Cadılar bayramını kutlamıyorum,sadece ne bileyim :D içimden geldi.
Kapı çaldı,Percy kapıyı açtı.Okulun emosu Nico di Angelo iskelet kostümü içerisinde gelmişti.Bunun için büyük olduğunu bilse de kendi üstünde bir balık kostümü vardı.İnsanların gülmesi umrunda bile değildi.Ki insanlar gülüyordu.Güldürebildiğine seviniyordu en azından.
Nico di Angelo,en ciddi emo çocuk bile Percy'e gülünce Percy'nin yüzü düştü.
Balıkları seviyordu,ne olmuş yani?!"Kusura bakma Jackson." dedi Nico gülmeyi bıraktığında.
Percy derin bir nefes aldı "İlk gülen sen değilsin."
Nico Percy'e baktı "Şeker ve şaka için gelmedim.Sadece...Babamla kavga ettik.Bugün sizde kalsam sorun olur mu?"
Nico'nun ablası ve annesi ölmüştü.Üvey kardeşi ve babasıyla yaşıyordu.Percy her zaman ona iyi davranmıştı.O genelde kendisinden uzak dururdu ama Nico'nun ona gelmesi Percy'i mutlu etti.
"Elbette Nico!Misafir odasında kalabilirsin." dedi Percy gülümseyerek.
Nico "Teşekkürler." diye mırıldandı.
Nico üst kata,Percy'nin odasına çıktı.Misafir odasına gidecekti ama...Percy'nin kokusunu almak istiyordu.Tuhaf fantazileri vardı işte,ne yani?
Percy Nico'yu misafir odasında göremeyince odasına gitti ve Nico'yu eşyaları koklarken yakaladı."Tuhaaf." diye mırıldandı.
"Koklamayı severim." diye yalan söyledi Nico.Koklamayı sevdiği tek şey Percy'di.
Percy bu çocuktan ürküyordu.Aslında pek çocuk diyemezdi çünkü Nico kendisinden bile olgundu.
Nico'nun ruh çağırabildiği ile ilgili bir söylenti dönüyordu okulda."Gerçekten ruh çağırabiliyor musun?" diye sordu Percy.
Nico kafasını salladı "Çok zaman alıyor ama bazen çağırabiliyorum." dedi.
Percy Nico'nun saçlarını karıştırınca Nico kızardı.Neden kızardığını anlamamıştı Percy ama üstünde fazla durmadı.
Nico Percy'e baktı "Jackson,sana bir sır vereceğim."
Percy gülümsedi,araları gelişiyordu "Dinliyorum."
"Hoşlandığım bir çocuk var..." diye başladı.
"Gay misin?" dedi Percy şaşkınlıkla.
"Evet,herneyse.Hoşlandığım bir çocuk var.O bana hiç bakmıyor,bende ondan hoşlanmıyormuş gibi soğuk davranıyorum.Ama büyük ihtimalle o çocuk karşı cinsten hoşlanıyor.Ben ona itiraf edersem ne yapar?" dedi bana bakarak.
"Bir sürü ihtimal var.1.ihtimal seninle arkadaşlığı keser,çünkü çoğu insan böyle iğrençtir.2.ihtimal seni arkadaş olmak konusunda ikna etmeye çalışır.3.ihtimalin olması zor ama belki o da senden hoşlanır." Percy sert olduğunu biliyordu.Ama bu kalp kırıklığından çok daha iyiydi.
Nico kafasını salladı "Teşekkürler Percy."
Percy gülümsedi,Nico onun adını kullanmıştı.Arkadaşlıkları gelişiyordu.Gay olması Percy'nin umrunda bile değildi.
Nico bir anda Percy'nin dudaklarına yapıştı.
Percy şoka girdi,bu konuda birşey yapamadı.
Nico Percy'nin dudaklarını yeteri kadar öptükten sonra kıpkırmızı bir halde ona baktı "Ben senden çok hoşlanıyorum."
Percy hala şoktaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King of the Ghosts -Percico Fanfic-
FanficPercy Jackson mükemmel kelimesinin beden bulmuş haliydi.Ölümcül hatası bile arkadaşlarına fazla güvenmekti.Güzel bir kızarkarkadaşı,kaslı bir fiziği,güzel bir yüzü vardı.Tek kelimeyle mükemmeldi. Nico di Angelo ise tersiydi.Kabaydı,soğuktu ve sinirl...