Dupa cateva zeci de minute de mers cu metroul, am ajuns acasa, da frate m-a lasat metroul la usa, am intrat si m-am dus direct la dus. Inca mai simteam pielea Mariei lipita de pielea mea, parfumul ei era imprimat in tesuturile mele, pentru un moment am inchis ochii si am inceput sa ii simt buzele cum se plimbau pe corpul meu. Se vedea ca ma afecteaza plecarea ei, insa nu aveam ce face, eram doar un copil, nu puteam sa o iau la mine...
Dupa ce am iesit de la dus, m-am dus direct la calculator si am inceput sa descarc filmuletele de pe stick. Incepusem sa ma joc pe telefon ninja fruit, mai aruncam un ochi la calculator, combo dupa combo faceam la joc iar dintr-o data observ la calculator ca am primit o eroare la descarcarea filmuletelor. FMM!!! Am incercat din nou si iar din nou, tot nu reuseam sa le descarc. Uite asa a murit speranta mea de a imi confirma vizual partida de amor cu Maria! Desi la cat de indragostita parea sa fie de mine, 90% sunt sigur ca am facut-o cu ea, dar ramane acel 10% deoarece nu imi aduc aminte absolut nimic. Pacat, ar fi iesit un filmulet traznet!
Zilele treceau, gandul imi statea numai la Maria, imi doream sa o strang in brate, sa o sarut, ajunsesem sa nu ma mai duc nici la antrenamentele de MMA, nu mai eram bun de nimic. Intr-o zi imi suna telefonul, era Vanessa, ma gandeam daca sa raspund sau sa nu raspund...Am raspuns:
- DA!
- Ce faci ma ? Nu mai dai tu un semn de viata??
- Buna si tie Vanessa, am fost cam ocupat.
- Prea ocupat pentru mine? Nu prea cred asta
- Ba uite ca se poate, ce vrei?
- Ce ai ma? De ce vorbesti asa cu mine?
- Nimic Vanessa doar o stare proasta, scuze , spune-mi de ce m-ai sunat? Ca nu esti tu genul sa ma suni pe mine sa vezi doar ce mai fac.
- Ba da ma terminatule, imi e dor de tine, tu chiar nu iti dai seama ca incerc sa repar ce am stricat atunci?
- Nu prea te cred..
- Hai sa ne vedem, la opt te astept la mine, bem o sticla de vin, ne uitam la un film.
- Nu Vanessa, chiar nu am chef, o sa te sun eu daca e dupa ce imi trece starea asta.
- Bine David, astept telefonul tau! Te pup si daca vrei sa vorbesti cu mine sa stii ca poti sa ma suni la orice ora din zi si din noapte.
- Ok, pa!
- Pa-pa! Pup!
Am inchis telefonul si m-am pus la somn, ma hotarasem sa ma intorc la sala in ziua urmatoare, trebuia sa recuperez mult. Nu puteam sa dorm, in mintea mea era doar privirea trista a Mariei, ma gandeam si la Vanessa, oare s-a schimbat si ma doreste? Nu as da cu piciorul acestei ocazii, visez la ea de cand am vazut-o prima oara. I-am dat un sms: " Buna Vanessa, ce faci? Sper ca nu dormi..", dupa vreo 5 minute raspunde: "Buna David, nu dorm, sunt la o petrecere, nu vrei sa vii si tu?" , la care eu ii raspund: " Sincer nu imi arde de petrecere, nu vrei sa vii tu la mine? As vrea sa vorbim ceva...", nu am primit raspuns la mesajul acela. In cele din urma am adormit.
Dimineata cand m-am trezit, m-am uitat la telefon, si am vazut mesajul: " Baterie descarcata, va rugam sa reincarcati". Am pus telefonul la incarcat o ora, timp in care am mancat niste oua ochiuri cu doua felii de cascaval, apoi am facut un dus si am plecat spre sala. In drum spre sala m-am intalnit cu Matei:
- Salut boss, ce faci?
- Salut Matei, uite bine ma duc spre sala, tu?
- Si eu la fel, vreau sa ma transfer la alta sala si am zis sa il anunt pe maestru.
- De ce frate? Nu iti mai place aici?
- Ba da boss, dar e mai misto acolo, aparatura mai performanta si iti ofera sansa sa pleci in Statele Unite pe contract!
- Aa, si cat dai pe luna?
- Trei milioane.
- Pff, prea mult.
- Da dar merita.
- Cum spui tu...
- Auzi ma, am auzit ca ai ars-o pe sorsa lui Marius, e adevarat?
- Da, ne combinasem, dar de unde stii?
- De la Marius, am vb cu el.
- Aa...
- Bai ce pot sa zic, bravo tie, e buna gagica, m-am dat si eu la ea de cateva ori, dar nu mi-a dat semnalele necesare.
- Aha..
Am ajuns la sala, acolo era nea Puiu' cu vreo trei copii pe care ii antrena. L-am salutat pe nea Puiu' si am plecat spre vestiare, m-am schimbat si am iesit pornit direct pe saci de box, trebuia sa ma descarc cumva. Am dat in sacii aia pana nu mi-am mai simtit bratele, atunci nea Puiu' m-a vazut si a venit la mine:
- Ce faci flacaule? Ai cam tras chiulul.
- Da maestre, am avut niste probleme, acum m-am intors si sunt gata de provocarile dumneavoastra.
- Te vad nervos, agitat, crezi ca te descarci pe sacii astia?
- Da maestre, asa ma descarc eu!
- Hai lasa sacii si treci la alergat, baga cinci ture de sala si dupa vii la mine in birou.
L-am ascultat pe domnul Puiu' si am inceput sa alerg, dupa a treia tura eram deja praf, nu imi mai simteam picioarele, insa nu am cedat, am dat tare! Dupa terminarea celor cinci ture de alergat, m-am dus la nea Puiu' in birou.
- Ia loc flacau, ai obosit?
- Da, chiar am obosit dar mai pot
- Normal ca mai poti, au fost doar cinci ture, mai urmeaza cincispe' toata ziua!
- Uite de ce te-am chemat aici, e programat un turneu de amatori in weekend, se pune la bataie o centura, trofee, echipamente. M-am gandit sa te inscriu, am vazut ce iti poate pielea, ce zici?
- Wow, maestre, sunteti sigur ca pot face fata?
- David, tu crezi ca poti face fata?
- Nu stiu ce sa zic, dar vreau sa incerc, macar pentru experienta!
- Foarte bine! Te inscriu, da?
- Sigur!
- Bine, hai fugi si da-I drumul la circuitele trei si cinci.
- Sa traiti maestre!
Am inceput sa ma antrenez pentru acel turneu, eram foarte incantat, puteam sa demonstrez tuturor ca ambitia si daruirea te pot face campion. Mai erau doar trei zile pana la turneu, asa ca m-am antrenat foarte intens in timp ce domnul Puiu' ma privea atent si imi spunea ce gresesc si unde. Mi-a dat multe sfaturi foarte folositoare, in doua zile m-am antrenat si am invatat cat pentru o luna. Ai mei nu ma mai vedeau la fata, ma trezeam , mancam, veneam la antrenament, ajungeam acasa mancam si dormeam. Eram foarte motivat, ajunsesem chiar sa cred ca pot castiga acest turneu!
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...