğu yaptım.Yorgun düşeceğime emindim.
-12 dakika sonra Percy-
Nico şu ana kadar düzelmiş olmalıydı.Odaya girdiğimde sadece bir not vardı..."Melez Kampı'nda."
Bölümler artık daha kısa ama günde 2 kere yollamaya çalışıyorum.Keyfini çıkarın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King of the Ghosts -Percico Fanfic-
FanfictionPercy Jackson mükemmel kelimesinin beden bulmuş haliydi.Ölümcül hatası bile arkadaşlarına fazla güvenmekti.Güzel bir kızarkarkadaşı,kaslı bir fiziği,güzel bir yüzü vardı.Tek kelimeyle mükemmeldi. Nico di Angelo ise tersiydi.Kabaydı,soğuktu ve sinirl...