Cum stateam in tribune si asteptam cu nerabdare sa intre luptatorii, Vanessa a inceput sa ma mangaie pe mana, apoi coborand usor pe picior, nu stiu de ce am facut asta, dar am oprit-o, i-am luat mana de pe piciorul meu si i-am spus sa termine deoarece vreau sa fiu atent la lupte. Ce dracu a fost in capul meu?? Bai cred ca eram posedat, adica aveam nopti in care visam doar sa ma o am langa mine si sa o tin la pieptul meu, si acum cand ea este langa mine si ma pipaie, eu o resping. Prost, nu-i asa?
Vine si momentul mult asteptat, campionii isi fac simtita prezenta, saluta fanii si intra in cusca de fier inalta de trei metri si facuta sa straluceasca precum aurul. Melodiile de intrare a fiecarui luptator erau fenomenale, erau motivante, iti dadeau fiori, cel putin pe mine m-a prins momentul si eram foarte atras de fiecare detaliu. Vanessa ma observa cat de fascinat sunt de tot ce se intampla acolo si devina geloasa ca nu ii dau atentie, asa ca imi spune:
- Bai omule, eu stau aici ma frec de tine, ma dau pe langa tine, mai am putin si ti-o scot din pantaloni si tu nici nu ma bagi in seama? E mai importanta prostia aia de meci decat mine? Chiar crede-am ca eu sunt cel mai dorit lucru de catre tine in momentul asta.
Vanessa avea dreptate, ea era cel mai dorit lucru de catre mine in orice moment, dar nu vroiam sa ii mai arat asta, am vrut sa fiu mai indifferent putin si se pare ca a prins bine, Vanessa imi arata ca nu ii place sa nu primeasca atentie, imi arata ca este dependenta de atentie. M-am uitat la ea si i-am spus:
- Vezi cusca aia?
- Da! Imi raspunde ea
- In cusca aia o sa lupt si eu odata!
- Da sigur, o sa te vad eu pe tine sa te bati asa, cand o sa ajung sa nu mai pot dupa tine. Raspunse cu un ton ironic. Si se pare ca tonul ala ironic si mesajul pe care mi l-a transmis m-a motivat pe mine sa incerc sa intru in lumea acestui sport.
Incepe lupta, cei doi luptatori incep sa isi imparta pumni si picioare cu nemiluita, deci crede-ma ca in viata mea nu am vazut atatea lovituri incasate de cineva precum am vazut in ziua aceea. Intr-o clipa unul dintre luptatori a ajuns la podea iar eu am crezut ca lupta s-a incheiat, dar se pare ca nu s-a incheiat nimic, celalalt luptator s-a napustit peste el lovindul numai in cap in timp ce luptatorul de la podea incerca sa blocheze fiecare lovitura cat mai bine. Pentru o secunda mi-am luat privirea de la cusca si mi-am indreptat-o catre Vanessa care intrase in vorba cu un tip de acolo, ce-I drept tipul acela era un steroizat cu vreo doi dragoni tatuati pe ambii umeri, cu freza facuta cu placa, pensat, si pentru un moment am crezut ca era si rujat, iar dupa aceea m-am uitat din nou la cusca unde situatia se rasturnase, luptatorul de la podea ii facuse o priza celuilalt luptator imobilizandu-I bratele cu picioarele sale in timp ce cu bratele ii imobilizase capul incercand sa ii taie respiratia. Asa a si fost, luptatorul imobilizat a renuntat la lupta iesind invins din acea cusca. Toata sala s-a ridicat in picioare sa il aplaude pe invingator, acelasi lucru l-am facut si eu, iar cand am intors privirea spre Vanessa ea deja plecase de acolo cu tipul steroizat. Vezi ce patesti David daca ignori fata? Se pare ca nu a fost o idee prea buna sa fiu mai indifferent cu ea.
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...