Partea II- Capitolul 1

114 1 0
                                    

Se pare ca incepuse si regretata scoala, gata cu adormitul la trei-patru dimineata. Acum trebuia sa dorm direct la scoala, dar ce sa dorm la scoala? Trebuia sa vanam boboacele, in fiecare pauza umbla pe coridoare si prin curte pentru a pune ochii pe vreuna. Ba, deci am fost intr-un liceu in care intrau numai boboace fitoase, pline de figuri, care cautau numai atentie. Nu trebuia sa le abordezi tu, se bagau ele in seama, sa nu mai zic de pauze, curtea era plina de fumatori. Si nu era fiecare cu tigarea lui, asa cum e normal, fumau cinci-sase persoane dintr-o tigare!! De ce plm te apuci de fumat daca nu esti in stare sa ai tigarile tale la tine. In fine, a trecut timpul, m-am distrat cu terminatii aia din clasa, am baut la ore, era sa fim exmatriculati toti baietii din clasa, nu ca fetele nu ar fi baut, dar totusi ele nu erau asa rupte ca noi. Mi s-a parut cel mai frumos an din perioada liceului.

Intr-o zi, pe cand vorbeam cu gagica unui coleg de al meu, doar vorbeam, nu faceam altceva, ne intelegeam bine, aceasta mi-a prezentat o colega de a ei. Eva se numea, a adus-o la mine la clasa, unde eu i-am intins mana politicos, am facut cunostiinta iar apoi au plecat amandoua la clasa lor. Ce plm? A venit doar sa imi spuna cum o cheama si a plecat? Ok...

Mi-am vazut de treaba, am continuat sa ma distrez cu tampitii mei colegi, jucam lapte gros, ne rupeam spatele prin clasa, saraca doamna diriginta, mereu auzea ca elevii clasei acesteia fac numai ravagii. Saru'mana Doamna! Daca cititi sa stiti ca ati fost cea mai misto si cea mai smechera diriginta pe care o puteam avea vreodata! Spargeam tablourile, ghivecele, ce sa mai, eram o clasa dezastru!

Zilele treceau, Vanessa se purta de parca nici nu stia cine sunt, prietena colegului meu venea in fiecare zi la noi la clasa impreuna cu Eva, asa ca am decis sa ma bag cu ea in seama mai mult. Doar ca ma gandeam cum sa o abordez. Daca vorbesc cu ea asa deschis cum vorbesc eu, o sa o sperii, mai bine sunt mai politicos si vedem ce o sa fie.

- Buna Eva, ce faci?

- Buna David, uite bine , pe aici cu nebuna asta, tu ce faci?

- Bine, ma plictiseam prin clasa, te-am vazut aici si am zis sa vin sa vorbesc cu tine.

- Ahaa.

- Pacat ca s-a terminat pauza si trebuie sa ma duc la clasa.

- Stai putin, da-mi si mie id-ul tau de mess, te rog!

- Sigur, scrie!

- Multumesc, iti dau eu add cand ajung acasa!

- Ok, Pa!

- Pa !

Mda, cred ca are niste figuri in ea si nebuna asta, cine se crede? Adica nu e vreo frumusete rara. E o fata normala, e inalta, satena, cu tate mari, cur mare, parul lung si frumos, ochi verzi. Nu vad sa poarte haine de firma, sau sa mearga in figuri, dar totusi ce a fost cu aceasta convorbire seaca? Sigur nu ma place, altfel nu gasesc alt raspuns. In fine. Am plecat de la liceu, locuiam la cinci minute, m-am dus sa iau paine, mi-am luat si doua gogosi cu ciocolata, doamne, cele mai bune gogosi de pe planeta, dupa ce ca ele costau numai 50 de bani fiecare, mai aveau si crema de alune in ele! Nu era zi in care sa nu imi cumpar gogosile acelea delicioase. Am ajuns acasa, m-am schimbat, am mancat putin si m-am pus la calculator. Direct pe messenger am intrat si i-am dat add Evei. Apoi am asteptat, insa asteptarea asta se cam lungea, se facuse ora 20:00, pe bune? Sa vezi ca asta mi-a dat id gresit, sau mi l-a dat si nu imi da accept! Am mai si asteptat dupa ea atat, stateam numai pe hi5 si imi personalizam prostia aia de pagina. Cum calculatorul meu era stricat si nu il reparasem, pe acest calculator nu puteam sa ma joc ce ma jucam pe fostul. Pe acesta puteam doar sa intru pe net si sa ma joc pe miniclip. Super! Distractie maxima! Yeeee...

Da-i tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum