Se vedea pe intreaga ei fiinta ca ma doreste. Buzele ei nu puteau sa se dezlipeasca de ale mele, mainile ei nu puteau sa atinga altceva in afara de corpul meu. Pentru un moment s-a oprit din a ma saruta, s-a uitat adanc in ochii mei si mi-a spus sa ma duc in sufragerie. Am intrebat-o de ce, iar ea mi-a spus ca acum e momentul sa faca ceea ce vrea de mult sa faca. M-a luat de mana, m-a dus pe canapea si mi-a spus sa astept cateva minute. M-am facut comod, am dat drumul la televizor si am inceput sa butonez canalele. Brusc usa de la baie se deschide larg si foarte repede, Maria iese din baie doar in niste boxeri incredibil de stramti si un sutien de culoare neagra cu dantela rosie care ii scotea in evidenta acei sani absolut superbi. Venea usor spre mine, ma lasa sa o admir, ma lasa sa fierb, boxerii si blugii mei ma urau mai tare ca niciodata, s-a oprit in tocul usii din sufragerie si s-a rezemat de acesta. M-am uitat la ea si am rugat-o sa vina mai repede langa mine, nu mai suportam, curgeau toate apele pe mine, am uitat sa precizez ca eram si virgin :)). A venit cu pasi inceti, s-a asezat foarte sensual cu un picior in stanga mea, apoi si-a aruncat si celelat picior in partea dreapta, sper ca te-ai prins ca ma calarea si o facea la fel de sexy precum vedeam numai in filme porno. Ma saruta extreme de fierbinte, stia nebuna cum sa ma innebuneasca si pe mine, "asta mica e o bestie", imi spuneam in gand (mare dreptate ai bai Velea). Ma rugam sa nu imi dau drumul pe mine, incepuse deja sa faca opturi in poala mea iar dupa cateva miscari circulare mi-a soptit la ureche: - David, te vreau in mine!
Atat mi-a trebuit, in momentul acela m-am ridicat cu ea in brate si m-am repezit spre o masa goala, parca era deja pregatita pentru o partida nebuna de sex. Am pus-o cu incredibilul ei fund pe masa, o atingeam pe fiecare milimetru de piele de pe corpul ei, nu puteam sa imi dezlipesc buzele si limba de pe al ei gat, mainile ei erau pe cureaua de la pantalonii mei, incerca sa o desfaca dar a dracului curea se blocase tocmai atunci..."Sa te ajut", i-am spus eu desfacandu-mi cureaua foarte repede. M-a impins inapoi pe canapea, mi-a tras de pantaloni in jos, lasandu-ma in boxerii mei de culoare alba, nu am vrut sa iau negrii pentru ca se zice ca negrul te slabeste, nu vroiam sa ma slabeasca si acolo =)), mi-a desfacut si camasa nasture cu nasture, apoi a inceput sa isi plimbe limba pe pieptul meu si pe abdomen, repetand miscarea de cateva ori. Dintr-o data "se lasa jos, jos, jos" si incepe sa umble la baza canapelei de unde scoate o tigare. Se aseaza inapoi langa mine pe canapea si imi spune:
- Uite David, eu de mult imi doresc sa fac sex sub influenta acestei substante, ce zici imi indeplinesti dorinta?
- Pai stai putin Maria, eu nici macar nu fumez tigari normale, cum vrei sa fumez ce ai tu acolo?
- Nu este nevoie decat de doua fumuri si iti garantez ca o sa ai parte de cele mai tari senzatii din viata ta! Nu o sa iti faca rau, iti promit!
- Bine Maria hai sa incercam...
Cred ca am acceptat doar ca sa o fut pe fetita aia incredibil de sexy. A aprins Maria tigarea, a tras din ea de vreo trei ori, apoi mi-a dat si mie, am tras si eu de doua ori iar in cele din urma a mai tras ea si a inceput sa imi suflet in fata, dar sulfa atat de sexy incat cred ca si fumul ala era excitat. Nu a durat mai mult de zece minute, incepusem deja sa simt cum se invarte camera cu mine, aveam impresia ca levitam, insa Maria si-a dat seama ca incepuse efectul la mine, asa ca si-a dat jos sutienul si m-a bagat cu capul in sanii ei gemand uluitor de tare! A dracu dupa ce ca era buna rau, mai si gemea frumos rau de tot, avea o voce asa intepatoare, imagineaza-ti cum era gematul. Ii sarutam sanii cu o pofta nebuna, erau primii sani pe care ii sarutam in viata mea [ excluzand sanii mamei cand mi-a dat lapte =)) ]. Nu puteam sa ma dezlipesc de ei, uitasem ca mai are gura, ca mai are ochi, numai pe sani ma concentram, sa nu mai spun ca zici ca aveam buton de zoom, se mareau se micsorau, asta era efectul prostiei pe care o fumasem. La un moment mi-a spus: -David, te vreau acolo jos! Iar eu, sub efectul substantei, am inteles cu totul altceva, asa ca m-am culcat pe jos langa canapea si am asteptat sa vad de ce ma vrea acolo (razi pana nu mai poti ma =)) si eu rad cand imi aduc aminte). Se uita la mine si imi spune:
- Ce faci ma acolo?
- Pai nu ai spus ca ma vrei jos? M-am pus jos..
- Aoloo cine m-a pus sa te afum pe tine, doamneee, hai treci inapoi aici
- Bai dar nehotarata esti.
- Taci dracu si saruta-ma, vreau sa mi-o tragi si sa ma saruti de parca maine ar fii sfarsitul lumii...
Aceasta a fost ultima secventa de care imi mai aduc aminte. Sincer ti-as descrie in continuare ce s-a intamplat, dar din cauza "afumarii" nu mai tin minte nimic, asa ca o sa continui de unde imi aduc aminte. Am deschis ochii, eram dezbracat, cu multe urme de buze si de muscaturi pe tot corpul, razele soarelui bateau fix pe unealta mea de lucru, inca ma simteam ametit dar nu asa rau. M-am uitat in stanga, in dreapta, nici urma de Maria. M-am dat ridicat de pe canapea, mi-am tras boxerii pe mine si m-am indreptat spre baie, pentru ca omul se mai si pisa. In drum spre baie am auzit vocea Mariei venita din bucatarie, asa ca m-am dus sa trag cu urechea, stiu nu a fost frumos, apreciaza ca sunt sincer macar! Se pare ca vorbea la telefon cu o prietena si eu asistam la aceasta discutie ca un spion, ma simteam ca un agent FBI.
- Da si am uitat sa iti spun fata ca era si virgin, Deci crede-ma ca avea o fata cand fuma de imi venea sa ma pis pe mine de ras, dar am zis sa raman sexy in continuare sa nu il descurajez, E bun baiatul, asa ametit cum era si-a facut treaba, il mai incerc de cateva ori, sper sa nu ma indragostesc de el ca e fix asa cum vreau eu, e romantic, dulce, frumusel, nu e mare bunaciune la fizic, dar e bun la pat, ti-l dau si tie daca vrei, normal fata dar sa ii placa si lui de tine ca altfel nu I se scoala iti dai seama, pai acum dupa ce termin cafeaua ma duc sa il trezesc sa vad daca e bine, daca mai stie ce s-a intamplat. Hai te pup, pa!
Imediat ce am auzit "pa", am fugit spre baie, am facut treaba si m-am intors pe canapea. Dupa vreo cinci minute, apare Maria cu o ceasca micuta de cafea pe care mi-o intinde spunandu-mi:
- Buna dimineata soarele meu, ai dormit bine?
- Neata frumusete mica, da , am dormit foarte adanc, mersi frumos pentru cafea!
- Ai fost minunat azi-noapte! Nici nu pareai ca esti virgin!
- Serios? Wow, ma bucur iti dai seama dar din pacate eu nu imi aduc aminte mai nimic din ce s-a intamplat.
- Pe bune ma? Sa mori tu ca nu stii ca ne-am futut ca doi nebuni?
- Maria, nu te supara, nu a fost idea mea sa fumam prostia aia, apropo ce dracului era in tigarea aia de m-a facut sa nu pot sa tin minte?
- Cum sa nu ma supar frateee, eu tin minte tot, eu sunt asa toata un zambet, am numai fluturasi in creier si tu ma iei ca nu mai tii minte nimic.
- Tu crezi ca pentru mine nu e naspa? Tu vezi cum arati ? Crezi ca nu vreau sa tin minte o partida nebuna de sex cu tine?
- Mi-ai luat tot cheful, bag pula...
In acel moment, Maria s-a dus la ea in dormitor iar in maxim doua minute am vazut-o ca a iesit din camera imbracata cu niste pantaloni de trening si un maieu larg. Am vrut sa ma dau jos de pe canapea, insa Maria a luat-o la fuga spre usa, iesind, lasandu-ma pe mine singur in casa matusii sale. Am stat si m-am gandit ce sa fac, inca eram ametit, am luat telefonul am incercat sa o sun dar nu raspundea. Mi-am terminat cafeaua de baut, m-am imbracat si am incercat sa o mai sun odata pe telefon. Cand sa o caut in lista de apelati, suna la usa! Ce dracu fac? Sper sa nu fie matusa ei! M-am dus usor spre usa de la intrare, persoana de la usa era foarte insistenta si foarte disperata, suna din secunda in secunda, batea cu pumnii, zici ca vroiau sa intre Peluza Sud Dinamo peste Peluza Nord Steaua. M-am panicat, dar am zis sa vad totusi cine este. M-am uitat pe vizor si am vazut...
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...