4.Bölüm

2.2K 131 117
                                    

Arkadaşlar bu arada başlayalı 4-5 gün oldu sanırım.Vote ve yorumlar oldukça da fazla başlangıç.Hepinize teşekkür ederim :3  Ayrıca bugün Annabeth'e boğulacaksınız maalesef.

-Percy-
Nico yere bakıyordu.Saçları iki gözünü de örtmüştü ve aslında bu oldukça sevimiydi. "Herneyse,olanları boşversek.Ben s-sadece o sahnede utandım ve biraz şoka girdim.Anlayacağınız gibi Gölge Yolculuğu olayı da otomatiğe bağlandı."
Bize baygın gözlerle bize baktı.Annabeth ise sıkılmış bir ses tonuyla "Artık bu karanlık yerden çıkabilirmiyiz Yosun Kafa?"
"Evet artık çıkabilir misiniz Jackson?" Nico ölümcül bakışlarını atmaya başladığında hemen tüydük.Bununla ilgili espri duymak istemiyorum lütfen.Okey?
Annabeth bana baktı "Neden bu kadar tepki veriyor sence?"

"Hiç bir fikrim yok.Sen yokken de kaba davranıyor ama bu kadar değil,yani en azından daha çok konuşurdu.Hem arkadaş olduk biz Annie!Yakınlaşabildim!"

Annabeth kaşlarını çattı "Nico'nun tek arkadaşı Nico di Angelo'dur Percy,ona yaklaşmaya çalışmanın anlamı yok."
Annabeth seni öldürürüm.

Birine acilen içimi dökmem lazımdı.Bu duygusuz Nico veya sevgilim Annabeth olamazdı.
İyi insan lafın üstüne gelirmiş.
Gerçi bu teknik olarak bir laf değildi.
Jason'un yüzü buruştu."Selam Percabeth."
Neden Percabeth'i bu kadar iğrenerek söylemişti?
Doğru tahmin Jason bizden.Percico shipper *hugs Jason*.
"Percy izninle Annabeth ile özel konuşmak istiyorum."
Hey...!Sevgilim başka bir erkekle özel olarak konuşamazdı!

Jason ve Annabeh'in konuşması.
Jason kendini söyleyeceği şey için hazırladı.Nico şimdiden onu öldürmüş sayıyordu.
"Sana söyleyeceğim şeyi Percy'e söylemeyeceksin.Ne olursa olsun,tamam mı?"
Annabeth kafasını salladı.Percy'nin duygusal hareket ettiğini biliyordu yani herhangi bir şeyden kolayca etkilenebilirdi.
"Yemin ediyorum.Söylemeyeceğim."
Jason yutkundu.Styx nehri üzerine yemin ettirseydi daha yararlı olurdu ama o bu kadar abartmak istemedi.Yazar da kopya olsun istemedi.Jason meraklı Percy'nin onları dinleme ihtimaline karşı Annabeth'in kulağına fısıldadı.
"Nico Percy'den hoşlanıyor ve kendisinden sizin aşkınız için uzak tutmaya çalışıyor."
Annabeth kendini tuttu.
"Bizim mutluluğumuz için kendini uzak tutmaya çalışıyor?Nico gay mi?"
Jason gözlerini devirdi. "Tüm cümle içinde gay olmasına mı takıldın?"
Annabeth kafasını salladı.
"Söz verdiğim gibi ona söylemeyeceğim.Nico mutluluğumuz için bu kadar uğraşıyorsa onu rezil edemem."

Annabeth 10 dakikadır konuşuyor olsa gerekti ki bu oldukça sinir bozucuydu.Sevgilimin rakibimle 10 dakika boyunca konuşması yani!Kesinlikle başka birşey değil.Konuşmayı duymamıştım ama görmüştüm!Aşağılık adam Annabeth'in yanağından öpmüştü!Sanırım.Öyle birşey olmadı Perce,Jason Percico shipper.
Hemen aralarına girdim. "Sevgilimi artık geri istiyorum lütfen(!)."
Annabeth'i tuttum.Jason sadece baktı.Tabi ben daha fazla konuşmalarına izin vermemek için Annabeth'i biraz uzağa çekiştirdim.Annabeth bana baktı.
"Nico ile konuşmam lazım."
-Nico-
Kulübemin yatağında oturuyordum sadece.Birşey yapmıyordum.İnceliyordum heryeri.

Kapım çalındı.Bende hemen camdan kim olduğuna baktım.Percy olmadığını görünce kapıyı açtım.
Annabeth bana baktı ve içeri girdi.Işığı açtığında gözlerim biraz acıdı ama olsun.
"Percy'den hoşlandığını biliyorum."
İtiraz edecektim tabi ki "Ama hoşlanmıyorum."
Annabeth gözlerimin içine baktı "Percy'e söylemedim ve söylemeyeceğim tamam mı?"
Kızardım "İyi olur.Benden nefret etsin istemem."
Gülümsedi ve benim aklıma birşey geldi."Sana bunu Jason mu söyledi?"
Annabeth kafasını evet anlamında salladı."Eğer biri mutluluğumuz için uğraşıyorsa bunu bilme hakkım var."
Bu Annabeth çoğu kitaptaki gibi bitch olmadığı için Percico biraz zor olacak.Yere baktım.
"Nico seni ondan hoşlandığın için yargılayacak değilim,hoşlandığımız kişiyi biz seçmeyiz." Lanet Afrodit!ç
"Seni kıskandım Annabeth.Senin yerinde olmak istedim.Percy'i BEN mutlu etmek istedim.Ama Percy sana aşık ve buna engel olmamakla onu mutlu ettiğimi fark ettim."
Annabeth yanağımda öptü ve sarıldı.Sadece Bianca sarılırsa severdim.Rahatsız olmuştum.
İçeri Percy girdi.
Bizi öperken de gördü.
Bende o fırsatla Annabeth'i ittim.
Percy'nin gözündeki öfkeyi gördüm.

Percy:Yazar napıyorsun?!
Percico olabilmesi için Annabeth ile aranızı bozuyorum.
Nico:Fark ettiysen benimle de arasını bozdun.
Öp geçer.Bu arada Jason'da sizi yakıştırıyor.
Percy:Hem Jason nerden öğrendi?
Nico:Cupid'in yanındayken itiraf etmek zorunda kaldım.Yazar-chan unutmamış.
Tabi ki en sevdiğim çiftin gerçekleşme ihtimalini -ki son kitapta söndü- unutmam malmısen?
Percy:Hani tipin değildim?
Nico:O olay asla yaşanmadı.O başka bir Nico'ydu ve Will'den hoşlanıyordu.
Percy:O Will'i öldürürüm!
Ya bi dk siz kendi kendinize konuşamazsınız,benle konuşmanız lazım.
Percy:Yazar-chan bu önemli!
Banane mq Yazarım ben.İstersem Will'i BEN öldürürüm istersem Nico'ya yavşatarak seni kıskandırırım.
Percy:Lütfen lütfen lütfen yavşatma!
Nico:Yüz vermem ki.
Ben istersem yüz verirsin.
Percy:Canavar!
Muhahahhahahahahah!

King of the Ghosts -Percico Fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin