21.Bölüm

1.1K 73 28
                                    

Kitabı adamakıllı bitirmek istediğim için biraz ileriye aldım finali.

-Percy-
Tekrar evimdeydik!Neyse ki!Onlar Melez Kampı'na giderken biz Nico ile annemlere uğrayacaktık.Annem ve Paul'u uzun zamandır görmemiştim ve bu durumdan haberleri olması gerekiyordu.Nico ise stresliydi.Ne yazık ki onun ailesine uğrayamıyorduk,tabi Hades dışında.Hades'e de uğramak istemezdim.

"Baban ilişkimizi biliyor."' dedi Nico aklımı okumuş gibi.

"Biliyordur herhalde." dedim bende.

"Hayır yani cidden biliyor.Dün rüyama girdi."

Dur dur dur....Babam rüyasına girmişti ve o bana bunu şimdi söylemişti.

"Ne dedi?"

Nico dudaklarını yaladı.Dudaklarını yalarken çok tatlı oluyordu."Sana ihanet etmediğim,kızdırmadığım veya üzmediğim sürece kabul edildiğimi.Baban ile sorunumuz yok yani."

Evin kapısına gelmiştik.Hemen zili çaldım.Paul Blöfiş kapıyı açtı.

"Selam Percy." dedi gülümseyerek.

Bende gülümsedim."Selam Paul." 

En son ikimizde şu an gülümsemeyen tek insan olan Nico'ya baktık.Yüzüne sahte bir gülümseme patlattı."Merhaba Bay Blofis.Beni savaştan hatırlarsınız belki?Kocaman siyah bir köpek ile gelmiştik eve." 

Paul kafasını hatırlamış gibi evet anlamında salladı.Hemen içeri girdik.Annem beni gördüğü anda sarıldı.

"Seni çok merak ettik!" dedi endişeli bir sesle.

Gülümsedim."Sizi bende çok özledim." 

Nico ise sadece uzaktan bize bakıyordu."Bir göreve daha mı gidiyorsun?" dedi annem.

"Nereden çıkardın?" diye sordum bende hemen.

"Şey en son arkadaşın bize geldiğinde tehlikeli bir şey için onay istiyordu." dedi annem Nico'ya bakarak.

Nico anneme baktı."Aslında sayılır Bayan Jackson,tekrar izin istemeye geldik."

Paul ve annemin suratları düştü bir anda.Heh aslında teknik olarak doğruydu,ilişkimizi açıklayacaktık sonuçta.Nico'mun artık benim için sadece arkadaş olmadığını açıklayacaktık.

"İzin neymiş?" dedi annem yüzünde büyük bir ciddiyetle.

Ben ise kıpkırmızıydım.Utanıyordum."Anne biz Nico ile çıkıyoruz."

Annemin yüzündeki şoku görünce biraz moralim bozuldu,çat diye söylememeliydim belki de.Nico ise her zaman ki gibi sakin ve sert bir şekilde bize bakıyordu.Annem eşcinsellikten hoşlanmıyor muydu yoksa?

Paul gülümsedi."Kız arkadaşına ne oldu Percy?" 

Nico kızarkadaşın kelimesini duyunca bozuldu ve Paul bunu fark etti."Şey yanlış bir şey mi söyledim?" dedi hemen.

Nico ise sıcak olmaya çalışarak "Yanlış bir şey söylemediniz Bay Blofis." dedi olabilecek en sahte gülümsemeyle.

Lanet olsun bu çocuğun gülümseme provası falan yapması gerekiyordu.

Annem nihayet konuşabildi."Kararınıza saygı duyarım tabi ki.Ama bu şok oldu benim için,Percy daha önce ayrıldığınızı söyleseydin keşke." 

Nico dünyanın en sahte olabilecek bir gülümsemesiyle daha konuştu."Haklısınız Bayan Jackson."

Annem de hatırlamakta zorlanıyor gibiydi."Nick Angel mıydı?"

"Nico di Angelo." diye düzelttim.

Nico gülümsedi -bu sefer gerçekçiydi- "Hades meleziyim."

Paul araya girdi."O zaman mantıken Percy ve sen kuzensiniz." 

Paul'a baktım ve "Olimposta herşey olabilir." dedim gülümseyerek.

Nico'nun omzuna kolumu attım.Nico bana baktı "Fiziksel temastan hoşlanmadığımı biliyorsun Jackson." tabi annemlerin yanında masumu oynamak zorunda,biz gördük ne kadar fiziksel temas sevdiğini...Lan bunu yazarken neler hissettim anlatamam.

-Paul-

Çocuk emo saçını arkaya aldı eliyle.Simsiyah parlayan gözleri vardı.Sally ile birbirimize baktık.Percy'nin nasıl böyle bir çocuktan hoşlandığından ikimizde şüphe ediyorduk sanırım.
Daha doğrusu bu çocuğun nasıl Percy'den hoşlandığından.

"Nico di Angelo ha?Seni daha iyi tanımak isterim." dedim ve gülümsedim.

Çocuk oldukça utangaç ve sessizdi.Saygılıydı da."Elbette Bay Blofis." ve bana Blöfiş demiyordu!Favori karakterini şımartan Selin...

Sally gülümsedi ama hala şoku fazla atlatamamıştı."Evet Nico'cuğum,Percy'nin annesi ve üvey babası olarak seni tanımak istiyoruz."

Nico di Angelo yere baktı."Percy böyle bir ailen olduğun için seni çok kıskandım."

Gördüğüm en tuhaf çift değilde ne?Çocuğun gülümsemesi bile sahte,mantıkende kuzenler.
Ama birbirlerini seviyorlar sanırım,yargılayamam.
Percy'nin de dediği gibi,Olimpos'ta her şey olabilir.

Uzun ara,kısa bölüm biliyorum.Roleplay Tanrıçası olarak genelde konuşmaları daha çok seviyorum,anlamışsınızdır çoktan.Bir dahaki bölüm Sally ve Paul damat adaylarını daha çok tanıyacaklar sjsjsjsj


King of the Ghosts -Percico Fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin